فرمانده لشکر پدافند ساحلی ارتش یمن با تأکید بر رصد تحرکات دشمنان در دریای سرخ و تنگه باب المندب، بر حق صنعا برای دفاع از مرزها و سواحل خود تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ارسال نیروهای آمریکایی به منطقه را در تناقض با صلح و سلامت دریانوردی در دریای سرخ دانست.
رئیس کمیته اسرای صنعا اعلام کرد که این دور از گفت‌وگوها بدون دستیابی به نتیجه مشخصی پایان یافت؛ دور بعدی گفت‌وگوها برای مبادله اسیران، پس از عید قربان برگزار می‌شود.
دبیر شورای عالی سیاسی یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد ک در صورت تعلل و اتلاف وقت در مذاکرات صلح، با پاسخ غافلگیر کننده و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
مردم یمن امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی به خیابان‌ها آمده و علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار سردادند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن به شدت بیانیه سران اتحادیه عرب را مورد انتقاد قرار داد.
یک شرکت چینی با توافق دولت صنعا قرار است در زمینه صنایع نفت یمن سرمایه گذاری کند.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در یک بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت غیرنظامیان و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین، این اقدامات را موجب بی‌ثباتی منطقه دانست.
رئیس کمیته ملی امور اسرای دولت نجات ملی یمن بعد از ظهر امروز یکشنبه از آمادگی برای مبادله همه اسیران در صورت آمادگی طرف مقابل خبر داد.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که ۷۷ اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که 77 اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
هیئت عمانی وارد فرودگاه صنعا شد تا با مقامات انصارالله یمن رایزنی کند.
وضعیت نه جنگ و نه صلح یمن با توجه به ادامه کارشکنی های آمریکا و ائتلاف سعودی مدت زیادی نمی تواند دوام بیاورد و به زودی باید منتظر فعال شدن تسلیحات مخوف صنعا بود.
پارلمان صنعا تحرکات انگلیس علیه یمن را به شدت محکوم کرد.
پارلمان صنعا تحرکات انگلیس علیه یمن را به شدت محکوم کرد.
یک منبع دیپلمات به المیادین گفت که صنعا به شروط خود در پرداخت حقوق تمام کارمندان و رفع محاصره پایبند است.
«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که مقابله با تجاوزات ائتلاف سعودی و تقویت جبهه نظامی همچنان در اولویت صنعا قرار دارد.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که هرگونه آتش بس آینده باید فرصتی برای اعتمادسازی و اقدامی ضروری جهت وارد شدن به روند برقراری صلح عادلانه و پایدار در راستای منفعت مردم یمن باشد.
هیاهو در صنعت ماهواره ادامه دارد. در بخش تلفن‌های ماهواره‌ای تحرکاتی مشاهده شده، شرکت‌هایی مثل ای. اس. تی اسپیس موبایل و اسپیس اکس با پروژه استارلینک با پرتاب‌های تجاری خود در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته‌اند. اما تیم فارار تحلیل گر موسسه تی. ام. اف باور دارد شرکت‌هایی که به دنبال اتصال تلفن به ماهواره هستند با موانعی زیادی روبه‌رو هستند، چه از نظر مقرراتی و چه از نظر مالی.
دولت نجات ملی یمن به بیانیه مشترک فرانسه، انگلیس و آمریکا در محکومیت عملیات پهپادی صنعا علیه غارت نفت یمن، واکنش نشان داد.
یک مقام نظامی صنعا گفته است که حمله پهپادی اخیر به یک نفتکش نشان می‌دهد که یمنی‌ها می‌توانند مراکز اقتصادی و نفتی ائتلاف سعودی را هدف قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ