امیرعبداللهیان طی توصیه‌ای صریح به آمریکایی‌ها گفت: بین ریاکاری و درخواست برای بازگشت به توافق و برجام باید یک راه را انتخاب کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی دانشمندان در تلاشند تا دریابند که تفاوت بین صاحبان این حیوانات خانگی چیست، زیرا گربه‌ها و سگ‌ها واقعاً بسیار متفاوت هستند.
بازیکنی که در هفته اول لیگ یک رکورد جالب را خلق کرد، در هفته دوم مورد غضب سرمربی خود قرار گرفت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به عملکرد دولت در زمینه تحقق احکام بودجه ۱۴۰۲ گفت: در ۴ ماهه ابتدایی سال توازنی بین منابع و مصارف بودجه نداشتیم.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
بحث انتقال عثمان دمبله به پی اس جی از چند روز گذشته وجود دارد و جدایی او تقریبا قطعی است ولی ستاره فرانسوی و بارسلونا در مورد بند درصد تقسیم پول بین خود اختلاف نظر دارند.
صندوق بین المللی پول نسبت به رکود اقتصادی و سیاست‌های اقتصادی ایتالیا هشدار داد.
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: بر اساس آمار به دست آمده از کشور مقصد روزانه ۴ تا ۵ هزار دام سبک از کشور به مقصد بندر خصب عمان قاچاق می‌شود.
به گفته متخصص تغذیه «امی گودسون» که برای سایت eat this کار می‌کند، به‌منظور پایان دادن به احساس گرسنگی، باید عادت کنید که کربوهیدرات‌ها را با منبع پروتئین ترکیب کنید. او توضیح می‌دهد: پروتئین کندتر هضم می‌شود، بنابراین بعد از غذا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری خواهید کرد، به این ترتیب دیرتر تمایل به خوردن خوراکی خواهید داشت. پس سعی کنید حتما در کنار کربوهیدرات‌ها، مواد پروتئینی نیز مصرف کنید.
اصفهان- تالاب بین المللی گاوخونی عروس تالاب‌های ایران با وسعت ۴۷ هزار هکتار در آستانه خشکی کامل است.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از وقوع سه درگیری دسته جمعی بین اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۷ نفر شرکت کننده در نزاع ها دستگیر شدند.
کاپیتان استقلال به وضع مدیریتی این باشگاه انتقاد کرد.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، تاکید کرد که تعصب و عشق به باشگاه هنوز در بین بازیکنان وجود دارد.
پورسید معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه گفت: اجماعی که صورت گرفته این است که بین افرادی که مرتکب کشف حجاب می شوند تفاوت قائل شویم‌‎، چون انگیزه ها یکسان نیست.
فرزین گروسیان امیدوار است با مدیریت خوب و همچنین ادامه حضور عبدالله ویسی در صنعت نفت، این تیم سال آینده شرایط بهتری داشته باشد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره انتخاب سرمربی تیم امید داد.
فدریکو والورده باید منتظر یک محرومیت بین چهار تا 12 جلسه ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد.
وزیر کشور گفت: بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد و ما اعتراض معقول را قبول داریم.
نماینده ادوار مجلس گفت: اگر معترضان آزاد شوند و همچنین مجوز برگزاری اعتراضات و تظاهرات مسالمت‌آمیز صادر شود مشخص می‌شود که صدای اعتراضات شنیده شده است.
وزیر خارجه با انتقاد از رویکرد آمریکایی‌ها در ارتباط با تحولات داخلی ایران در طول سه ماه گذشته و با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه شاهد تغییر رویکرد و واقع بینی این کشور باشیم، گفت: آمریکایی‌ها باید بین ریاکاری و درخواست برای رسیدن به توافق یکی را انتخاب کنند.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: بین غرب و شرق بر سر دوشیدن عربستان رقابت ایجاد شده است، اما با این حرکت‌های شکست خورده و ایران ستیزانه نمی‌توانند دست و پایی برای خود در منطقه ایجاد کنند.
پس از شکست مقابل آرژانتین، برخی از هواداران عربستان مشغول انتقاد از تیم‌شان هستند.
مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کردند بتوانند با پیروزی در سوپرجام فوتبال ایران یک جام را به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کنند.
بین تزریق واکسن آنفلوآنزا و کرونا چند روز فاصله باشد؟
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ