اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهرام قاسمی گفت: این وضعیت سیاست‌خارجی قابل دوام نیست و باید تغییر کند. نیاز به تغییرات مشخصی دارد که باید ابزارهایش را پیدا کرد. ابزارهای فعلی منافع ملی ایران را تامین نمی‌کنند. تا الان اقتصاد به سیاست‌خارجی یارانه داده و ما اقتصاد را در خدمت سیاست خارجی گذاشتیم و هزینه کردیم. منابع کشور را عمدتاً در خدمت سیاست‌خارجی و اهداف سیاست‌خارجی استفاده کردیم. این روند دیگر قابل ادامه دادن نیست.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه صدور ویزای نیمی از بازیکنان جهت شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در آمریکا مبهم است نمی‌توانیم با هر شرایطی در مسابقات شرکت کنیم.
دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی و پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیت خود توضیحاتی ارائه کرد.
در پی تنش‌های اخیر در مرز ایران و افغانستان، مقام دولت طالبان تأکید کرد کابل نمی‌خواهد روابطش با ایران خراب شود و وضعیت در مرز در حالت عادی قرار دارد.
باشگاه استقلال اعلام کرد در بازی با پارس جنوبی نیز یک پنالتی این تیم نادیده گرفته شده است.
بعضی گمان کرده‌اند که عربستان سعودی به دلیل فشار چین به برقراری مجدد رابطه متقاعد شده و خودش در وضعیت نیاز نبوده است و از این‌رو معتقدند برای اینکه عربستان به عقب بازنگردد، باید امتیازاتی را برای آن در منطقه در نظر بگیریم! این در حالی است که از یک سو در عالم واقعیت این عربستان بوده که از چین درخواست وساطت در بازگشایی روابط ریاض ـ تهران کرده و از سوی دیگر ما نمی‌توانیم از جیب مردم منطقه چیزی را که متعلق به خودمان نیست، به کسی بدهیم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است و نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد؛ یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
قمصری گفت: نمی‌توان به افزایش سهم فروش نفت ایران در بازارهای بین المللی خوش بین بود، زیرا عربستان به عنوان رقیب ایران است و بعید است سهمی از بازار خود را به ایران بدهد.
علی فتح‌الله‌زاده گفت که نمی توان یک تنه مشکلات استقلال را حل کرد و طلب استراماچونی را پرداخت کرد و دولت باید کمک کند.
هفته گذشته، تدروس آدانوم گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی(WHO) گفت که اگرچه خطر انتقال ویروس آنفلوانزای پرندگان به انسان کم است، اما نمی‌توانیم تصور کنیم که این رخ نخواهد داد و باید برای هر تغییری در وضعیت موجود آماده شویم.
فدراسیون فوتبال از صدور حکم نهایی کاوه رضایی در کمیته تعیین وضعیت خبر داد.
کریمی، تولیدکننده محصولات حجاب گفت: در فیلم‌های تلویزیونی از لباس‌های متعارف کمتر استفاده می‌شود. همیشه در سریال‌ها خانمی که مشکل فقر دارد، پوشش چادر دارد. در سریال‌های تلویزیون شاهد لباس‌های جلوباز و بدون دکمه هستیم. با این شرایط نمی‌توانیم تولیدکننده لباس را قانع کرد که لباس متعارف تولید کند.
به طور رو کلی اگر قدرت یادآوری‌تان کاهش یافته به طور کامل ناامید نشوید. حافظه یک فرآیند فعال است نه یک فرآیند منفعل. این وضعیت یک افسانه قدیمی را تضعیف می‌کند که سلامت مغز تنها یک محصول ژنتیکی است و ما واقعا کاری نمی‌توانیم در مورد آن انجام دهیم. کمی توجه بیش‌تر و لذت بردن از رویداد‌های خاص می‌تواند به شما کمک کند تا لحظات کوچک و بزرگ زندگی را به خاطر بسپارید.
دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد شرایط فعلی این رشته و وضعیت اردوها و ورزشکاران توضیحاتی ارائه داد.
کارشناس فوتبال انگلیس معتقد است تیم ملی فوتبال ایران هیچ واکنشی برای جلوگیری از حملات نداشته است.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر با این نسل با چوب و چماق برخورد شود، واکنش بعدی آن قطعا ابعاد تندتری پیدا می‌کند. زیرا آدمیزاد را نمی‌توانید منع کرده و اراده‌اش را نادیده بگیرید. هرجوری باشد عصیان می‌کند. راهش این است که سیستم نگاهش را عوض کند. راه شکل گیری احزاب و فعالیت مدنی و فضای دانشگاه‌ها را باز کند؛ بنابراین این وضعیت قابل ادامه دادن نیست.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.
شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به ابراهیم رییسی خواستار رسیدگی به وضعیت بازیکنان پیشین فوتبال ایران شد.
مدیر‌عامل آب منطقه‌ای استان همدان گفت: ذخیره آبی سد اکباتان وضعیت خوبی ندارد و به دلیل مصرف بالا و گرمای هوای همدان ذخیره آبی آن از دست رفته است به همین علت از تمام ظرفیت سد اکباتان نمی‌توانیم استفاده کنیم و مجبور به سهمیه‌بندی و قطع آب در ساعاتی از روز هستیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ