اگر قرار بر تعطیلی ادارات و مراکز تجاری برای کاهش مصرف و ذخیره‌سازی گاز جهت جلوگیری از قطعی گاز منازل است چرا اعلام تعطیلی دیرهنگام و به آخر وقت موکول می‌شود تا فرصتی برای بررسی و اطمینان از خاموش شدن وسایل گرمایشی برای این مراکز باقی نماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان می‌گویند مصرف سه فنجان چای در روز می‌تواند فشار خون را در افراد پایین بیاورد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد مصرف سه فنجان چای در هر روز میانگین فشار خون را دو تا سه درجه کاهش می‌دهد.
قرارداد سرمربی جدید ملوان به امضا رسید و او از این پس رسما کار خود را جلو می برد.
از صبح تا شب کارم شده بود به آگهی‌های کاریابی زنگ زدن که بالاخره در یک سالن زیبایی با حقوق ناچیز مشغول به کار شدم. با یادآوری گذشته و جای خالی پسرم، افسردگی‌ام شدیدتر شده بود. یک روز صاحب سالن کنارم نشست و از حال و روزم گلایه کرد و گفت: با این سر و شکل به هم ریخته و چهره پریشان از این به بعد نمی‌توانم آنجا کار کنم. برای بهتر شدن افسردگی‌ام پیشنهاد کرد، قرصی را مصرف کنم، به اصرار یک ورق از قرص‌ها را به من داد. با اکراه قرص‌ها را گرفتم و به خانه برگشتم.
رستمی‌زاده همیشه به دنبال راه‌حلی می‌گشت تا خود و خانواده‌اش بادنیای زنبور‌ها آشنا شوند. او بالاخره فکر خوبی به ذهنش رسید واین کار را عملی کرد: «برای انجام این کار فکر کردم آکواریومی بسازم وزنبور‌ها را در آن نگهداری کنم. البته حتی اگر برای زنبور‌ها شرایط خوبی در یک محفظه شیشه‌ای درست کنید که آن‌ها بتوانند آنجا دوام بیاورند، اجازه فضولی به شما نمی‌دهند. زنبور‌ها به طور غریزی با یک لایه موم شیشه را مات می‌کنند تا شما نتوانید آن‌ها را ببینید؛ برای حل این مشکل باید ترفندی به‌کار می‌بردم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سال خوبی را برای فوتبال می‌بینم اما بالاخره در فوتبال ممکن است اتفاقات مختلفی رقم بخورد.
دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد با انتشار تصاویری از وی که گفته شده مربوط به امروز چهارم اردیبهشت ماه است، در خبری با عنوان سنگ صبور مردم نوشته است: احمدی نژاد طی ده سال اخیر به طور مستمر و هر روزه، پیش از عزیمت به محل کار یا دانشگاه، با مردمی که از نقاط مختلف کشور به میدان ۷۲ نارمک مراجعه می‌کنند، ملاقات کرده و ضمن توجه به سخنان، خواسته‌ها و مسائل آن‌ها، در حد توان اهتمام خود را مصروف حل مشکلات مردم می‌نماید.
ارلینگ هالند در دیدار مقابل لایپزیش موفق شد پنج گل برای منچستر سیتی به ثمر برساند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
پس از مدت ها، بالاخره ورزشکاران رشته MMA به صورت رسمی آغاز به کار کردند.
بگذارید خیالتان را راحت کنم و بگویم که پختن آش بادمجان، کار سخت و پیچیده‌ای نیست، مخصوصا اگر اهل آشپزی هستید و از این کار لذت می‌برید. البته این غذا هم مثل همه غذا‌های خوش رنگ و لعاب ایرانی، فوت و فن‌هایی دارد که آن‌ها را از شما دریغ نخواهیم کرد؛ بالاخره شما قرار است، سفیر ما لر‌ها در خانواده تان باشید!
بعضی روز‌ها - مهم نیست چقدر قهوه مصرف می‌کنید - باز نگه داشتن چشمانتان مشکل است، چه رسد به اینکه کار‌هایی را که باید در خانه یا محل کار انجام دهید، انجام دهید. با این حال اغلب اوقات، وقتی بالاخره شب میشود و به رختخواب می‌روید، باز هم بیدار می‌مانید. نمیتوانید بخوابید. چرا؟ چه اتفاقی در بدن شما افتاده است؟
هر روز از خواننده جدیدی به عنوان صاحب اثر تیم ملی نام برده می‌شد و نهایتا کار به تکذیب کشیده می‌شد. در‌واقع خوانندگانی که اسامی آن‌ها به عنوان خواننده ترانه تیم ملی معرفی می‌شدند، خیلی سریع با گذاشتن پستی در فضای مجازی، همکاری با فدراسیون فوتبال و خواندن سرود برای ایران در جام جهانی را تکذیب می‌کردند.
تمرینات استقلال بعد از دو روز پرحاشیه از امروز استارت خورد و بازیکنان زیر نظر ریکاردو ساپینتو کار خود را شروع کردند.
لیورپول و رئال مادرید یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به یکدیگر برخورد کردند و محمد صلاح حالا فرصتی جدید برای انتقام‌گیری از کهکشانی ها خواهد داشت. رئال در همه مصاف‌های اخیر بهتر از لیورپول کار کرده است.
مدافع چپ تیم ملی فوتبال از امروز کار خود را با سایر ملی‌پوشان از سر گرفت.
علی دایی و علی کریمی با وجود آنکه دو چهره تأثیرگذار و پرهوادار در فوتبال ایران بوده‌اند، هیچ‌وقت نتوانستند برای همیشه اختلافی را که بینشان وجود داشت، نادیده بگیرند. آن‌ها به مرور زمان این اختلاف را کم‌رنگ کردند، ولی آشتی‌کنانی در کار نبوده است. این موضوع، ولی به لطف جبهه اصولگرایان، رسانه‌ها و روزنامه‌های نزدیک به این جریان به تازگی رقم خورده و علی دایی و علی کریمی بعد از سال‌ها بالاخره با یکدیگر آشتی کرده‌اند!
دایی و علی کریمی با وجود آنکه دو چهره تأثیرگذار و پرهوادار در فوتبال ایران بوده‌اند، هیچ‌وقت نتوانستند برای همیشه اختلافی را که بینشان وجود داشت، نادیده بگیرند. آن‌ها به مرور زمان این اختلاف را کم‌رنگ کردند، ولی آشتی‌کنانی در کار نبوده است. این موضوع، ولی به لطف جبهه اصولگرایان، رسانه‌ها و روزنامه‌های نزدیک به این جریان به تازگی رقم خورده و علی دایی و علی کریمی بعد از سال‌ها بالاخره با یکدیگر آشتی کرده‌اند!
پس از چند ماه غیبت، وزیر مستعفى تعاون و کار در سفر معاون اول رییس جمهوری به روسیه و در ترکیب هیات اعزامى ایران دیده شد. / آخرین خبر
پس از اینکه چندی پیش برخی از رسانه ها از معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس خبر داده بودند و سخنگوی هیئت رییسه این موضوع را رد کرده بود امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از معرفی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.
با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که با حاشیه های زیادی هم بالاخره برگزار شد، منجر به کنار رفتن تمامی ارکان مدیریتی این کمیته و روی کار آمدن افراد جدیدی شد که در نوع خود جال بود.
برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که با حاشیه های زیادی هم بالاخره برگزار شد، منجر به کنار رفتن تمامی ارکان مدیریتی این کمیته و روی کار آمدن افراد جدیدی شد که در نوع خود جال بود.
«سمانه» یکی از زن‌ها که بی‌خبر از ابتلای همسرش، بعد از آزادی او از زندان به اچ‌آی‌وی مبتلا شد، می‌گوید: «همه ما یک سؤال مشترک در سرمان داشتیم؛ چرا من؟! اما بالاخره با این موضوع کنار آمدیم. تازه بعد از کنار آمدن خودمان با این ویروس و بیماری، باید با این مسئله کنار می‌آمدیم که اطرافیان و خانواده را چطور از این بیماری آگاه کنیم؟ آیا اصلا این کار درستی است؟ پاسخ به این سؤال برای هر فردی با دیگری متفاوت است و بستگی به سطح فرهنگ و میزان پذیرش خانواده‌ها دارد. اغلب ما حتی از فرزندان خودمان هم این موضوع را پنهان کرده‌ایم.»
بالاخره آرزوی هوادران فوتبال به واقعیت پیوست و بعد از فروش سهام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس ، گشایش نماد استقلال بعد از توقف در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ