ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس شورای عالی فضای مجازی مسدود شدن دامنه دات‌کام و تغییر این دامنه در سایت‌ها به دات‌آی‌آر را اقدام تهاجمی و تحریمی تعدادی از کشور‌های اروپایی خواند و گفت: «این اتفاق مربوط به خارجی‌ها است و ما خبر نداریم که چه زمانی دامنه دات‌کام مسدود می‌شود. اما چاره‌ای نداریم به‌جز اینکه اگر این اتفاق افتاد، به‌سرعت دامنه دات‌آی‌آر را جایگزین کنیم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه گزارش دادند بر خلاف شایعات اخیر، تست پزشکی حکیم زیاش برای باشگاه گالاتاسرای موفقیت آمیز بوده و او برای قطعی کردن انتقالش به استانبول می‌رود.
گروه‌های مختلف روان‌شناسان نظریات متفاوتی دربارۀ خلق‌و‌خوی کودکان دارند. بعضی‌ها معتقدند محیطی که کودکان در آن رشد می‌کنند تنها عامل موثر در ویژگی‌های خُلقی آنهاست، برخی دیگر تربیت والدین را ملاک ارزیابی قرار می‌دهند و عده‌ای هم می‌گویند مزاجِ کودکانْ موروثی است و مؤلفه‌های دیگر تأثیر چندانی ندارند. کدام گروه درست می‌گوید؟ آیا کودکی که از نظر ژنتیکی مضطرب است تا پایان عمر مضطرب می‌ماند؟ آیا واکنش‌های والدین و نحوۀ تعامل کودک با محیط نقشی در خصوصیات بزرگسالی‌اش ندارند؟ آیا شیوه‌های مختلف «فرزندپروری» بی‌فایده هستند؟
پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام محمد نادری به تراکتور پیوست.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
کیلیان امباپه، برای اولین بار به محرومیتش از سوی باشگاه پاری سن واکنش نشان داد.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وی برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.
محققان می‌گویند مصرف سه فنجان چای در روز می‌تواند فشار خون را در افراد پایین بیاورد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد مصرف سه فنجان چای در هر روز میانگین فشار خون را دو تا سه درجه کاهش می‌دهد.
بالاخره یک تیم، ژاپن را در لیگ والیبال ملتها برد
اگر تیم ملی ایران به آمریکا نمی‌رفت در صورت تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال به طور کلی از رقابت‌های لیگ ملت‌ها کنار گذاشته می‌شد.
بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت.
بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت. او دقایقی پیش در دفتر باشگاه حاضر شد. ظاهرا وحید امیری در بازگشت بیرانوند نقش مهمی ایفا کرده است. البته او می گوید اینجا خانه بیرانوند است و او کاری نکرده است.
کریم بنزما از تصمیمش مبنی بر آنفالو کردن صفحه اینستاگرام رئال عقب نشینی کرد و به جنجال‌ها پایان داد.
مدیران باشگاه اینتر پیشنهاد 60 میلیونی سران نیوکسل برای خرید بارلا را رد کردند.
دکتر رضا شاه‌نظر گفت: «نورالینک درحقیقت دستگاهی بسیار کوچک است که الکترود‌های بسیار ریز آن با نوعی ویژه از جراحی به‌کمک دستگاه‌های ویژه در بافت مغز قرار داده می‌شوند. ادعایی نیز ازسوی دانشمندان این پروژه مطرح شده که هیچ آسیبی به بافت مغز زده نمی‌شود. موارد مختلفی به‌عنوان اهداف نهایی این پروژه اعلام شده که از آن‌ها می‌توان به درمان نابینایی یا بهبود حرکتی در برخی از بیماران دچار معلولیت و فلج عصبی-عضلانی اشاره کرد.»
برخی خبرها حاکی از آن است که قلعه نویی، لیست تیم ملی را آماده کرده و پس از برگزاری فینال جام حذفی، لیست اعلام می شود.
تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه پاس قوامین از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.
یک فود تستر آمریکایی بلاخره توانست قرمه سبزی و ته‌دیگ را تست کند.
مربی مس کرمان می‌گوید تیم‌شان بدشانس بوده که به گل‌های بیشتری مقابل فولاد دست پیدا نکرده است.
آ. ا. ک آتن در حضور یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل اوفی کرت به برتری رسید.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
اگر قرار بر تعطیلی ادارات و مراکز تجاری برای کاهش مصرف و ذخیره‌سازی گاز جهت جلوگیری از قطعی گاز منازل است چرا اعلام تعطیلی دیرهنگام و به آخر وقت موکول می‌شود تا فرصتی برای بررسی و اطمینان از خاموش شدن وسایل گرمایشی برای این مراکز باقی نماند.
بعد از کش و قوس‌های فراوان بلاخره محسن سلیمانی مجددا به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ