معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا اعلام کرد: در راستای تأمین امنیت حداکثری و کاهش دغدغه‌های به حق مردم، گشتی‌های یگان ویژه پلیس در ایام نوروز به گشتی‌های موجود در شهرها افزوده می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
رسانه‌های عبری زبان از تشدید تدابیر امنیتی برای حفظ جان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی خبر دادند.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روسیه را به برنامه‌ریزی برای مقصر نشان دادن اوکراین در حملات دریای سیاه متهم کرد.
در سایه افزایش تعداد نظامیان صهیونیست که تصمیم به ترک خدمت گرفته اند، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به کاهش قدرت بازدارندگی ارتش و در معرض خطر قرار گرفتن امنیت این رژیم هشدار داده اند.
روسیه به عنوان یکی از ۵ عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد که حق وتو دارد، یکی از قدرت‌های تعیین کننده در ساختار نظام بین المللی بوده و طبیعتا نقش روسیه در هزاره سوم در تحولات بین المللی و منطقه ای، به ویژه در حوزه اوراسیا برجسته‌تر شده است. طبیعی است که این کشور همچنان تلاش دارد در موضوعات مهم بین المللی نقش ایفا کند، البته جایگاه روسیه بعد از عملیات ویژه در اوکراین، با جایگاه این کشور، پیش از جنگ کاملا متفاوت است.
فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ گفت: پلیس، امنیت کامل را در این هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال کشور برای شهروندان عزیز در ورزشگاه ها برقرار کرده است.
محققان شرکت امنیت سایبری McAfee در مطلبی در وبلاگ خود از کشف بدافزاری موسوم به Goldoson خبر داده‌اند که فهرست اپ‌های دستگاه، نام سایر دستگاه‌هایی که از طریق بلوتوث یا وای‌فای به گوشی شما وصل شده‌اند و موقعیت GPS را گردآوری می‌کند. این بدافزار همچنین می‌تواند با کلیک‌کردن روی تبلیغات در پس‌زمینه دست به کلاهبرداری بزند.
هزاران فلسطینی در سایه تدابیر شدید امنیتی رژیم‌صهیونیستی نماز صبح را به صورت گسترده در صحن‌های مسجدالاقصی اقامه کردند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در سایه نقد جدی پیشرفت و توسعه پیدا می‌کند، دیدگاه‌های مختلف باید مجلس را باهم اداره کنند؛ چراکه دیدگاه‌های یکپارچه آسیب می‌رسانند.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: اگر امروز در آرامش و امنیت هستیم در سایه مجاهدت‌های نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی است و امروزه ضرورت داشتن اقتدار نظامی امری انکارناپذیر است.
در هفته‌های اخیر، دو موسسه امنیت سایبری گزارش دادند که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای تشدید حملات سایبری علیه اوکراین است. هفته گذشته، گروه آنالیز تهدید‌های گوگل اعلام کرد که این گروه «به‌شدت اطمینان دارد» که اگر وضعیت میدان جنگ در سال ۲۰۲۳ به نفع اوکراین باشد، مسکو «حملات مخرب سایبری خود را به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.»
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم صحیح پیاده شود که در این صورت، جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم به صورت صحیح پیاده شود که در این صورت جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
با عقب‌نشینی ایالات متحده از خاورمیانه، تقاضای بیشتری برای ایجاد یک سازوکار امنیتی رسمی برای مقابله با ایران به‌وجود خواهد آمد؛ به‌ویژه اینکه مذاکرات هسته‌ای در بن‌بست است. به زبان ساده، شرایط برای ایجاد یک سازوکار امنیتی منطقه‌ای برای مقابله جمعی از کشور‌ها با ایران هرگز به این اندازه فراهم نبوده است.
وقتی مردم هر ساله باید زمان بیشتری را برای افزایش درآمد، در حال کار کردن باشند و باز هم درآمد آن‌ها کفاف یک زندگی مناسب را ندهد، وقتی امنیت شغلی برایشان وجود ندارد، مشخص است که ترجیح می‌دهند به کشور‌های دیگر مهاجرت کنند. با اینحال بدون شک هنوز مسئولان متوجه اصل ماجرا نشده اند. هنوز نمی‌دانند کشور با چه خطر بزرگی مواجه است و چه تهدید خطرناکی سایه بر ایران انداخته است
این روز‌ها کشور‌های اسکاندیناوی به نقطه داغ امنیتی در نبرد اطلاعاتی و جاسوسی میان اروپا و روسیه تبدیل شده اند. دولت‌های این کشور‌ها به طرز مشهودی درگیر مقابله با جاسوسان روسیه در خاک خود هستند.
قم- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیشرفت ها در سایه وجود امنیت کسب شده است، گفت: دشمن رویش های علمی کشور را هدف قرار داده و مکان این رویش ها مدرسه و دانشگاه ها هستند.
سردار حاجی‌زاده گفت: دشمنان امروز امنیت ما را نشانه گرفته اند؛ زیرا اگر ما بخواهیم اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور بهبود یابد، در سایه امنیت امکان پذیر می‌باشد و این امنیت مثال زدنی که در کشور ما وجود دارد در هیچ جای جهان سراغ نداریم که دشمن در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ و فتنه اخیر به دنبال برهم زدن این امنیت می‌باشد.
دبیر شورای نگهبان وحدت کلمه را نیاز ضروری امروز جهان اسلام و ایران دانست و گفت: امنیت، رشد و رفاه اقتصادی، عزت و اقتدار همه در سایه وحدت امکان پذیر است.
رضایی با اشاره به اینکه تعدادی از این افراد در سایه همین امنیت که زحمتکشان انتظامی عهده دار آن هستند رشد کرده اند خاطرنشان کرد: باید بگوییم که در ریختن خون شهدایی همچون "کرم پور" افرادی که با تشویش اذهان مردم به آشوب طلبی دامن می زنند، دخیل هستند.
قالیباف گفت: سایه امنیت در کشور در سایه مجاهدت و اقتدار نیرو‌های مسلح ما وجود دارد و با تلاش این نیرو‌ها امروز به نقطه اوج بازدارندگی رسیده‌ایم، نیرو‌های مسلح ما از کیان نظام و آرمان‌های انقلاب با تمام توان دفاع می‌کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت و نقشه شوم دشمنان بر آب شد.
در حالی که بانک سرمایه سال گذشته حدود ۸۸۶ میلیارد تومان از مطالبات قبلی خود را وصول کرده، اما امسال در سه ماهه ۲۰۰۳ میلیارد تومان زیان شناسایی کرده است.
تاکید وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران: امنیت پایدار در سایه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی افزایش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ