نماینده مردم کرج در مجلس گفت: بین غرب و شرق بر سر دوشیدن عربستان رقابت ایجاد شده است، اما با این حرکت‌های شکست خورده و ایران ستیزانه نمی‌توانند دست و پایی برای خود در منطقه ایجاد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه علمان مسلمین عراق با انتقاد از سیاست‌های دوگانه غرب گفت: تظاهرات ضد همجنس‌بازی در اروپا را ممنوع می‌کنند، در مقابل به راحتی با لابی صهیونیست‌ها مجوز توهین به قرآن صادر می‌شود.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
هلدینگ ماهان به همراه ۲ شرکت فولادی و معدنی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالورژی و تجهیزات وابسته، حضوری فعال داشت.
پونک از روستا‌های بزرگ تهران به شمار می‌رفته که از فرحزاد تا باغ فیض در جنوب و سعادت‌آباد در شرق و کن در غرب گسترده بوده است. هسته اولیه شکل‌گیری پونک، دهِ پونک بوده که هم اکنون در بین بزرگراه‌های اشرفی اصفهانی، آبشناسان و رودخانه محصور است.
درب ورودی کمپ زنده یاد ناصر حجازی از حدود ساعت ۱۳ امروز پذیرای جمعی از هواداران استقلال بود. گروهی از دختران و پسران استقلالی برای اتمام حجت کردن با بازیکنان محبوب‌شان همچنین گرفتن عکس یادگاری به مقابل کمپ رفته و منتظر حضور بازیکنان این تیم بودند.
این تحلیلگر مسائل منطقه تاکید کرد: بازی آینده بازی است که نقش چین در آن پررنگ است همانگونه که پکن گارانتی توافق بین ایران و عربستان سعودی بوده است. با این حال و به‌رغم نقش چین در دور زدن تحریم‌ها برای ایران و نادیده گرفتن غرب، اما رابطه جمهوری اسلامی بدون احیای برجام عمق پیدا نخواهد کرد و ما در چارچوب سیاست نگاه به شرق ناچار هستیم برجام را به سرنوشت روشنی برسانیم و این مساله برای چینی‌ها و هندی‌ها برای بهره‌گیری از متغیر‌های اقتصادی، کریدور‌ها و... بسیار مهم است و توافق هسته‌ای می‌تواند این روند را تقویت کند.
رحیم پور ازغدی گفت: امروز در غرب اسم و رنگ تبعیض علیه زنان را عوض کردند، اما اصل آن برقرار است. اکنون در اروپا همان نگاهی به زن حاکم است که قبل از اسلام حاکم بود.
9 تیم برای کسب عنوان بهترین باشگاه آسیا در منطقه غرب در ماه فوریه، با یکدیگر رقابت‌ خواهند کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با همکاری بخش خصوصی به زودی خط منظم دریایی بین ایران و غرب آفریقا راه اندازی می شود؛ همچنین دو ایرلاین پرواز به مقصد این کشورها را کلید خواهند زد.
قوی‌ترین جت استریم‌های قطبی در ارتفاع ۷ تا ۱۲ کیلومتری از سطح دریا هستند و جت استریم‌های استوایی بین ۱۰ تا ۱۶ کیلومتر از سطح دریا فاصله دارند. اصلی‌ترین این جریانات از استوا به سمت قطب و از غرب به شرق در جریان است. به همین دلیل به طور معمول، بیشتر رطوبتی که باد‌ها از اقیانوس اطلس به سمت شرق می‌آورند باعث بارش باران و برف در اروپای غربی می‌شوند.
در حالی که وزیر کشور ترکیه از توطئه غرب برای ضربه زدن به بخش گردشگری این کشور سخن گفته است، وزارت خارجه ترکیه سفیران ۹ کشور که کنسولگری کشورشان را در استانبول بسته اند، احضار کرد.
در حالی که وزیر کشور ترکیه از توطئه غرب برای ضربه زدن به بخش گردشگری این کشور سخن گفته است، وزارت خارجه ترکیه سفیران ۹ کشور که کنسولگری کشورشان را در استانبول بسته اند، احضار کرد.
مورخ فرانسوی معتقد است که جنگ جهانی سوم بین غرب و روسیه با حمایت چین عملا آغاز و آمریکا وارد دوران طولانی مدت افول شده است.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری تیگو با عابر پیاده در مسیر غرب به شرق دماوند خبر داد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه از توسعه همکاری ها بین این کشور و آسیا به عنوان کابوس سیاسی اقتصادی غرب یاد کرد.
روزنامه آلمانی یونگه ولت در گزارشی نوشت: افزایش بی سابقه قدرت کشورهای شرقی در برابر آمریکا و اروپا، باعث شده است که کشورهای غربی جایگاه خود را در عرصه بین المللی به آنها واگذار کنند.
سخنگوی وزارت امور خارج.ه روسیه امروز تصریح کرد: پایداری سازش میان بلگراد و پریشتینا تحت ضمانت‌های غرب شک برانگیز است.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ناگزیریم در معادلات بین المللی جایگاه خودمان را هم در سطح مناسبات با شرق و هم در سطح مناسبات با غرب بر پایه تأمین منافع ملی تعریف کنیم.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه با تأکید بر اینکه توافق صادرات غلات به اصلاح نیاز دارد، گفت که بین مواضع ظاهری و اقدامات واقعی غرب درباره این اجرای این توافق فاصله زیادی وجود دارد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد در مناطق سردسیر و کوهستانی غرب و شمال و شرق استان از فردا سه‌شنبه تا پایان هفته خبرداد.
قم- دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکاف بزرگی در جهان دوقطبی شرق و غرب ایجاد کرد و امروز ایران جایگاه خوبی در سطح بین المللی دارد.
حجت الاسلام حاج‌علی اکبری، امام جمعه موقت تهران گفت: دولت محترم ظرفیت دیپلماسی و همکاری منطقه‌ای با همسایگان را در دستور کار خود قرار دهد و البته شاهد هستیم که در کوتاه مدت از این رویکرد داریم بهره مند می‌شویم و در آینده بیشتر خواهد شد. خوشبختانه موفق شدند توازنی را در ارتباط بین المللی ایجاد کنند. قبلا حواس‌ها به غرب بود و الان نگاه به شرق و منطقه در حال تقویت است. تراز ما در شانگ‌های و مثبت شدن تراز تجاری مان با این کشور‌ها از این جمله است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ