مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری به اظهارات روز گذشته مدیر رصدخانه مهاجرت ایران درباره قطع حمایت های مالی و حکم تخلیه ساختمان واکنش نشان دادند.
جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در حمایت از تجاوزات شهرک نشینان تاکید کرد: کابینه صهیونیستی شریک و حامی جنایات شهرک‌نشینان است.
علیرضا کمالی بازیگر مشهور سینما با انتشار یک یادداشت معنادار و متفاوت در اینستاگرام اش حمایت همه جانبه خودش از رسول خادم را اعلام کرده است.
بعد از اظهارات تند و عجیب یکی از پیشکسوتان پرسپولیس، بازیکنان این تیم و صفحه رسمی این باشگاه، از وحید امیری حمایتی تمام و کمال انجام دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سیاست ما عدم حمایت از جنگ و یک طرف علیه دیگری است. امیدواریم مقامات اوکراین با نگاه به ریشه بحران، با اتخاذ رویکرد صحیح سیاسی منافع خود و ملت خود را قربانی سیاست توسعه‌طلبانه آمریکا و ناتو نکنند.
در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه مقامات خارجی از قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی به دلیل آنچه که «پایمال شدن حقوق بشر» در داخل کشور خوانده شد، حمایت کرد.
وزیر اطلاعات گفت: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
علیرضا جهانبخش گفت از اتفاقات ایران راضی نیستم. سعی می‌کنم از مردم کشورم حمایت کنم.
علی کریمی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از علی دایی در برابر اظهارات جنجالی فرد سیاسی حمایت کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، در راستای حمایت از اغتشاشات، اظهارات مداخله جویانه در امور ایران را تکرار کرد.
جوان نوشت: شکوری‌راد گفته تنها دلیل اتهام علیدوستی، «اظهارات و ظاهر» اوست. روشن نیست چرا او چنین ادعایی کرده، در حالی که اگر قرار بود علیدوستی به خاطر نوع پوشش غیرقانونی خود بازداشت شود، افراد دیگری مثل او هم باید بازداشت می‌شدند و خود او هم زودتر از این‌ها باید بازداشت می‌شد. از سویی، آن ادعای بازداشت به خاطر اظهارات هم تقلیل موضوع است.
وزیر امور خارجه انگلیس در راستای حمایت از اغتشاشات و تداوم اظهارات مداخله جویانه در امور داخلی ایران، گفت که کشورش طی سه ماه گذشته بیش از ۳۰۰ تحریم علیه تهران وضع کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اظهارات جدید مشاور امنیت ملی آمریکا مهر تائید دیگری بر مداخله و حمایت این کشور از اغتشاشات اخیر در ایران تحت پوشش شعارهای دفاع از حقوق بشر، زنان و زندانیان است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سیاستمداران غربی علیرغم آنکه ادعا می‌کنند از رسانه آزاد حمایت می‌کنند، در عمل نشان داده‌اند که مواضع و اظهاراتشان منافقانه و دوگانه است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آمریکا درباره زنان ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه‌نگاری آزاد و صادقانه، تاکید کرد: آقای وزیر؛ شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه نگاری آزاد گفت: آقای وزیر، شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه به واسطه حضور در تیم ناتینگهام فارست با فوتبال انگلیس آشنایی دارد، از علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن تیم ملی بابت اظهارات روز گذشته‌اش دفاع کرد.
امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت: کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اعتشاشات اخیر ایران، مروج خشونت و ترور شد، هم زمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند. آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!
پس از اظهارات وزیر کشور آلمان علیه قطر، شورای همکاری خلیج فارس از دوحه به شدت حمایت کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان از اظهارات جوبایدن رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از اغتشاشاگران ابراز تاسف کرد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت کامل از قاتلان، مجرمان و عناصر تروریستی خود، مسئول جنایت ها و نقض حقوق ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین است.
وزارت امور خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از حمایت دبیرکل سازمان ملل از خلع سلاح اتمی این کشور، چنین اظهاراتی را فاقد انصاف و جانبدارانه توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ