رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که 77 اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس مخالف قیمت گذاری دستوری هستیم و این اقدام را نوعی تحمیل زیان به تولیدکننده، بدون جبران درخور انتظار زیان وی می‌دانیم.
محمد حسین مرادمند با اقدامی به موقع در همان ابتدای دیدار با صنعت نفت یک موقعیت خطرناک را از صنعتی‌ها گرفت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بر سر مزار فوتبالیست فقید صنعت نفت آبادان حضور یافت.
بیانیه سیاستی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره صنعت و بازار خودرو، به ارائه ۵ اقدام کوتاه مدت و ۵ توصیه راهبردی در این زمینه پرداخته است.
حل ریشه‌ای مشکلات خودرو در دست نمایندگان مجلس و دولتمردان است و آن‌ها می‌توانند با رفع موانع تحریمی و بانکی عوامل افزایش هزینه تولید را از بین ببرند. این مسائل نه تنها به نفع صنعت خودرو بلکه به سود تمام صنایع و اقتصاد کشور است. بنابراین به جای مواضع هیجانی بهتر است درباره سهم ۳۵ درصدی تصمیمات خود در قیمت صنعت خودرو اقدامی موثر کنند. حال باید مردان سیاست درباره سهم خود در گران شدن خودرو صحبت کنند و توضیح دهند چقدر خود را در این رابطه مسوول می‌دانند.
عضوکمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی توسعه صادرات در گروه صنعتی ایران خودرو را اقدامی مثبت در صنعت خودرو و موجب افزایش صادرات غیرنفتی کشور دانست.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اقدامی قیمت خودروهای مونتاژی بخش خصوصی را بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ و تعدیلات دستمزد و ... تا تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ اعلام کرد در حالی که ملاک فروش خودرو از خرداد ماه سال جاری خواهد بود!
باشگاه صنعت نفت آبادان نیز به دنبال شکایت از سرمربی پرتغالی استقلال به کمیته اخلاق است.
انحصار موجب می‌شود تولیدکننده با تصور اینکه بازار تماماً در اختیار اوست اقدام به عرضه قطره چکانی محصولات خود کند زیرا یقین دارد هر طور که رفتار کند، مصرف کننده کاری از پیش نخواهد برد.
وزیر نیرو با اشاره به طراحی 140 اقدام اساسی برای تامین برق فصل گرم گفت: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شرف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می‌زد و یک خبر خوب است که انشاالله در هفته پیشرو و روز دوشنبه 11 ازدیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: امسال وزارت نیرو یک برنامه ۱۴۰ اقدامی را به منظور عبور بدون خاموشی از تابستان در نظر گرفته که محور اصلی آن را می‌توان توسعه ظرفیت نیروگاه‌های کشور دانست.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که ۷۷ اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
باشگاه تراکتور نسبت به اسکان تیم داوری آن‌ها با صنعت نفت و تیم میزبان در یک هتل اعتراض شدیدی انجام داد.
شرکت کنندگان در راهپیمایی صنعا علیه اقدام موهن سوئد در بیانیه پایانی خود جنایت به آتش کشیدن قرآن کریم را به شدت محکوم کرده و آن را ادامه اقدامات خصمانه علیه اسلام برشمردند.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که هرگونه آتش بس آینده باید فرصتی برای اعتمادسازی و اقدامی ضروری جهت وارد شدن به روند برقراری صلح عادلانه و پایدار در راستای منفعت مردم یمن باشد.
باشگاه صنعت نفت آبادان اقدام به جذب مدافع خارجی کرد.
پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی پس از گذشت سه سال تاب‌آوری کسب و کارهای صنعت گردشگری در مواجهه با بحران کرونا اقدام به برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری کرده است.
گلر صنعت نفت آبادان مدعی است برخلاف ادعای اعضای پیکان، در جدال با این تیم اقدامی برای اتلاف وقت نداشته است.
گلر صنعت نفت آبادان مدعی است برخلاف ادعای اعضای پیکان، در جدال با این تیم اقدامی برای اتلاف وقت نداشته است.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ آغاز شد.
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: مجلس باید تفکیک وزارت صمت را بپذیرد چراکه ادغام صنعت و معدن و بازرگانی از ابتدا اقدامی اشتباه بود، حوزه بازرگانی مسئولیت‌های سنگینی دارد که بلاتکلیف مانده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت هرگونه تصمیم‌گیری برای تفکیک این وزارتخانه را منوط به اقدام مجلس شورای اسلامی دانست.
سازمان بهداشت جهانی به بزرگسالان توصیه می‌کند روزانه حداقل ۳.۵ گرم پتاسیم و کمتر از ۲ گرم سدیم (پنج گرم نمک) مصرف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ