پس از کش‌وقوس‌های فراوان، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وی برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آلمان اشپورت1 گزارش داد بایرن مونیخ بعد از ناکامی در مذاکره با کپا آریسابالاگا حالا داوید دخیا را در نظر گرفته و مذاکره بین بایرن و این دروازه‌بان اسپانیایی آغاز شده است.
هری کین بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان بالاخره به بایرن مونیخ پیوست.
هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، برای پیوستن به بایرن مونیخ با این باشگاه به توافق رسید.
بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 110 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 110 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 100 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
بافت تاریخی شیراز بالاخره توانست نظر کارشناسان کمیته ثبت آثار تاریخی و فرهنگی را جلب کرده و به عنوان میراثی که متعلق به همه مردم ایران است و اجزای آن باید توسط همه مردم حفظ شود؛ معرفی شد.
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، با بهبود شرایطش توانست بار دیگر به تمرینات این تیم برگردد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، بالاخره توانست عصاهای کمکی را کنار بگذارد تا نشان دهد که گام مهمی در روند درمانش برداشته است.
آلفونسو دیویس، ستاره جوان بایرن مونیخ، شب گذشته بالاخره موفق شد پیراهن لیونل مسی را به یادگار بگیرد.
نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، با حضور در نشست خبری پیش از بازی برابر بایرن مونیخ سعی کرد جو این تیم را آرام نشان دهد.
قاضی دادگاه شماره 10 بارسلونا امروز حکم داد که لالیگا باید قرارداد گاوی را ثبت کند و این ستاره 18 ساله از این پس بازیکن تیم اول باشگاه خواهد بود.
بازگشت سادیو مانه به تمرینات، اتفاق خوبی بود که امروز بایرنی ها را خوشحال کرد.
تیبو کورتوا معتقد است داور باید در بازی شب گذشته یک پنالتی دیگر هم برای رئال اعلام می کرد.
شاید ترامپ نقطه اوج قطبی شدن سیاسی ایالات متحده بود و بالاخره تب ایجاد شده آغاز به کاهش کرد و با این وجود، سناریوی محتمل‌تر آن است که حتی اگر نفوذ ترامپ در سیاست امریکا در سال آینده کاهش یابد نیز امریکایی‌ها کماکان خود را در فضای سیاسی مشابه آن چه پیش از اعلام نامزدی‌اش در سال ۲۰۱۶ وجود داشت خواهند دید .
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
امان الله قرایی مقدم گقت: قانع‌کردن افکار عمومی امری سهل است. مثلا در بحث حجاب سیستم می‌توانست با مردم حرف بزند و تبادل‌نظر کند تا بالاخره به نتیجه‌ای واحد برسند. مردم اگر این حس را پیدا کنند، مسئولان به حرف‌شان گوش می‌دهند و در مواردی "تغییر" را ضروری بدانند، تعامل به وجود خواهد آمد و در نتیجه کاهش مشکلات، توسعه را موجب خواهد شد.
مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ، بعد از هفته ها در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت.
همه چیز خیلی خوب شروع شد، اما حالا بایرن مونیخ نیاز به تغییراتی بزرگ دارد.
با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
پرسپولیس بالاخره از مهاجم هلندی خود در لیگ بیست و دوم رونمایی کرد اما این بازیکن نتوانست آنطور که باید انتظارات را در فاز هجومی سرخ‌ها برآورده کند.
دکتر کوین اوکانر می‌گوید بایدن احساس خوبی دارد و پس از نظارت‌هایی که در روز‌های گذشته نسبت به شرایط جسمی او صورت گرفته، بالاخره روز شنبه جواب تست او هم منفی شده است.
اولین ربات لیزر پوست در جهان در هنگ کنگ ساخته شد. یک شرکت فناوری در هنگ‌کنگ می‌گوید که اولین لیزر هوشمند پوست را توسعه داده است که گرما را اسکن و حساسیت و شکل صورت مشتری را تشخیص می‌دهد. این شرکت بیش از پنج سال را صرف توسعه این فناوری کرد تا به کاهش تعداد صدمات ناشی از درمان‌های دستی انجام شده توسط متخصصان کمک کند. بیش از ۱۰۰ آسیب لیزر صورت در هنگ کنگ بین ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۲ گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ