مراکز سه گانه عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک‌های درآمدی یک تا سه به‌صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات (درمان) در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان‌های دولتی موافقت کرد.
رودولفو بورل، دستیار دوم گواردیولا پس از بردن سه‌گانه به آمریکا می‌رود تا به عنوان مدیر ورزشی تیم آستین، چکیده فلسفه پپ را در این تیم پیاده کند.
محبی اظهارداشت: وقوع توفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان طی سه روز گذشته ۳۳۰ نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است‎. در مجموع ۲۷۳ نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند و از بیمارستان مرخص شدند و ۵۷ نفر همچنان بستری هستند.
نخستین رویداد سه روزه «میم مثل مربی» ویژه تربیت مربیان تراز مراکز شبه‌خانواده در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: در تلقی عمومی جامعه نسبت به سقط جنین این است که تا زمانی که روح در جنین دمیده نشده باشد، سقط اشکالی ندارد در حالی که براساس فتوای مراجع جنین چه یک هفته باشد و چه سه یا چهار ماه انسان محسوب می‌شود و سقط آن حکم قتل نفس را دارد و حرام شرعی و گناه کبیره است.
براثر انفجار در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه دامغان ۲ نفر از کارکنان این مرکز شهید و سه نفر مجروح شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حجم عملیات‌های هلال احمر در ۷۲ ساعت گذشته گفت: در سه روز گذشته ۱۷۳ مصدوم حوادث و سوانح مختلف توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
شُبّر ادامه داد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روز‌های ۲۹ اسفند و همچنین اول و دوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷، آماده پذیرش مراجعین برای انجام این کار انسان دوستانه خواهند بود و از روز سوم فروردین تا شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نیز، این سه مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ در خدمت مردم برای اهدای خون هستند.
در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه در نوبت عصر تعطیل است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
مالکی گفت: علاوه بر فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران، در این روز فرخنده به رسم تکریم از اسماء متبرک حضرت علی (ع) به سه نفر از آقایان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران با نام علی، امیر و امیر علی به قید قرعه کشی امتیاز سه مرتبه معاینه فنی رایگان (مراجعه نخست) اهداء خواهد شد.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
تمام ادارات و مراکز آموزشی استان خراسان شمالی از فردا به مدت سه روز، دور کار هستند.
ترکیبی از کووید، آنفلوآنزا و ویروس سین‌سیشیال تنفسی (RSV) چیزی که به عنوان «سه‌گانه» امسال شناخته شده موجب افزایش موارد بستری در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی است.
معاون پژوهش وزیر علوم در بخش دیگر سخنرانی خود به اهمیت رؤیت پذیری در حوزه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: رؤیت پذیری این است که کاری کنیم در جامعه ما یک سری افراد، مراکز و مقاله‌ها شناخته شوند و دیده شوند. مردم چقدر دانشمندان و پژوهشگران ما را می‌شناسند؟ در خارج از کشور چقدر ما را می‌شناسند؟ اینها همه در حوزه رویت‌پذیری است.
محمدی؛ کارشناس خزندگان و دوزیستان - گفت: گونه لاک‌پشت گوش قرمز بومی دره می‌سی سی پی در شرق و مرکز امریکاست که در بیش از ۲۰ کشور دنیا پراکنده شده است. این گونه در دو سالگی بالغ می‌شود و هر سال می‌تواند تا سه مرتبه جفتگیری کند و هر بار در حدود ۲۰ تخم بگذارد. این سرعت بالای تکثیر قدرت تهاجمی آن را بیش از پیش نمایان می‌کند. لاک‌پشت گوش قرمز در رقابت با دو گونه بومی ایران لاک پشت برکه‌ای خزری و اروپایی در اشغال زیستگاه‌ها و منابع تغذیه‌ای بر آن‌ها غلبه کرده است و موجب ترد و انزوا آن‌ها و در شرایط حاد سبب حذف این گونه‌ها از طبیعت می‌شود.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات سه مرکز داده موفق به دریافت گواهینامه رتبه‌بندی ارائه‌دهندگان خدمات مراکز داده شدند.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به مراجعه ۱۸ مورد مسمومیت ناشی از مصرف الکل به مراکز درمانی استان گفت: تاکنون سه نفر فوت کردند و حال تعدادی از این افراد نیز وخیم است.
رئیس جمعیت هلال احمر، از مراجعه ۳۰۰ هزار زائر به مراکز درمانی هلال احمر خبر داد و گفت: سه میلیون لیتر سرم از عراق گرفتیم.
رئیس جمعیت هلال احمر، از مراجعه ۳۰۰ هزار زائر به مراکز درمانی هلال احمر خبر داد و گفت: سه میلیون لیتر سرم از عراق گرفتیم.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره)، سه دلیل اصلی مراجعات نیازمندان به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ