بحث انتقال عثمان دمبله به پی اس جی از چند روز گذشته وجود دارد و جدایی او تقریبا قطعی است ولی ستاره فرانسوی و بارسلونا در مورد بند درصد تقسیم پول بین خود اختلاف نظر دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی از مبالغ دست کم در مورد چهره‌های شاخص فوتبال ما غیر واقعی است. باشگاه‌های دیگر هم کارهایی کرده‌اند که نیازی به گفتن نیست.
فرشید سمیعی می گوید زمان تصویب قانون سقف بودجه، کسی از باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض نکرده است.
در شرایطی که یک بازیکن خارجی با دعوت باشگاه استقلال در تهران حضور دارد، ولی وضعیت او برای حضور در تیم نامشخص است.
ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: سطح مسابقات یونیورسیاد بالا رفته، ما هم که هیچ اردوی برون‌مرزی نداریم و شرایط سختی نسبت به گذشته که مدال‌آور بودیم، داریم.
عضو تیم ملی تیراندازی گفت: اختلاف پاداش بین فوتبال و سایر رشته‌ها وجود دارد و تیراندازی هم از این قاعده مستثنی نیست.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه در صورتی که سه مصحح سه نمره متفاوت را برای دانش آموزی درج کنند، ملاک کدام نمره است؟، اظهار کرد: میانگین نمرات را مد نظر قرار می‌دهند، اما طبیعتا در شرایطی که اختلاف بین مصحح اول و دوم وجود دارد، ملاک، نمره مصحح سوم است. اگر اختلاف نمره دو مصحح نیز کمتر از یک نمره باشد، طبیعتا نمره بالاتر را ملاک قرار می‌دهند.
در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.
در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سئوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.
جدیدترین اظهارنظر دبیرکل کمیته ملی المپیک و انتقادهای او نسبت به وضعیت تیم امید نشان می دهد همچنان شرایط این تیم از نظر کمیته ایده آل نیست.
کارلو آنچلوتی معتقد است یازده امتیاز اختلاف با بارسلونا درد لالیگا فاصله درست و واقعی بین دو تیم نیست.
تنش بین البرهان و حمیدتی به دو دلیل شروع شد: اول، آزادی موسی هلال، عموی حمیدتی و رقیب او در نفوذ میان رهبران قبایل عرب در دارفور است که به دستور البشیر زندانی شده بود. دوم، دستور البرهان مبنی بر عدم سفر اعضای شورا بدون اجازه او؛ مساله‌ای که حمیدتی آن را بخشی از "مهندسی جامع برای کاهش نفوذ خود و جلوگیری از ایفای نقش‌های سیاسی در پرونده‌های صلح" قلمداد کرد.
خواهر دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، پس از اتفاقاتی که در ال‌کلاسیکو رخ داد، بار دیگر به اختلاف بین این بازیکن با هافبک بارسلونا دامن زد.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بین اعضای شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.
اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در برنامه تلویزیونی صف اول گفت: قانون عفاف و حجاب ۱۷ سال پیش تصویب شد. سابقه این قانون نشان می‌دهد اجرای آن در دوره‌های مختلف به سلایق مدیران گره خورده بوده است.
کیلیان امباپه علاقه دارد با رئال مادرید قرارداد ببندد، اما باشگاه فرانسوی فقط اجازه انتقال او به لیورپول را صادر می کند.
کیلیان امباپه علاقه دارد با رئال مادرید قرارداد ببندد، اما باشگاه فرانسوی فقط اجازه انتقال او به لیورپول را صادر می کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه بر لزوم رعایت تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان تصریح و آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.
سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب من اسکوچیچ است و بجز او پای هیچ نامه‌ای را امضا نخواهم کرد.
موارد متعددی از این دست ناهماهنگی‌ها و تصمیمات جزیره‌ای در کارنامه یکساله دولت سیزدهم می‌توان یافت که اگر برای سال آینده مرتفع نشوند، قطعاً نظام اجرایی کشور را با مشکل روبرو خواهند کرد.
جانشین وزیر دفاع گفت: رژیم صهیونیستی عامل اختلاف بین کشورهای منطقه، تضعیف و فرسایش ظرفیت امت اسلامی است.
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ