نماینده ادوار مجلس گفت: اگر معترضان آزاد شوند و همچنین مجوز برگزاری اعتراضات و تظاهرات مسالمت‌آمیز صادر شود مشخص می‌شود که صدای اعتراضات شنیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی و حمید معروف به حمید کافر، در حالی که دست و پاهایشان با زنجیر بسته شده روی صندلی نشسته‌اند. علی هنوز هم آرام و خونسرد است. حمید کافر هم به همان خونسردی همدستش است، می‌گوید بین دوستانش به خاطر اینکه خیلی خوب حرف می‌زند به پروفسور معروف است هرچند فقط تا اول دبیرستان درس خوانده است.
ارتباط بین فلورنتینو پرز و کیلیان امباپه هر روز به شکل مستمر ادامه دارد و قطع نمی شود. در واقع هر حرکتی از سوی دو طرف با هماهنگی قبلی است.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، تاکید کرد که تعصب و عشق به باشگاه هنوز در بین بازیکنان وجود دارد.
زمانی که از حفاظت اولیه از این نقوش حرف می‌زنیم، منظور چه اقدامی است که باید انجام شود و مغفول مانده است؟ به گفته محمدخانی نقوش برجسته گلی کوه خواجه در معرض طوفان‌ها و باد‌های ۱۲۰ روزه قرار دارند که همین امر به آن‌ها آسیب می‌زند. علاوه بر آن باران‌های سیل‌آسای دشت سیستان، نقوش گلی را هم می‌شوید و از بین می‌برد
شانگفو، جنگ بین پکن و واشنگتن را فاجعه‌ای غیرقابل تحمل برای جهان اعلام کرد و از آمریکا خواست تا صادقانه رفتار کرده و حرف و عملش یکی باشد و برای جلوگیری از بدتر شدن روابط دو طرف، در عمل اقدام کند.
پورسید معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه گفت: اجماعی که صورت گرفته این است که بین افرادی که مرتکب کشف حجاب می شوند تفاوت قائل شویم‌‎، چون انگیزه ها یکسان نیست.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات مسئولان باشگاه استقلال در مورد حواشی اخیر گفت: استقلال تیم همشهری ماست و در میادین بین المللی طرفدار این تیم هستیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مساله نخست کشور، مساله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این باره فرمایش هایی داشتند.
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.
رئیس دستگاه قضا گفت: همدلی و همکاری وجود دارد؛ اما وقتی رهبر انقلاب در فاصله کم دو بار نسبت به همدلی و همکاری قوا تذکر می‌دهند یعنی هنوز یک خلایی در مدل همدلی و همکاری قوا وجود دارد.
تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه بنده با مولوی عبدالحمید در ارتباط بودم و ۶ بار وی با من تماس گرفت و در آخر من تماس گرفتم و اینکه چه چیزی بین ما گفته شد بگذارید در دلمان بماند او خود می‌داند من چه بیان کردم، خطاب به وی گفتم موازین فقهی این اجازه را به من نمی‌دهند سخن شما را قبول کنم.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
در کنفرانس خبری پیش از فینال سوپرکاپ بین رئال مادرید و بارسلونا، صبح بخیر گفتن کارلو آنچلوتی سرمربی رئالی ها به زبان عربی سوژه رسانه‌های اجتماعی شد. گفتنی است این بازی در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار خواهد شد. منبع: ورزش‌سه
آیت الله جوادی آملی گفت: اگر روابط بین الملل ما قوی نباشد و با دیگر مذاهب و فِرَق اسلامی از مسیر هماهنگی فاصله بگیریم، نمی‌توانیم حرف خودمان را به جهان منتقل کنیم.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
سخنگوی دولت در جمع دانشجویان دانشگاه صداوسیما گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، این دولت اهل شنیدن حرف مردم و رفتن به دانشگاه خواهد بود.
مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کردند بتوانند با پیروزی در سوپرجام فوتبال ایران یک جام را به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کنند.
مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با عدم مشروعیت رسانه‌های داخلی بین مردم در رویارویی با حوادث و اتفاقات و پیگیری از طریق رسانه‌های خارجی گفت: پیامبر اسلام قبل از بعثت به محمدامین معروف بودند و صادق یکی از القابشان بود. شخصی که بعدها بین مردم فرمودند که بنده فرستاده خدا هستم درصد بسیار کمی به حرف ایشان باور کردند بنابراین اگر مردم واقعیتی را نپذیرفتند دلیل بر کذب خبر نیست مردم چه بپذیرند چه نپذیرند این واقعیت است.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به هفته وحدت عنوان داشت: مقصود وحدت این نیست که سنی باید شیعه شود و یا برعکس، بلکه باید توجه کنیم که امت اسلامی امروز با استکبار مواجه است که اگر این اتحاد و وحدت در بین امت اسلام وجود داشت امروز فلسطین و یمن تنها نبودند و اموال آنان به غارت نمی‌رفت و اسلام به عنوان قدرتی در دنیا شناخته می‌شد که متأسفانه دشمنان در این سال‌ها جنگ بین سنی و شیعه و جنگ بین شیعه و شیعه راه می‌اندازند تا این امر محق
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
برای از بین بردن یک تیم، راحت ترین کار مطرح کردن این حرف هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ