نماینده اهواز در مجلس با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر در پی آلودگی هوا افزود: در پیگیری‌ها عنوان شد که این آتش‌سوزی‌ها در بخش عراقی تالاب هورالعظیم بوده و دود آن به سمت خوزستان می‌آید که به دولت تذکر داده‌ام فکری به حال این آتش‌سوزی‌ها و دود ناشی از آن کند تا چنین شرایطی در خوزستان رخ ندهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار رفع مشکلات آب و برق منطقه ملاشیه شهرستان اهواز از سوی مسئولان امر شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز باید تعطیل باشد جای بحث دارد. کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه رای داده، اما ممکن است در صحن مجلس این تعطیلی به پنجشنبه تغییر کند.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در نشست با وزیر اقتصاد، موضوع بخشش عوارض آلایندگی خوزستان مطرح و بر عدم بخشش این جرایم که بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان است، تاکید شد.
اهواز- هم‌زمان با سفر استانی هیئت دولت، میز خدمت وزارت آموزش و پرورش با حضور نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه در استان را راستای پاسخگویی به مشکلات این قشر برگزار می‌شود.
اهواز- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از برپایی میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل فراجا در شهرستان اهواز خبر داد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود، به نوعی به جواد نکونام طعنه زد.
اهواز -نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود، به نوعی به جواد نکونام طعنه زد.
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: بنا به فرموده قرآن کریم بیشتر کسانی که در کره مریخ هستند، مشرک هستند. برخی با زبان می‌گویند لااله‌الاالله، اما در دل می‌گویند لااله‌الاانا.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش بابت عدم تحقق وعده‌هایش انتقاد کرد که در این فیلم مشاهده می‌کنید
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
اهواز- همزمان با هفته «قرآن، عترت و نماز» دارالقرآن خیرساز ناحیه یک اهواز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افتتاح شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴ یا ۵ وزارتخانه به شکل جدی مورد سوال و نقد نمایندگان قرار گرفته اند و مجلس منتظر پاسخ است، گفت: یکی از وظایف مجلس براساس وظیفه نظارتی اش نقد و تذکر به دولت و سوال و پیگیری آن از دولت است.
اهواز- مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با تداوم صدرنشینی تیم پالایش و پخش آبادان پیگیری شد.
اهواز- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با گلایه از ناهماهنگی میان آبفا و سازمان آب و برق خوزستان، از رفع مشکل آب گل‌آلود اهواز تا امشب خبر داد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.
نماینده مردم اهواز گفت: ما گوش شنوا داریم، اما مانند دنیا رفتار خواهیم کرد. آمریکا اخیرا یک فعال رسانه‌ای را برای اینکه اظهارنظری درباره کشته شدن دانش آموزان در مدارس را مطرح کرده بود تا تجارت اسلحه خود را داشته باشد، ۹۶۳ میلیون دلار جریمه کرد آیا این نوع رفتار با آزادی بیان و مهد آزادی است؟
اهواز - نماینده اهواز در مجلس گفت: پروژه‌های فاضلاب در شهرهای اهواز و کارون با کمبود بودجه مواجه شده و حفاری‌های گسترده در این دو شهر به حال خود رها شده است
پیکان برای هشتمین دیدار پیاپی، در اهواز و برابر فولاد شکست نخورد تا رکورد خاصی را در این استان به ثبت برساند.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: ۳ بیمارستان فرسوده و قدیمی رازی، گلستان و شفای اهواز مجوز جابه‌جایی و ساخت جدید گرفتند.
اهواز - به دنبال مرگ هزاران قطعه ماهی در ماهشهر، علت این امر با توجه به خبر رسانی محیط زیست و نماینده مجلس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس گفت:‌ مضافا اینکه معاون فرمانداری هم نیست و عملاً امور اجرایی کلان‌شهری مثل اهواز با چنین وضعیتی مواجه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ