اگر تیم ملی ایران به آمریکا نمی‌رفت در صورت تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال به طور کلی از رقابت‌های لیگ ملت‌ها کنار گذاشته می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که سایه بحران سیاسی و اقتصادی بر سر لبنان ادامه دارد، رئیس بانک مرکزی که متهم به پرونده‌های بزرگ فساد مالی است پس از ۳۰ سال بالاخره از منصب خود کنار می‌رود.
پس از 10 سال و صرف هزینه 164.5 میلیون یورویی، بارسا حالا یک خط دفاعی مطمئن در اختیار دارد.
تسلا در توئیتی اعلام کرد بالاخره پس از ۲ سال تاخیر، نخستین خودروی تمام برقی «سایبرتراک» را در کارخانه تگزاس خود ساخته است.
و بالاخره ۱۰۰ میلیون سال بعد. اقیانوس اطلس به «هیچ» تبدیل شده، قاره آمریکا تقریبا در برابر آفریقا قرار می‌گیرد، آفریقا از قبل با اوراسیا ادغام شده است… ما دوباره یک ابر قاره برای خود داریم! پانگه آ پروکسیما!
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: به هیچ عنوان لو رفتن سوالات امتحان نهایی اتفاق نیافتاده است چراکه لو رفتن سوالات قبل از شروع آزمون است و بالاخره بعد از شروع آزمون ممکن است انتشار سوال اتفاق افتاده باشد که این موضوع رخ داده است.
«احمدآقا رفت و بعد از چند دقیقه آمد و با خنده گفت: "جواب این سوال را باید خودت از امام بشنوی. " خدمت امام شرفیاب شدم و موضوع را مطرح کردم. امام فرمودند: "چرا می‌خواهی به آنجا بروی؟ مگر قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم؟ آنجا سفارت آمریکاست، بالاخره آن‌ها روزی سر عقل می‌آیند و روابط برقرار می‌شود. "»
ناپل، شهری با افراطی‌ترین باورها، بالاخره بر سحر و جادو غلبه کرده و خود را مهیای جشن قهرمانی اسکودتو پس از 33 سال می کند.
بهروز عطایی پس از نه سال دوباره خارج از آمل در رده باشگاهی مربی گری خواهد کرد.
هافبک استقلال با بهبودی کامل می‌تواند از سال جدید برای تیمش به میدان برود.
منچستریونایتد با پیروزی مقابل نیوکسل، قهرمان رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس شد.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
هادی چوپان بعد از چند سال قدرت نمایی در مسترالمپیا، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ بدنسازی جهان را به نام خود رقم بزند.
هادی چوپان بعد از چند سال قدرت نمایی در مسترالمپیا، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ بدنسازی جهان را به نام خود رقم بزند.
از فینال جام جهانی 2010 سابقه نداشت که فینال رقابت ها بین دو تیم با برند آدیداس و نایکی برگزار شود.
باروز که هر سال عنوان می‌شود امسال قرار است آخرین سال حضور او در دنیای حرفه‌ای باشد، پیش از علی سوادکوهی، با کشتی‌گیران ایرانی ۱۴ بار مسابقه داده بود که عین ۱۴ بازی را به سود خود خاتمه داده بود. علی سوادکوهی هم یکی از قربانیان ایرانی فهرست بلندبالای باروز بود، ولی تفاوت علی با بقیه کشتی‌گیران این بود که پیش‌تر در مسابقه‌ای نزدیک رقابت را باخته بود.
مهاجری در پاسخ به این سوال که پیامد حذف و کناره‌گیری آقای زیدآبادی در سیاست چه تاثیری می‌تواند در چهره سیاسی ایران بگذارد، گفت: من به آقای زیدآبادی احترام می‌گذارم و این تصمیمی است که ایشان گرفتند و تصمیم‌شان هم محترم است. بالاخره کسی که وارد عالم سیاست و رسانه می‌شود باید پی خیلی چیز‌ها را به تنش بمالد.
علی کریمی بعد از 4 سال توانست در لیست کارلوس کی‌روش قرار بگیرد و رویای حضور در جام جهانی برایش محقق شود.
لیورپول و رئال مادرید یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به یکدیگر برخورد کردند و محمد صلاح حالا فرصتی جدید برای انتقام‌گیری از کهکشانی ها خواهد داشت. رئال در همه مصاف‌های اخیر بهتر از لیورپول کار کرده است.
پس از تقریبا ۴ سال بالاخره واردات خودرو در قالب واردات ۹۰ هزار دستگاه خودرو با سقف قیمتی ۲۰ هزار یورو به صورت رسمی کلید خورد؛ منتهی فرایند واردات ابهاماتی دارد که هنوز شفاف نشده است.
عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و پس از چند سال صحبت و وعده بالاخره امسال اجرایی شد و تاکنون چندین بار عرضه خودروها در بورس کالا انجام شده است، حال سوال اینجاست که در صورت تاخیر تحویل خودرو به خریداران در بورس کالا چه خواهد شد؟
ملکه الیزابت دوم، پادشاه بریتانیا که حکومتش هفت دهه طول کشید، پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. پسر بزرگ او، چارلز، اکنون پادشاه شده است. چارلز از سال ۱۹۵۲ پادشاه در انتظار بوده است که در تاریخ بریتانیا یک رکورد است.
باشگاه رئال مادرید پس از دو سال به بازیکنانش پاداش قهرمانی داد که البته رقم آن قابل مقایسه با پاداش‌های قبل از کرونا نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ