مهاجم سپاهان دغدغه‌ای برای آقای گلی ندارد اما به شدت در پی گلزنی برابر نارنجی‌پوشان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه مسابقات تیم فوتبال زیر 23 سال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
در پایان هفته اول مردادمناطق برق شهریاربا ۲۴.۱ مگاوات، چهاردانگه با ۱۴.۹مگاوات، ملارد با ۱۳.۸مگاوات، کهریزک با ۱۳.۷ مگاوات و پاکدشت با ۱۳.۶ مگاوات به ترتیب بیشترین کاهش مصرف انرژی را داشتند.
اگر شهریار مغانلو با وجود صحبت‌هایی که پیرامون آینده او وجود دارد، در سپاهان به کارش ادامه بدهد، شاهد یک رقابت جذاب درون‌تیمی خواهیم بود.
اما دیروز از یک منبع موثق شنیده شد شهریار مغانلو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل زردپوشان اصفهان، زیر نظر ژوزه مورایس، عیسی آل کثیر را خریدند تا دستان شان برای لیگ بیست و سوم خالی نباشد.
شهریار مغانلو در آخرین بازی تدارکاتی طلایی‌پوشان اصفهانی یکبار دیگر برای این تیم پا به توپ شد.
بعد از اظهارنظر جنجالی درباره پرسپولیس، مهاجم تیم فوتبال سپاهان راهی جز لژیونر شدن برای خروج از تیم اصفهانی ندارد.
نکته قابل توجه این رده‌بندی، غیبت نام مهاجمان تیم قهرمان یعنی پرسپولیس است. همچنین تعداد گل‌های آقای گل لیگ برتر ۲۲، کمترین تعداد گل در تاریخ این رقابت‌ها بوده است که میانگین بسیار پایینی را بر جای گذاشت.
شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاهان با ثبت ۱۳ گل، عنوان آقای‌گلی بیست و دومین دوره لیگ برتر را به نام خود کرد.
شهریار مغانلو یکبار دیگر در ورزشگاه نقش جهان و مقابل دیدگان هزاران سپاهانی درخشید.
مهاجم بلندقامت تیم فوتبال سپاهان گل بسیار ارزشمندی در مصاف برابر ملوان به ثمر رساند.
چه مهاجم قدرتمندی است این شهریار مغانلو و چه مهاجم خستگی ناپذیری است این شهریار مغانلو. براحتی می تواند لقب بولدوزر فوتبال ایران را به او داد.
اکبر هاشمی بهرمانی (۳ شهریور ۱۳۱۳ – ۱۹ دی ۱۳۹۵) که با نام اکبر هاشمی رفسنجانی شناخته می‌شود، روحانی، مفسر قرآن و سیاستمدار ایرانی بود.
یک پنالتی و یک صحنه مشکوک به پنالتی، داوری بازی سپاهان - استقلال را جنجالی کرد.
محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: شهرداری وظیفه نگهداری پنج هزار معتاد متجاهر را داشت که آن را انجام می‌دهیم. شهرداری به وظایف و مافوق وظایفش در این زمینه عمل می‌کند؛ افرادی را که هیچ دستگاهی زیر بارش نمی‌رفت و وظیفه ما هم نبود، پذیرش کردیم. یاور شهر ۹ آماده پذیرش است و پیمانکار، پزشک، مددیار و پرسنلش مستقر شدند که فاز یک آن است.
مهاجم سپاهان امروز بدشانس بود که به تعداد گل‌های خود اضافه نکرد اما با این حال ستاره تیمش لقب گرفت.
در ایام اغتشاشات ۱۶ باند و شبکه سازمان یافته قاچاق سلاح زیر ضربه قرار گرفته است. همچنین از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱، ۲۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۵۴۸۷ قبضه سلاح شورشی و در مجموع ۸۳۱۴ قبضه سلاح کشف شده است.
شهریاری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران نیز بوده و در رزومه او مدیریت در شرکت های صنعتی زیر مجموعه گروه سایپا مثل ایندامین دیده می‌شود.
شهردار منطقه ۸ از رنگ‌آمیزی ۲۲۰۰ مخزن فلزی پسماند در دو مرحله در راستای نوسازی زیر مخزنی‌های فلزی معیوب و با هدف جلوگیری از سرقت المان‌های شهری خبر داد.
معاون وزیر صمت گفت: طبق آخرین آمار تا پایان شهریور ۶۱۷ واحد راکد، راه اندازی مجدد شده است؛ همچنین ۴۰۷ واحدی که با زیر ۵۰ درصد ظرفیت کار می کنند، ظرفیتشان به بالای ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (شنبه ۱۲ شهریور) یک جلسه تمرینی سخت و جدی را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز(شنبه 12 شهریور) یک جلسه تمرینی سخت و جدی را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ شهریور از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: باید از زیر سنگ هم که شده برای شهروندان اتوبوس خریداری کرد. اتوبوس‌های موجود بسیار فرسوده هستند؛ به نحوی که با وصله و پینه و هزینه‌های بسیار بالا در تعمیر و نگهداری، ناوگان فرسوده موجود را تحت سرویس و سرپا نگه می‌داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ