مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: بدون هیچ دغدغه‌ای کالاهای اساسی برای کشور تامین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
یزد- ‌ تأمین منابع آبی پایدار یکی از دغدغه‌هایی است که استان کویری یزد را همواره درگیر خود کرده و مسئولان در تلاشند که قطره قطره آب را مدیریت کنند تا بخشی از این کمبودها جبران شود.
عقد قرارداد رسمی با پیام نیازمند یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریتی محمدرضا ساکت برای ساختن سپاهان برای فصل پیش رو به شمار می‌رود.
مهاجم سپاهان دغدغه‌ای برای آقای گلی ندارد اما به شدت در پی گلزنی برابر نارنجی‌پوشان خواهد بود.
رضا حدادیان، مالک نساجی دغدغه‌ای ویژه برای رفع نواقص ورزشگاه وطنی قائمشهر دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا اعلام کرد: در راستای تأمین امنیت حداکثری و کاهش دغدغه‌های به حق مردم، گشتی‌های یگان ویژه پلیس در ایام نوروز به گشتی‌های موجود در شهرها افزوده می‌شوند.
مرتضوی با تأکید بر اینکه تأمین اجتماعی، تأمین معاش آبرومندانه را سبب می‌شود، گفت: گسترش آرامش در جامعه، رفع دغدغه‌ها و کاستن سنگ‌اندازی‌ها از رسالت‌های مهم صندوق‌های تأمین اجتماعی است.
فرنگی ‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان گفت: پس از ۸ ماه از مصدومیتم، عملکردم در جام ابراهیم مصطفی راضی کننده بود.
برد مهم پرسپولیس با آسیب دیدگی بازیکنان تأثیرگذار این تیم در دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی همراه شد تا دغدغه‌ای به دیگر چالش‌های کادر فنی سرخپوشان اضافه شود.
با رونمایی از بخش معناداری از تولیدات سینمای ایران در یک سال اخیر، ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که این فیلم‌ها توان چرخاندن چرخ اقتصاد سینمای ایران را در سال آینده ندارند؛ دغدغه‌ای که می‌بایست با تولید فیلم‌های دارای ظرفیت فروش ویژه به ویژه آثار کمدی رفع شود و رونق نسبی سینمای ایران را شاهد باشیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه تمام تلاش خود را کرده تا مسائل مالی تأثیری در روند بازیکنان نگذارد، گفت: مشکلات مالی حل شده و دغدغه‌ای وجود ندارد.
کالاهای اساسی بدون هیچ دغدغه‌ای برای کشور تامین بوده به طوریکه تا پایان اردیبهشت کالاهای اساسی دپو شده اند.
انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دغدغه‌ای دوباره برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تبدیل شده که حامیان جدی کی‌روش را در هیأت رئیسه نیز از دست داده است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:هدف برگزاری لیگ تامین مالی کشتی‌گیران و مربیان کشتی است و می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های کشتی گیران حل می شود.
یکی از دغدغه‌های کارلوس کی‌روش برای اعلام لیست نهایی تیم ملی، انتخاب ۳ یا ۴ دروازه‌بان است.
نماینده مردم تنکابن در مجلس گفت: اگر به تولید و اشتغال اهمیت دهیم، می‌توانیم مسئله تأمین مالی و دغدغه‌های این موضوع را حل کنیم.
آن‌ها که رفته‌اند، ظاهرا دیگر از لحاظ مالی یا ورزشی دغدغه‌ای ندارند. شاید مشکل‌شان این باشد که در تلویزیون و رسانه‌های نزدیک به دولت از این چهره‌ها به عنوان وطن‌فروش و خائن یاد می‌شود و بعضا مثل داستان کیمیا علیزاده، ساعت‌ها زمان صرف تخریب آن‌ها روی آنتن در تلویزیون می‌شود؛ اما شرایط برای آن‌هایی که مانده‌اند و چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند، شبیه به معمای لاینحلی شده که حل‌کردن مشکلشان چندان ساده نیست
باتجربه‌ترین بازیکن ملوان در لیگ بیست و دوم معتقد است اعضای این تیم دغدغه‌ای بابت سقوط ملوان ندارند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه دغدغه‌ای بابت ویزای و تاخیر در صدور آن برای مسابقات قهرمانی جهان ندارد، گفت: به قدری قوی هستیم که نمی‌توانند چنین کارشکنی برای‌مان ایجاد کنند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: طبق توافقات انجام شده از تأمین اجتماعی درخواست شد با توجه به دغدغه‌ امدادگران از ابتدای مهرماه حق بیمه برای همه کسانی که درخواست داشتند برقرار شود.
عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به توافق، گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که توافق نمی‌تواند ایران را در بعد هسته‌ای به گونه‌ای محدود کند که دیگر نگرانی و دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.
سمنان- جلب مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با آسیب‌های اجتماعی موجود در استان سمنان موضوعی است که بالاخره دولتی‌ها و سازمان های‌حاکمیتی استان بر روی آن اجماع کردند.
رئیس دفتر رئیس‌ جمهور گفت: دو دغدغه اصلی آقای رئیس‌جمهور تأمین سلامت و معیشت مردم بوده است؛ در بحث اصلاح یارانه‌ها نیز شاهد دغدغه‌های آقای رئیس جمهور درباره معیشت مردم بودیم.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ