مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ با انتشار نامه‌ای به باشگاه صنعت نفت اعلام کرد در ورزشگاه تختی میزبان استقلال هستند.
با اعلام برنامه پنج هفته ابتدایی لیگ برتر تکلیف میزبانی در دو دیدار هنوز مشخص نشده است.
تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
پاویون جمهوری اسلامی ایران با حضور هیاتی تجاری در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان امارات متحده عربی در دبی برپا خواهد شد.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای از ۱۹ تا ۲۸ آوریل میزبان عاشقان صنعت خودروسازی است.
پیکان در روز دوم مسابقات هفته بیست و ششم کرج میزبان صنعت نفت آبادان است.
صنعت نفت در یک بازی بسیار حساس میزبان ملوان است.
با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری یک هیات تجاری در حوزه صنعت ساختمان ۶ تا ۱۳ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به مسکو اعزام می‌شود.
باشگاه تراکتور نسبت به اسکان تیم داوری آن‌ها با صنعت نفت و تیم میزبان در یک هتل اعتراض شدیدی انجام داد.
صنعت نفت آبادان در یک بازی حساس میزبان هوادار تهران است.
بر اساس تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.
بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت بازار خودرو و ثبت نام چندین میلیون نفر برای قرعه‌کشی خودرو یکی از خودروسازان گفت: دولت اعلام کرده که به تدریج به دنبال حذف قرعه‌کشی خودرو است ولی میزان عرضه و تقاضا در این صنعت متناسب نیست و باید به تدریج آن را با افزایش تولید و عرضه اصلاح کنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این‌که با توجه به محدودیت های موجود در صنعت خودرو، در حال حاضر هیچ راه حل ممکنی بهتر از عرضه خودرو در بورس کالا نیست، گفت: با عرضه امروز، بیش از ۳۶ هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو در بورس کالا عرضه شده است که سبب جلوگیری از زیان ۲۸۰۰ میلیارد تومانی شده و تقریبا به همین میزان نیز زیان انباشته سال قبل کاهش یافته است.
شرکت به‌پرداخت ملت در آذرماه سال جاری ضمن حفظ صدرنشینی خود به لحاظ میزان مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده، از نظر تعداد تراکنش‌ها نیز به جایگاه نخست PSP های کشور بازگشت.
بر اساس آمار و ارقام دولت تایلند، این کشور در سال ۲۰۲۳ میزبان حدود ۲۳ میلیون گردشکر خواهد بود، این درحالی است که برخی از تحلیلگران معتقدند رونق کامل صنعت گردشگری در سال ۲۰۲۴ حاصل خواهد شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی در راستای توسعه بازار این صنعت متکی بر فناوری است.
نمایشگاه شهرآفتاب با اینکه هنوز تا تکمیل شدن سالن‌های نمایشگاهی اش راه طولانی در پیش دارد، اما سعی می‌کند در صنعت نمایشگاهی حرفی برای گفتن داشته باشد و از سایر رقبا عقب نماند و حالا نیز خیز برداشته تا در ماراتن برگزاری نمایشگاه کتاب سال آینده بتواند میزبان میلیون‌ها بازدید‌کننده باشد.
صنعت نفت آبادان درحالی میزبان پیکان است که برای فرار از قعر جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد.
هفته چهارم لیگ بسکتبال با پیروزی تیم های ذوب آهن، کاله مازندران، نبوغ اراک، مس رفسنجان و آویژه صنعت مشهد همراه بود.
هواداران آبادانی دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
هوادار تهران در دومین بازی خانگی متوالی میزبان صنعت نفت آبادان است‌.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت گفت: با آماده شدن ورزشگاه تختی آبادان، بازی‌های تیم صنعت نفت در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.
ورزشگاه تختی آبادان مشکلی برای میزبانی از بازی های تیم فوتبال صنعت نفت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ