غلامرضا نوری قزلچه گفت: از رئیس مجلس هم پیگیر رفع فیلتر شدیم که گفتند پیگیرم، ولی هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
یکی از موضوعاتی که باعث طولانی شدن رسیدگی به لایحه «حجاب و عفاف» شد، این بود که نیروی انتظامی می‌خواست جریمه‌ها را به حساب خود بریزد و در آخر مقرر شد که به خزانه دولت برای هزینه در اوقات فراغت خانواده ریخته شود. نوری‌قزلجه در این‌باره تاکید کرد: «باید متخصصین امر بررسی کنند که این پول‌ها قرار است به کدام حساب واریز شود و مردم را به سوی بهشت رهنمود خواهد کرد.»
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوعاتی خیلی کمتر از این بوده است که عده‌ای در جریانات خاص، باند‌های خاص و نشست‌های خاص کفن پوش شدند، نمی‌شود همان کفن پوش‌ها بیایند لاپوشانی کنند. این خلاف دستور قرآن است. خلاف دستور اسلام است. خلاف دستور پیغمبر خداست. خلاف دستور ائمه اطهار است. خلاف فرامین و سجایای اخلاقی یک مسلمان است. اصلاً مسلمان هم نه یک انسان است.
نماینده مردم تفت و مبیبد با اشاره به درآمد‌های اوقاف و امورخیریه و نحوه هزینه کرد آن در سطح کشور اظهار داشت: سازمان اوقاف مشخص کند که این سازمان محل سرمایه گذاری‌های خود را کجا انجام داده است؟ چرا در جا‌های که وظیفه اش بود وظایف خود را انجام نداده و در جا‌های که ربطی به اساسنامه و تکلیفش ندارد سرمایه گذاری کرده است؟ این موضوعات باید مشخص شود.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزرا به معنای تقابل مجلس با دولت نیست، گفت: مجلس و دولت در موضوعات مختلف با یکدیگر کاملاً هماهنگ هستند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس یازدهم جنبه‌های مثبتی داشته مانند پرانرژی بودن و فعال برخورد کردن با مسائل و موضوعات؛ در مقابل نقاط ضعفی هم داشته که با همان نقطه قوت بی‌ارتباط نیست. از این جهت که خیلی به تجربه توجه نمی‌شود و گاهی موضوعاتی در مجلس مطرح می‌شود که باعث آسیب به‌ کشور می‌شود.
نماینده مردم خرم‌آباد اگفت: این مسمومیت‌ها بیشتر در ادامه همان اغتشاشات است و نوعی انتقام گرفتن از جوانان و بخصوص نوجوان است که در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضور گسترده داشتند. ضمن اینکه تعطیلات عید نوروز در پیش است و عید برای مردم موضوعیت دارد و بیشتر دنبال بهم ریختن اعصاب و روان مردم هستند و انشاءالله مثل همیشه ناکام می‌مانند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نشست غیرعلنی روز شنبه مجلس و دولت درباره ارز باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان موضوعات مطرح شده در این نشست قرار گیرند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نشست غیرعلنی روز شنبه مجلس و دولت درباره ارز باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان موضوعات مطرح شده در این نشست قرار گیرند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: سران قوا که نشست هایی دارند و با این قیل و قال برای مولدسازی نیز تصمیم گیری کردند، برای موضوع اقتصادی نیز تدبیر کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دو حوزه ورزش و رسیدگی به امور جوانان با توجه به اهمیت موضوعات و نیز تنوع بالای مسائل و پرونده‌های مطرح در کمیسیون، اهمیت بالایی دارد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: چند ماه است که در کمیسیون درباره موضوع حجاب و عفاف در حال بررسی مسائل هستیم. این پیگیری‌ها نیز اصلاً ارتباطی با موضوعاتی که اخیراً مطرح شده است، ندارد.
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: اشتغال، مسکن، تورم و سایر مطالبات مردم باید حل شوند چراکه بسیاری از اعتراضات به خاطر وضع معیشتی، مشکلات جوانان در امرار معاش و موضوعات اقتصادی کشور است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها همچنین در رابطه با پیگیری مجلس در مورد مساله دانشجویان ممنوع‌الورود، گفت: این موضوعات در اختیار کمیته انضباطی دانشگاه است و بنا نیست که از مجلس کسی در این کار ورود پیدا کند، چون این‌ها آیین‌نامه داخلی دارند و خودشان تصمیم می‌گیرند.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال دو قطبی سازی در موضوعات فرهنگی کشور بود.
نماینده مردم تبریز گفت: انتظار این است که ما با این موضوعات برخورد منطقی داشته باشیم. نباید گشت ارشاد را ناموس و یک خط قرمز تلقی کنیم یا مرزبندی‌های خودساخته را که نقطه طمع دشمنان است خطوط قرمز تلقی کنیم.
نماینده مردم تبریز گفت: انتظار این است که ما با این موضوعات برخورد منطقی داشته باشیم. نباید گشت ارشاد را ناموس و یک خط قرمز تلقی کنیم یا مرزبندی‌های خودساخته را که نقطه طمع دشمنان است خطوط قرمز تلقی کنیم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ