قم- سرپرست وزارت کشاورزی بر اهمیت نفش مراکز خدمات کشاورزی در راستای اجرای سیاست های کلان این وزارتخانه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کامبیز نوروزی نوشت: این ماه‌ها تحرکات دستگاه‌های دولتی برای الزام حجاب به حدی رسیده است که دیگر پایبندی به قانون و اصول حقوقی و اخلاقی به فراموشی سپرده شده و نقض قانون و اخلاق در سکوت به سهولت اتفاق می‌افتد. این دستور که «ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منوط به رعایت حجاب در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی باشد» نمونه حیرت‌آور و دهشتناک این نوع نقض قانون و اخلاق است.
جایزه مراکز برتر در ارائه خدمات گردشگری سلامت برای بیماران خارجی به پژوهشگاه رویان اختصاص یافت.
محبی اظهارداشت: وقوع توفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان طی سه روز گذشته ۳۳۰ نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است‎. در مجموع ۲۷۳ نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند و از بیمارستان مرخص شدند و ۵۷ نفر همچنان بستری هستند.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت مراجعان به مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در تهران از ارائه ۲۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.
رئیس سازمان بهزیستیص گفت: سازمان بهزیستی افتخار دارد زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پدیده ناصواب اخذ وجه در بخش خدمات درمانی و دارویی یا ارجاع بیماران به بخش خصوصی، خط قرمز ما است و اگر چنین اقدامی انجام شود، باید افراد متخلف اخراج شوند.
در نشست قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت مقرر شد کارگروهی مشترک برای پیگیری تخلفات برخی مراکز درمانی و ارائه دهندگان خدمات سلامت تشکیل شود.
­مدیرعامل صندوق مشترک استان‌ها و سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی گفت: در سطح روستاها و دهستان‌ها بیش از ۲۵۰۰ مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی تاسیس شده است.
جوکار خاطرنشان کرد: وزیر کشور عنوان کرد که بعد از تذکر پیامکی، در صورت اصرار فرد بر عدم رعایت حجاب در مراکز خدمات عمومی، به این قبیل افراد خدمتی ارائه داده نمی‌شود و در صورت اصرار افراد به عدم رعایت حجاب پس از این مرحله موضوع برای بررسی بیشتر به قوه‌قضائیه ارسال خواهد شد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: کیفیت خدمات معاینه فنی و دقت و صحت انجام کار در مراکز معاینه فنی شهر تهران ممتاز و برجسته است.
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
سازمان تأمین‌اجتماعی از آمادگی بیمارستان‌های این سازمان در سراسر کشور برای استمرار ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مسافران نورزوی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
خدمات شبانه روزی مرکز درمانی جمعیت هلال احمر در کربلای معلی و نجف اشرف به صورت شبانه روزی به زائران ارائه می‌شود.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات سه مرکز داده موفق به دریافت گواهینامه رتبه‌بندی ارائه‌دهندگان خدمات مراکز داده شدند.
سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی و مؤسسات غیردولتی سازمان بهزیستی گفت: دستورالعمل اجرایی فعالیت مراکز مثبت زندگی تأیید و برای تصویب نهایی به شورای هماهنگی مراکز خدمات بهزیستی ارسال شد.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد هزینه‌های خدمات درمانی ناباوری در مراکز دولتی توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۱۹ فروند بالگرد به زائرانی که نیازمند انتقال به مراکز درمانی هستند خدمات رسانی کردند و ۲ هزار و ۳۰۰ چادر و ۱۲ اردوگاه اسکان اضطراری توسط امدادگران برپا شده است.
معاونت علمی اعلام کرد: ۱۰ شرکت خصوصی و ۱۰ مرکز دولتی در شمار ۲۰ مرکز برتر عضو شبکه و ارائه کننده خدمات شبکه آزمایشگاهی فناودی‌های راهبردی قرار گرفتند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز به چهار مرکز افزایش داد.
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هدف از تأسیس و راه‌اندازی مراکز تجاری ارائه بیش از ۷۰ نوع خدمات ارائه می کنند.
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باعنایت به افزایش تقاضای سفر در ماه پایانی فصل تابستان و افزایش مراجعات خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی جهت کنترل وضعیت ایمنی، این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ارائه ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات داوطلبانه به مددجویان از سوی مراکز نیکوکاری در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ