نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
هوگو سانچس، از ستاره‌های بزرگ تاریخ رئال مادرید، با صحبت‌های تندی که درباره اتلتیکو مادرید کرد باعث ایجاد تنش جدید بین دو باشگاه شد. روبن کانو از ستاره‌های سابق اتلتیکو هم به سانچس به تندی پاسخ داد.
کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) در تعطیلات به سر می برد و از استخدام سرمربی جدید (رودی گارسیا) از طریق توییت رئیس باشگاه مطلع شد. تا پایان ماه متوجه خواهیم شد که آیا او از ناپولی خواهد رفت یا خیر.
شانگفو، جنگ بین پکن و واشنگتن را فاجعه‌ای غیرقابل تحمل برای جهان اعلام کرد و از آمریکا خواست تا صادقانه رفتار کرده و حرف و عملش یکی باشد و برای جلوگیری از بدتر شدن روابط دو طرف، در عمل اقدام کند.
استیون ژانگ و گری کاردینال در آستانه بازی امشب دو تیم اینتر و میلان هم همچنان قرار نیست در کنار هم ناهار سنتی روز بازی را صرف کنند.
هنگام سخنرانی نماینده هیئت روسیه در سی‌امین سالگرد مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی دریای سیاه در آنکارا، هیئت اوکراین اقدام به برافراشتن ‌پرچم کرده و شعارهایی را سرداد.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، جرقه موج جدیدی از تنش بین دو باشگاه رئال و بارسا را روشن کرد و گفت بلوگرانا با مسی یا بدون مسی فاتح چمپیونزلیگ نخواهد شد.
سفر تبلیغاتی لیونل مسی به عربستان به قدری برای مسئولان پی اس جی و کادر فنی عجیب بود که باعث خشم آنها شده است. اکیپ خبر از تنش و درگیری بین دو طرف داده است.
تنش‌‌ بین دو باشگاه مادریدی رئال و اتلتیکو بالا گرفته و این بار موضوع تنش تلاش رئال برای به خدمت گرفتن یکی از ستاره‌‌های نوجوان آکادمی روخی‌بلانکو است.
درحالیکه بین بنفیکا و چلسی تنش شدیدی بر سر انزو فرناندز درگرفته است امشب نام این ستاره آرژانتینی امشب در فهرست نهایی بنفیکا برای دیدار با پورتیموننزه حضور نداشت.
پس از دور جدید آزمایش‌های موشکی کره شمالی، کره جنوبی خواستار رزمایش مشترک هسته‌ای با آمریکا شده است؛ با این تفاسیر آیا تنش بین دو کره در ۲۰۲۳ به مرحله تقابل می انجامد؟
ملی‌پوش اسبق آمریکا پردخ از اختلاف بین گرگ برهالتر و جیووانی رینا برداشت و گفت که از پدر بازیکن خواسته شده تا برای پایان دادن به اختلافات مداخله کند.
در نشست خبری اخیر روبرت لواندوفسکی در اردوی تیم ملی لهستان، یک خبرنگار آرژانتینی سوالی مطرح کرد که با واکنش خوبی از سوی ستاره بارسلونا روبرو نشد.
میانجی آمریکایی پیرامون ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی گفت که توافق در این خصوص به تنش میان حزب الله و صهیونیست ها خاتمه نمی دهد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ را هدف گرفته و در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت که آمریکا و روسیه تماس و ارتباطی برای کاهش تنش ها بین دو طرف ندارند.
با شعله‌ور شدن تنش‌ها بین تاجیکستان و قرقیزستان مسکو و پکن ترجیح دادند در حاشیه باقی بمانند.
دولت مراکش از آدیداس خواست پیراهن‌های تیم ملی الجزایر را دوباره طراحی کند چرا که در طرح آن از نمادهای ملی مراکش استفاده شده است.
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از ورود به ارمنستان، در اظهاراتی، به درگیری اخیر بین این کشور و جمهوری آذربایجان پرداخت.
سخنگوی کرملین از تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه با نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات تازه بین باکو و ایروان و تلاش‌ها برای تنش‌زدایی خبر داد.
یک دیپلمات چین نسبت به اتخاذ اقدامات متقابل در صورت عدم دست کشیدن واشنگتن از فروش تسلیحات به تایوان خبر داد.
یک روزنامه صهیونیست از بروز تنش سیاسی بین مصر و اسرائیل درپی تجاوز اخیر به نوار غزه و تحولات کرانه باختری خبر داد.
وزیر امور خارجه تایوان گفت: «من نگرانم که چین واقعاً جنگی را علیه تایوان آغاز کند، اما آن چه که در حال حاضر پکن انجام می‌دهد، تلاش برای ترساندن ما است و بهترین راه رویارویی با این قضیه این است که به چین نشان دهیم که ما نمی‌ترسیم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ