هیاهو در صنعت ماهواره ادامه دارد. در بخش تلفن‌های ماهواره‌ای تحرکاتی مشاهده شده، شرکت‌هایی مثل ای. اس. تی اسپیس موبایل و اسپیس اکس با پروژه استارلینک با پرتاب‌های تجاری خود در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته‌اند. اما تیم فارار تحلیل گر موسسه تی. ام. اف باور دارد شرکت‌هایی که به دنبال اتصال تلفن به ماهواره هستند با موانعی زیادی روبه‌رو هستند، چه از نظر مقرراتی و چه از نظر مالی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال بیش از هزار خانوار روستایی کردستان به شبکه ملی اطلاعات خبرداد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از اتصال حدود ۲۶ هزار شرکت به سامانه مودیان خبر داد.
شرکت خطوط هواپیمایی عربستان از آغاز برنامه توسعه اتصال خطوط پروازی خود با چین خبر داد و از راه‌اندازی کریدور مستقیم پروازی و منظم میان فرودگاهای این کشور با فرودگاه بین‌المللی پکن خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب ۸ عدد دوربین سرعت سنج در ۵۰ کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
تربت حیدریه ـ مدیر عامل شرکت آبفای تربت حیدریه از اتصال چهارمین چاه کشاورزی به شبکه آبرسانی تربت حیدریه خبرداد.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: ۹۶ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گلستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
خبرنگار ارشد روزنامه فرانسوی «لوفیگارو» در امور خاورمیانه اعلام کرد که عربستان اتصال خط ریلی با ایران از طریق کویت و بصره عراق را بررسی می‌کند.
معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اتصال ۶۷ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال بیش از ۳ هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک گفت: از ۱۷۲ دستگاه مشمول اتصال به پنجره واحد الکترونیک نزدیک به ۹۷ درصد شان متصل شده‌اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ما مکلف به اتصال مراکز آموزشی با سرعت حداقل ۱۰۰مگ هستیم.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: با اتمام عملیات زیرسازی این پروژه تا دو ماه آینده و بهره‌برداری از آن، اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر محقق می‌شود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتصال خط ۷ مترو تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومان در زمان بحران خبر داد.
مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌ها و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها متصل می‌شود.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، طراحی شورای راهبردی تحقیقات کشاورزی برای اتصال بین تحقیق و اجرا را موثر دانست و بر ضرورت برقراری سازوکاری آن تاکید کرد.
پنجاه‌وچهارمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
«کارگروه نظارت و ارزیابی و کارگروه طرح‌های پیشران» ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی آغاز به کار کرد تا طرح‌های فناورانه علمی در مسیر درست تامین نیازهای کشور قرار گیرند.
هادی مدقق گفت که از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون ۳۳ واحد جدید نیروگاه حرارتی به ظرفیت پنج هزار و ۱۵ مگاوات در راستای کمک به کاهش خاموشی‌ها در شبکه سراسری وارد مدار شده است.
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: با اتصال سامانه‌های بانکی ایران و روسیه از سوئیفت بی نیاز می‌شویم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی مشروح با خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه دیدگاههای خود در حوزه تعاملات اقتصادی بین المللی ایران را تشریح کرد.
بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت، نام بانک سپه به سامانه فروش خودروهای وارداتی پیوست.
بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت، نام بانک سپه به سامانه فروش خودروهای وارداتی پیوست.
بنابر اعلام وزارت اقتصاد، ۹۸ درصد مجوزهای کسب و کار تا ۲۶ بهمن ماه به درگاه ملی مجوزها متصل شدند که نتیجه عملکرد دولت سیزدهم در زمینه تسهیل محیط کسب و کار در کشور است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اتصال سامانه‌های پیام‌رسان بانک‌های مرکزی ایران و روسیه گفت با این قدام ، اتصال ۱۰۶ بانک ایرانی در ۱۳ کشور بدون تاثیرپذیری از تحریم فراهم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ