۴مرکز ثابت و چهار مرکز سیار اهدای خون در روز شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با اربعین حسینی فعال هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدس- رئیس اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش شهرستان های تهران با بیان این که ۸۳۵ مدرسه غیردولتی در این استان فعال است، گفت: سال تحصیلی جدید معلم بدون گزینش در مراکز غیردولتی نداریم.
دفاتر پلیس +۱۰ تهران و مراکز استان‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷ تا ۱۱ فعال هستند.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش مراکز معاینه فنی فعال در روزهای جمعه و همچنین تغییر ساعت مراکز خبر داد.
یک مقام مسئول از افزایش تعداد رایزنان بازرگانی به ۳۰ نفر ظرف چند ماه آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر مراکز تجاری ایران در خارج از کشور به بیش از ۴۰ مرکز رسیده است.
فهرست مجوزهای صادره مراکز فعال در امر انتخاب همسر توسط وزارت ورزش و جوانان منتشر شد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۱۷ مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و روز بعد از آن در پایتخت خبر داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.
فعالان مدنی نوشته‌اند که از انجمن‌های غیر دولتی فعال در منطقه شنیده‌اند علاوه بر اینکه کمپ‌های داخل و اطراف شهر از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند زیرا توالت و حمام ندارند، دولت به تازگی دستور تخلیه کمپ‌های مستقر در مراکز دولتی - خانه کشتی خوی و سالن فرمانداری و.. - را داده که این فعالان مدنی هم شاهد تخلیه یکی از این کمپ‌ها بودند.
افرادی که برای فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند از همان لحظه پلاک برایشان غیرفعال می‌شود و لاشه پلاک به انبار می‌رود و تا یک سال نگهداری می‌شود.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، کلیه مراکز درمانی مکلف شدند تا ۱۰ درصد از حق‌الزحمه یا حق‌العمل گروه پزشکی را به عنوان علی‌الحساب مالیات کسر کنند.
مالکی گفت: علاوه بر فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران، در این روز فرخنده به رسم تکریم از اسماء متبرک حضرت علی (ع) به سه نفر از آقایان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران با نام علی، امیر و امیر علی به قید قرعه کشی امتیاز سه مرتبه معاینه فنی رایگان (مراجعه نخست) اهداء خواهد شد.
در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی علاوه بر انتخاب فناور سلامت از برترین مراکز رشد سلامت و شرکت دانش بنیان فعال در حوزه سلامت تقدیر به عمل خواهد آمد.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت از فعال شدن ۱۰ مرکز تجاری ایرانی در قاره آفریقا تا پایان سال خبر داد و گفت: سه رایزن ایرانی مجوز خود را برای حضور در کشورهای آفریقایی دریافت کرده‌ اند.
روز شنبه تردد همه قطارهای مترو و اتوبوس‌های تندرو مشابه روزهای عادی خواهد بود و مراکز معاینه فنی باز است.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شبکه‌ای از هشت مرکز تجاری در سرتاسر قاره آفریقا فعال شده و به ارائه طیف وسیعی از خدمات به شرکت‌های تولیدی و صادراتی می پردازند.
دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران معتقد است که یک بام و دو هوای صدور مجوز برای واحدهای صنفی فعال در مراکز تفریحی باید رفع شود.
یک فعال محیط زیست با تشریح کارکردهای مثبت مراکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری گفت: مراکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری قلب تپنده بازیافت محسوب می‌شوند.
در روز چهارشنبه مورخ ۱۳ مهرماه مراکز معاینه فنی بیهقی، شهید آبشناسان، الغدیر، سراج، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد‌های سیار هنگام و کلاهدوز از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴ فعال هستند.
متخصصان حوزه درمان با بررسی‌های دقیق به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در کنترل شیوع بیماری بسیار مؤثر است، لذا لازم است مراکز واکسیناسیون حتی در روز‌های تعطیل پیش رو فعال باشند، تا بتوانند به مردم عزادار نیز خدمت رسانی کنند.
روز تاسوعای حسینی مراکز اهدای خون وصال، شهرری، تهرانپارس، ستاری، پیروزی از ساعت ۸ الی ۲۴ و مراکز صدر، چیذر، نارمک، شهریار، ورامین و تیم‌های سیار اهدای خون واقع در بیمارستان خیریه صدیقه الزهرا (س) شهرری، هیئت سجادیه اسلامشهر از ساعت ۱۷ الی ۲۴ و تیم امام زاده جعفر (ع) پیشوا نیز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در خدمت داوطلبان اهدای خون هستند.
مراکز سه گانه عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است.
بورس امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه هر چند سبزپوش بسته شد اما با گذشت زمان و شروع عرضه ها این سبزپوشی کاسته شد. تنها نکته امیدوارکننده بورس امروز شکسته شدن رکورد ارزش معاملات بود. در ادامه در گفتگو با دو کارشناس به بررسی بورس امروز و پیش بینی بورس فردا پرداخته ایم.
بر اساس ماده یکم این طرح؛ نگارخانه‌ها، آتلیه‌های هنری، شامل آتلیه نقاشان، گرافیست‌ها، مجسمه‌سازان، عکاسان، تصویرگران، خوشنویسان، سرامیست‌ها، دفاتر انجمن‌های صنفی و تخصصی هنری، تماشاخانه‌ها، مراکز، موسسات، کافه موسسه‌های فرهنگی و هنری، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و هنری و فضاهای اختصاص‌یافته به اجرای موسیقی، به عنوان فضای فعالیت فرهنگی و هنری شناخته می‌شوند. تبصره سوم این طرح گالری‌ها را موظف می‌کند در ازای امکان فعالیت در کاربری مسکونی برای هنرجویان و دانشجویان رشته‌های هنری فضای فعالیت حرفه‌ای و یا کارآموزی فراهم کنند.
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ