دبیر شورای عالی سیاسی یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد ک در صورت تعلل و اتلاف وقت در مذاکرات صلح، با پاسخ غافلگیر کننده و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به خطر سیل و وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه هشدار داد.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مردادماه هشدار داد.
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
تقی‌زاده گفت: سال ۱۳۹۷ درباره بروز مشکلات برای تأمین برق به مسئولان هشدار داده شد، اما متأسفانه در آن زمان هیچ برنامه‌ای برای رفع مشکلات صنعت برق تدوین نشد.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت نسبت به توقف قریب‌الوقوع خطوط تولید خودروسازان هشدار داد و خواستار لغو محدودیت سیستمی تخصیص ارز برای صنعت خودرو شد.
یکی از اعضای ارشد انصارالله یمن درباره عدم موفقیت مذاکرات جاری در صنعا به شدت هشدار داد و آنرا به منزله بازگشت جنگ با شدت بسیار بیشتر دانست.
لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
سرمای هوا مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی را به بیش از ۷۰۰میلیون مترمکعب در روز افزایش داده آن هم در شرایطی که پشتیبانی از این حجم مصرف در هرجای دنیا کار سختی است. اگرچه صنعت گاز در آماده‌باش کامل قرار دارد، ولی استان‌های شمال شرقی کشور با احتمال افت فشار روبه‌رو شده‌اند.
جمعی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای به سران قوا نسبت به برخی اقدامات علنی گروهی علیه شفاف‌سازی معاملات در صنعت خودرو و جلوگیری از حذف رانت و قیمت‌گذاری دستوری هشدار دادند و اعلام کردند: قیمت‌گذاری دستوری ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی رانت از نصیب ویژه‌خواران کرده است.
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی گفت که اگر خواسته‌های عادلانه صنعا برآورده نشود، نیروهای یمنی برای لغو محاصره دست بسته نخواهند ماند.
دولت نجات ملی یمن با هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی اعلام کرد کشورهای عضو این ائتلاف به حقوق مردم یمن احترام گذاشته و نفت آنان را سرقت نکنند.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: مهاجرت متخصصان IT ایران با استقبال کشور‌های عربی مواجه شده و امارات با وجود سخت‌گیری برای اعطای اقامت و حقوق شهروندی به مهاجران، مشوق‌هایی برای نخبگان این صنعت در نظر گرفته و به آن‌ها ویزای طلایی می‌دهد.
گلر صنعت نفت آبادان می گوید نه خودش و نه هم تیمی هایش در دیدار برابر هوادار وقت کشی نکرده اند.
آتش بس در یمن اخیرا برای دو ماه دیگر تمدید شد، اما با توجه به موارد فراوان نقض آن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی، مقامات صنعا درباره ادامه این وضعیت هشدار داده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ