شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین و همسرش با حضور در فرودگاه استانستد لندن آماده رفتن به مونیخ می شوند.
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
لوئیس انریکه توانست تمام دستیارانش که در سال های اخیر او را در بارسا و تیم ملی اسپانیا همراهی کرده اند را با خود به پی اس جی ببرد.
ایرانیان در دوره قاجار به زن های فربه علاقه بیشتری داشتند و چاقی ملاک زیبایی زنان دوره قاجار بود.
موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان مجلس علی رغم حذف سیدرضا فاطمی امین وزیر سابق صمت از کابینه دولت، همچنان به عنوان یک موضوع داغ از سوی مجلسی ها و دولتی ها دنبال می شود. البته هر یک تقلا می کنند که دیگری را در این وادی متهم کنند.
با برگزاری دیدارهای هفته هیجدهم در گروه الف رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور بالاخره تیم مس سونگون به صدر رسید.
برونو فرناندز بعد از فتح جام اتحادیه تاکید کرد که منچستریونایتد جام ها موفقیت های بیشتری می خواهد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۴۹ یعنی بازه پاک قرار دارد.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
هروه رنار که با پیشنهادات گسترده ای برای تیم های ملی مختلف روبرو شده، نسبت به هدایت بلژیک واکنش نشان داد.
بررسی وضعیت تورم در بخش لوازم خانگی نشان می دهد که از سال ۹۷ به این سو، لوازم خانگی تورم های نزدیک به ۵۰ درصد را تجربه کرده اما پس از ۴ سال وارد کانال ۳۰ درصد شده است.
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران در رقابت های جام جهانی آمریکا، اولین کشتی گیر ایرانی نام گرفت که موفق به شکست جردن باروز آمریکایی شد.
منابع عبری از عقب نشینی «بتسلئیل اسموتریچ» رئیس حزب صهیونیسم دینی از حضور در پست وزارت جنگ در پی تنش های اخیر میان وی و نتانیاهو خبر دادند.
کیه‌ران تریپیه در فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن نیوکسل داشته و از بهترین گزینه های دفاع راست برای تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود.
کی‌ران تریپیر در فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن نیوکاسل داشته و از بهترین گزینه های دفاع راست برای تیم ملی انگلستان می باشد.
ملی پوشان والیبال نشسته بانوان ایران پس از چهار شکست متوالی در رقابت های قهرمانی جهان نتیجه دیدار پنجم خود در این مسابقات را به نفع خود ثبت کردند.
استقلال این فصل در بیشتر بازی های انجام داده در لیگ برتر ارایه گر فوتبال مالکانه ای در برابر حریفان بوده و این اشتیاق ریکاردو ساپینتو است.
نتایج هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال با شوک تیم های بالای جدولی همراه شد.
باشگاه نیوکاسل پس از تغییر مالکیت، رفته رفته قدم های پیشرفت را طی می کند و به زودی یکی از ارکان قدرتمند فوتبال انگلستان خواهد شد.
بعد از چند سال انتظار، بالاخره قراردادهای کشتی گیران هم به سقف میلیارد رسید؛ اگرچه هنوز فقط تک ستاره ها قراردادهای قابل توجهی امضا می کنند.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
سمنان- جلب مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با آسیب‌های اجتماعی موجود در استان سمنان موضوعی است که بالاخره دولتی‌ها و سازمان های‌حاکمیتی استان بر روی آن اجماع کردند.
سمنان- جلب مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با آسیب‌های اجتماعی موجود در استان سمنان موضوعی است که بالاخره دولتی‌ها و سازمان های‌حاکمیتی استان بر روی آن اجماع کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ