ماهشهر- وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان موجب کاهش آمار بیکاری در شهرستان ماهشهر است و باید مراکز فنی و حرفه‌ای در این شهرستان افزایش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش جمهوری کنیا با هدف تبادل تجارب آموزشی، تربیت مربی، رایزنی‌های آموزشی و تجهیز مراکز فنی‌وحرفه‌ای منعقد شد.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش مراکز معاینه فنی فعال در روزهای جمعه و همچنین تغییر ساعت مراکز خبر داد.
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در کشور و شهر تهران را تشریح کرد
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و یازده مرکز در روز بعد از آن در پایتخت خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۱۷ مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و روز بعد از آن در پایتخت خبر داد.
با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، مراکز و اماکن آموزشی، فنی، رفاهی و فرهنگی این یگان را افتتاح کرد.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی از افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران و افزایش ظرفیت اینترنتی مراکز خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: کیفیت خدمات معاینه فنی و دقت و صحت انجام کار در مراکز معاینه فنی شهر تهران ممتاز و برجسته است.
از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل حتماً جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری مرکز معاینه فنی آبشناسان و فعالیت این مرکز در دو شیفت کاری از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ و ۱۸ الی ۴ صبح در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
روز شنبه تردد همه قطارهای مترو و اتوبوس‌های تندرو مشابه روزهای عادی خواهد بود و مراکز معاینه فنی باز است.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.
براساس ابلاغیه ریاست جمهوری به وزارت علوم، مراکز علمی کاربردی باید به عنوان واحدهای دانشگاه فنی حرفه‌ای و واحدهای پیام نور در دانشگاه‌های دولتی مرکز استان بازتعریف و ساماندهی شوند.
معاون بهره‌برداری ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تشریح وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی در 9 ماهه سال۱۴۰۱ گفت: یک میلیون و ۲۶۹ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر مراجعه کرده‌اند.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: مددجویان بهزیستی می‌توانند در مراکز فنی و حرفه‌ای از ظرفیت ۵۲۰۰ رشته شغلی و بیش از ۱۵ هزار مرکز آزاد استفاده کنند.
فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران در روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اعلام شد.
معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانش آموزان بالای ۱۲ سال باید در برابر کرونا واکسینه شده باشند و اگر فاصله زمانی از آخرین تزریق واکسن در آن‌ها گذشته است، دز یادآور را زودتر دریافت کنند.
ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باعنایت به افزایش تقاضای سفر در ماه پایانی فصل تابستان و افزایش مراجعات خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی جهت کنترل وضعیت ایمنی، این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مورخ ۱۶ و ۱۷ مرداد تعطیل اند.
تعطیلی مراکز معاینه فنی تهران در تاسوعا و عاشورا
برآیند ورود پول حقیقی از ۱۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ روند رو به رشد و مثبتی را طی نموده است به نحوی که در معاملات امروز شاهد ورود بی سابقه ۵۱۹ میلیارد تومان پول از طرف حقیقی‌ها به بازار بوده ایم. مچنین ارزش معاملات خرد بازار به میزان ۵۸۳۲ میلیارد تومان بوده است که در نوع خودش جالب می‌باشد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ