برخی خبرها حاکی از آن است که قلعه نویی، لیست تیم ملی را آماده کرده و پس از برگزاری فینال جام حذفی، لیست اعلام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه گزارش دادند بر خلاف شایعات اخیر، تست پزشکی حکیم زیاش برای باشگاه گالاتاسرای موفقیت آمیز بوده و او برای قطعی کردن انتقالش به استانبول می‌رود.
پس از کش و قوس فراوان، بالاخره سعید مهری در جمع بازیکنان استقلال ماندگار شد.
صدای اعتراض مهری دیروز بالاخره بلند شد و او که ابتدا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود، حالا می گوید استقلال قصد فروش او و کسب درآمد برای حل مشکل سایر بازیکنان را دارد.
گروه‌های مختلف روان‌شناسان نظریات متفاوتی دربارۀ خلق‌و‌خوی کودکان دارند. بعضی‌ها معتقدند محیطی که کودکان در آن رشد می‌کنند تنها عامل موثر در ویژگی‌های خُلقی آنهاست، برخی دیگر تربیت والدین را ملاک ارزیابی قرار می‌دهند و عده‌ای هم می‌گویند مزاجِ کودکانْ موروثی است و مؤلفه‌های دیگر تأثیر چندانی ندارند. کدام گروه درست می‌گوید؟ آیا کودکی که از نظر ژنتیکی مضطرب است تا پایان عمر مضطرب می‌ماند؟ آیا واکنش‌های والدین و نحوۀ تعامل کودک با محیط نقشی در خصوصیات بزرگسالی‌اش ندارند؟ آیا شیوه‌های مختلف «فرزندپروری» بی‌فایده هستند؟
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
مهدی قایدی برای نخستین بار در تمرینات اتحاد کلباء شرکت کرد.
بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت. او دقایقی پیش در دفتر باشگاه حاضر شد. ظاهرا وحید امیری در بازگشت بیرانوند نقش مهمی ایفا کرده است. البته او می گوید اینجا خانه بیرانوند است و او کاری نکرده است.
سرانجام مهدی ترابی برای اولین مرتبه در دربی پایتخت موفق به گلزنی شد.
مهدی طارمی بعد از دریافت جایزه بهترین گلزن فصل سوپر لیگ پرتغال تاکید کرد که از هر گلی که زده لذت برده است.
48 ساعت قبل از دیدار رئال با منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرلاند مندی به تمرینات گروهی رئال بازگشت.
بالاخره صبر مدیران رئال به پایان رسید و فرلاند مندی در تابستان پیش رو یکی از گزینه‌های جدی فروش باشگاه خواهد بود.
هافبک ترک زبان استقلال مامور مهار بازیکنان کمربند میانی سرخ پوشان در دربی است.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، بالاخره توانست عصاهای کمکی را کنار بگذارد تا نشان دهد که گام مهمی در روند درمانش برداشته است.
مهدی ترابی در اواخر نیمه اول با یک حرکت تماشایی موفق به زدن گل دوم پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان شد.
احمد زیدآبادی گفت: بازرگان بالاخره وارث طرز فکر موازنه منفی مصدق بود و به استقلال ایران خیلی اهمیت می‌داد و قصد داشت توازنی بین روابط با دو قدرت آن زمان ایجاد کند؛ بنابراین خواه‌ناخواه یک سلسله تغییرات در رابطه با غرب باید اتفاق می‌افتاد. بازرگان هم این را می‌خواست؛ بنابراین یک مقداری شتاب کرد که این اتفاقات رخ دهد. اما این اتفاقات لزوماً به نفع شوروی تمام نشد.
بالاخره پس از کش و قوس فراوان مهدی تاج و حبیب کاشانی رو در روی یکدیگر برای تیم امید قرار گرفتند.
کیلیان امباپه بالاخره توانست به سلطه روبرت لواندوفسکی پایان دهد و بهترین گلزن اروپا در طول یک سال میلادی شود. در این فهرست، مهدی طارمی در رتبه پنجم ایستاد.
شاید یکی از مهم‌ترین نکته‌های مصاحبه عصرگاهی رئیس فدراسیون فوتبال، پیش قدم شدن او برای پایان اختلافات با صدا و سیما باشد.
رییس فدراسیون فوتبال بالاخره نسبت به حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی واکنش نشان داد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان نیمه اول با یک شوت مهارنشدنی و مطمئن دروازه مندی را باز کرد.
با اعلام مهدی تاج آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی برابر نیکاراگوئه برگزار می‌شود.
با اعلام مهدی تاج آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی برابر نیکاراگوئه برگزار می‌شود.
مهاجم ایرانی پورتو با ارسالی زیبا، گل اول تیمش مقابل لورکوزن را ساخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ