نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره انتخاب سرمربی تیم امید داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوونتوس امشب در هفته اول سری A با نتیجه 3-0 اودینزه را شکست داد.
ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: سطح مسابقات یونیورسیاد بالا رفته، ما هم که هیچ اردوی برون‌مرزی نداریم و شرایط سختی نسبت به گذشته که مدال‌آور بودیم، داریم.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان از شرایط این روزهای تیم فوتبال این مجموعه برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم گفت.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: هدف ما ایجاد زنجیره ارزش بین هنرمند، صنعتگر و بازرگان است. باید از حمایت توصیفی فاصله گرفت. اکنون زمان حمایت فعال و کنشگر است.
آقایان مسئول! وعده‌های توخالی ندهید! این بی‌اعتمادی مردم را بیشتر نکنید! ما چنین روزگاری نداشتیم که در قم، مرکز حوزۀ علمیه، در خیابانی که تمام دفاتر مراجع و بزرگان در آنجاست، طلبه را با ماشین زیر بگیرند و بعد برای اینکه اطمینان پیدا کنند که ضربه کاری شده، پیاده بشوند و با چاقو هم کار خود را تکمیل کنند! این بوده نظری که مردم به ما داشتند؟!
عباس بوعذار از محمدرضا ابوالفضلی کمک‌داور بازی نفت-مس تشکر می‌کند.
ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما جستجوی اینترنتی این عبارت بیش از ۴ میلیون نتیجه را به همراه دارد و تعداد زیادی از مردم هستند که ویدئو‌هایی را در اینستاگرام، تیک‌تاک و فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند که معتقدند از جهانی دیگر سرچشمه گرفته‌اند. محتوا‌هایی با هشتگ starseed بیش از یک میلیارد بازدید در تیک تاک دارد.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در خصوص اغتشاشات اخیر و رویکرد کشورهای غربی در خصوص این اتفاقات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم را در خصوص اغتشاشات اخیر و رویکرد کشورهای غربی در خصوص این اتفاقات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پس از شکست مقابل آرژانتین، برخی از هواداران عربستان مشغول انتقاد از تیم‌شان هستند.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش می تواند پاری سن ژرمن را در لیگ قهرمانان حذف کند.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
قالیباف همچنین یادآور شد: «تولیدکنندگان در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز روبه رو هستند، از همین رو به وزارت نیرو نیز گفتیم در صرفه جویی و نوع مصرف و تنظیم توزیع گاز و برق نباید به گونه ای عمل کنیم که از آن جا که صدای تولید دیرتر در می آید آن را حذف کنیم زیرا آثار و تبعات آن بسیار سنگین است، در واقع ظلم به السویه عدل است.»
امام جمعه موقت تهران گفت: همبستگی مهم‌ترین عامل خلاق و عنصر اصلی تداوم حیات اجتماعی و نظام اخلاقی است. مسئله دشمنان حجاب نیست، مسئله آنان از بین بردن همبستگی و فروپاشی نظم اجتماعی است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید اعتراض ها به داوری همیشه وجود داشته و کارشناسان باید در این خصوص نظر بدهند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیداری دوستانه و کاری با همتای خود در کویت برگزار کرد.
فرمانده کل سپاه گفت: اینکه دشمن از خطوط مقدم خود که در اعماق ذهن و جغرافیای بشری ایجاد کرده بود در حال عقب نشینی است، یک حقیقت است. باید باور کنیم که بین ما و دشمنان ما یک حالت جزر و مد است. هر گاه که ما مد می‌کنیم، دشمن به حالت جزر عقب نشینی می‌کند. این مساله دائمی و همیشگی بوده و در همه عرصه‌های انقلاب جاری است.
عمانی ها رویکرد ثبات وایجاد فضای بدون تنش منطقه ای را دنبال میکنند و به عنوان یک کشور و به دولت علاقه مند به رفع تنش در منطقه معروفند و رایزنی ها ،مشورت ها و وساطتت ها همیشه در راستای این نقش در منطقه بوده است و با تغییر پادشاه هم همچنان این نقش را ایفا میکنند .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ