مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کردند بتوانند با پیروزی در سوپرجام فوتبال ایران یک جام را به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود تلاش‌های گسترده جریان‌های فلسطینی و لبنانی برای آتش‌بس در اردوگاه عین الحلوه، درگیری‌ها در این اردوگاه بین عناصر جنبش فتح و گروه الانصار همچنان ادامه دارد.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، تاکید کرد که تعصب و عشق به باشگاه هنوز در بین بازیکنان وجود دارد.
خرمشهر - آثار هنری به جای مانده از روزهای پیروزی و فتح خرمشهر که در این سال‌ها تا حدودی از بین رفته بود به همین حوزه هنری، بازسازی شد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه روز گذشته قبل از برقراری تماس تلفنی بین اردوغان و جو بایدن از حمایت آمریکا از شبه‌نظامیان «قسد» و سازمان «فتح‌الله گولن» انتقاد کرد.
«درست است که ایران می‌توانست خوشحالی خود از خروج آمریکا از منطقه را دیرتر عیان کند و سفارت را تحویل طالبان ندهد، اما مشکل اصلی ناشی از تغییر مولفه‌های بین المللی و منطقه‌ای است که در سایه حضور طالبان در افغانستان دیده می‌شود. لحظه‌ای که طالبان موفق به فتح کابل شد و تصاویری از خروج هواپیمای آمریکایی منتشر شد که مردم افغانستان از آن آویزان شده بودند، اعلام کردم که خروج نیرو‌های ایالات متحده از افغانستان به این شکل که طالبان بتواند بدون هیچ زحمتی افغانستان را تسخیر کند، موضوعی بسیار حساسیت برانگیز است.»
پورسید معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه گفت: اجماعی که صورت گرفته این است که بین افرادی که مرتکب کشف حجاب می شوند تفاوت قائل شویم‌‎، چون انگیزه ها یکسان نیست.
فرزین گروسیان امیدوار است با مدیریت خوب و همچنین ادامه حضور عبدالله ویسی در صنعت نفت، این تیم سال آینده شرایط بهتری داشته باشد.
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره انتخاب سرمربی تیم امید داد.
از مرداد ۱۳۹۹ تا امروز شاخص کل فراز و فرود زیادی را تجربه کرد. پس از آن که قله دو میلیون و ۷۸ هزار واحد را برای اولین بار فتح کرد با شیب تندی نزولی شد و این روند کاهشی حدود ۶ ماه به طور نفس گیری ادامه داشت. پس از آن بازار اگرچه تغییر وضعیت نداد، اما متعادل‌تر ادامه یافت. در این مدت دو سوم از بازار بالاتر از سقف تاریخی معامله می‌شود ۴۰ نماد در محدوده سقف تاریخی هستند و یک سوم از آن‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف بازارند.
فدریکو والورده باید منتظر یک محرومیت بین چهار تا 12 جلسه ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد.
راهب برجسته هندو نزدیک به حزب حاکم، در اظهاراتی خصمانه خواستار اشغال مکه برای از بین بردن اسلام شده است.
وزیر کشور گفت: بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد و ما اعتراض معقول را قبول داریم.
حسن یزدانی با 4 برد متوالی و با دادن فقط دو امتياز به رقبا، قهرمان تورنمنت بین المللی کرواسی شد.
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال برای پیگیری پرونده های بین المللی باشگاه راهی ترکیه شده است.
نماینده ادوار مجلس گفت: اگر معترضان آزاد شوند و همچنین مجوز برگزاری اعتراضات و تظاهرات مسالمت‌آمیز صادر شود مشخص می‌شود که صدای اعتراضات شنیده شده است.
مبارزه برای به دست آوردن توپ طلای 2023 آغاز شده است و جدال بین مسی و امباپه، بهترین بازیکن جام جهانی قطر و بهترین گلزن این جام تعیین‌کننده خواهد بود.
کاپیتان افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین در حالی به دنبال فتح جام جهانی 2022 است که پیش از این سابقه کسب چهار جام بین المللی را همراه با آلبی سلسته در کارنامه دارد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای فتح جام بین قاره‌ای این دوره باید از سد تیمی بگذرد که هدایت آن را یک چهره کاملا آشنا به عهده دارد.
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دو هفته دیگر با حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان در مهمترین آوردگاه بین المللی و رسمی سالجاری به میدان خواهد رفت.
حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!
فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ بین دو باشگاه پرافتخار تاریخ این رقابت‌ها با برتری رئال مادرید پایان یافت. آنچلوتی غیر از پاره‌ کردن نوار قهرمانی مربیان آلمانی، خودش رکورد جاودانه چهار بار فتح اروپا را بر جای گذاشت. کورتوا مرد اول فینال پاریس بود.
مجید جلالی مربی سرشناس فوتبال ایران که با پاس قهرمان لیگ برتر شد و در صبا نیز جام حذفی را فتح کرد، با اطمینان از انگلیسی بودن شکل‌گیری رقابت قرمز و آبی و جدال بین پرسپولیس و تاج می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ