رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها همچنین در رابطه با پیگیری مجلس در مورد مساله دانشجویان ممنوع‌الورود، گفت: این موضوعات در اختیار کمیته انضباطی دانشگاه است و بنا نیست که از مجلس کسی در این کار ورود پیدا کند، چون این‌ها آیین‌نامه داخلی دارند و خودشان تصمیم می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم چابهار درباره هدف دولت از گرفتن جریمه‌های نقدی در لایحه حجاب و عفاف گفت: جریمه‌هایی که در این لایحه در نظر گرفته شده است این شائبه را ایجاد می‌کند که دولت می‌خواهد کسری بودجه خودش را جبران کند. وضعیت کنونی زیبنده نظام اسلامی نیست، این روش‌ها نه تنها منجر به حل مسئله نمی‌شود بلکه چالش‌های دیگری را هم ایجاد خواهد کرد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل در برقراری روابط با کشورهای منطقه، همسایه و محور مقاومت کم کاری داشت، درباره سوریه سیاست فشل را پیگیری کرد و تقریبا در این مسیر گامی برنداشت.
روزنامه جوان نوشت: در مجلسی که نماینده اش چنان مسئله را حیثیتی جلوه می‌دهد و از تریبون آن فریاد می‌زند که «بین دفن خود و ماندن وزیر یکی را انتخاب می‌کند» رأی باطله و ممتنع چه صیغه‌ای است؟
هیچ‌کس منکر مافیای خودرو نیست. این مافیا طی ۳ دهه اخیر بر بی‌کیفیتی و قیمت‌های بالای خودرو‌ها اثرگذار بوده است و براساس منافع گروهی برخی جریانات خاص عمل شده است. هر دولتی هم که روی کار آمده است همین آش و همین کاسه بوده است. نمایندگان مجلس به‌حق مسئله مافیا را مطرح می‌کنند. آقای رئیس‌جمهور و آقای فاطمی‌امین هم از این مسئله سخن گفتند؛ اما مردم سؤال دارند چرا به مبارزه علیه این مافیا عمل نشده است؟
نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار کرد: ممکن است بعضی جا‌ها دوربینی داشته باشند، ولی اینکه بتوانند کامل پوشش دهند و برخورد کنند موفق نخواهند شد. بعید است این روش جواب بدهد. کلیت قضیه این است که کار فرهنگ را با بگیر و ببند نمی‌شود حل کرد؛ باور را نمی‌توان با دستور درست کرد.
رشیدی کوچی گفت: الان امنیت روانی جامعه بهم خورده است ما نمی‌توانیم با مبهم نگه داشتن یک مسئله و نپرداختن به آن باعث از بین رفتن یا کم اهمیت شدن آن شویم. الان می‌بینیم این مسئله در جامعه باعث نگرانی خانواده‌ها شده است حتی اگر این احتمال وجود داشته باشد که این فقط یک بازی روانی است برای مقابله با این عملیات روانی باید تدبیری اندیشیده شود.
نماینده مردم مهاباد در مجلس تاکید کرد: متاسفانه در بدنه دولت و مجلس برخی فکر می کنند با پاک کردن صورت مسئله بر آبروی و حیثیت دولت اضافه می شود ولی کاملا در اشتباه هستند و باید گفت با انشالله و ماشالله و مشکلات بر گردن این و آن انداختن نمی توان کشور را اداره کرد.
پژمان فر اظهار کرد: همچنین باید آسیب‌های زیست محیطی این مسئله را به‌دلیل جایگزینی سوخت مازوت پذیرفت لذا دولت باید از همین اکنون برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده و زمینه‌های ذخیره‌سازی را فراهم کند هرچند دولت تاکنون هیچ برنامه‌ای برای ذخیره‌سازی گاز نداشته است.
نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: در کل در مورد مذاکرات برجام دو مسئله باقی مانده بود؛ در مورد مابقی با اروپایی ها و آمریکایی توافق شده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عرضه خودرو در بورس، گفت: در هیچ کجای دنیا عرضه خودرو در بورس صورت نمی‌گیرند؛ نمی‌دانم این رسم چطور مرسوم شده است و این مسئله با کدام اصل اقتصاد همخوانی دارد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: متأسفانه در انتصابات وزارت صمت به مسئله شایسته سالاری توجه نشده است و برخی از افراد بدون سابقه کار و با فامیل بازی وارد این وزارتخانه شده اند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: متأسفانه در انتصابات وزارت صمت به مسئله شایسته سالاری توجه نشده است و برخی از افراد بدون سابقه کار و با فامیل بازی وارد این وزارتخانه شده اند.
محمود عباس زاده مشکینی گفت: مقامات کشور بار‌ها این موضع را شفاف بیان کرده‌اند که برجام مسئله اول جمهوری اسلامی ایران نیست. این دیدگاهی است که در یک سال اخیر در دولت جمهوری اسلامی ایجاد شده، حالا خوشبختانه آمریکا نیز به این نقطه رسیده است.
واقعا مسئله اینجاست که آیا نماینده اردبیل، نماینده مردم این شهر در مجلس است یا اینکه سخنگوی دولت؟ او چطور خودش را نماینده مردم این شهر توصیف کرده و بعد به‌راحتی درباره مرگ یک جوان چنین اظهارات عجیبی را بیان می‌کند.
محبی‌نیا گفت: فکر می‌کنم ما دچار خودزنی هستیم و از ترس جوابگویی و حل مسئله، حفره‌ها و چاله‌های گفتمانی به وجود می‌آوریم تا بتوانیم در سایه آن مقداری از مسائل را پاک کنیم. پاک کردن صورت مسئله، انباشت مطالبات مردم، نپرداختن به اعتراضات مردم، عدم رسیدگی به نقاط ضعف و نارضایتی‌ها مثل بمب عمل خواهد کرد.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا با این نوع حرکت ها و این شیوه برخورد با مسئله حجاب نه تنها به هدف خود نمی رسیم بلکه از مسیر اصلی نیز دور می شویم.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.
نماینده مردم قم در مجلس گفت:‌ مسئله ای که موجب طولانی شدن مذاکرات شده است نبود تضمین کافی و عدم شفافیت غرب می باشد.
نماینده مجلس:‌ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد به طبع گزینه های روی میز به سرعت تبدیل به قانون می شوند و قطعا مجلس دولت را ملزم به انجام اقداماتی خواهد کرد که برگشت پای میز مذاکره هزینه های سنگینی را برای طرف غربی به همراه خواهد داشت.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: پرداختن به مسائل اجتماعی مستلزم یک حرکت و اقدام جمعی توسط ملت و تشکل‌های مردم نهاد است. کما اینکه درباره مواردی نظیر گشت ارشاد این نکته مطرح است که این گشت به تنهایی نمی‌تواند کاری را صورت بدهد چه بسا گشت ارشاد به دلیل نوع برخورد نتیجه تخریبی هم، داشته باشد و نه تنها نمی‌تواند مسئله را حل کند، بلکه شاید مسئله بیشتر تخریب شود. لذا باید در رابطه با حجاب، عزم ملی وجود داشته باشد که از این طریق، بخشی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند.
سهم ۳۰ درصدی دولت در قیمت خودروهای مونتاژی
صبح امروز مراسم افتتاحیه نخستین سمپوزیوم توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان و ارزش آفرین صنعت مس با حضور مهندس محمدهادی اردبیلی مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع مس ایران در زمان جنگ تحمیلی آغاز به کار کرد.
اسدبیگی با قبول پیشنهاد پرسپولیس ریسک بزرگی را قبول کرد، چرا که او دو رقیب سرسخت را بالاتر از خودش در این پست می‌بیند؛ سرلک و کامیابی‌نیا
یک نماینده پیشین مجلس گفت: تبدیل مسئله حجاب به یک ابزار و وسلیه سیاسی کار درستی نیست و جاذبه هم ندارد. حال ممکن است مدتی افرادی از این ابزار تبعیت و همراهی کنند و یا به نفع خودشان استفاده کنند اما صحیح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ