باشگاه تراکتور نقل و انتقالات خود را هنوز به پایان نرسانده و طی همین روزها قرار است با یک مهاجم خارجی قرارداد امضا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی دو عنصر آب و خاک را اساس زیرساخت سرزمینی و صیانت از تخریب و جلوگیری از هدرروی آن با ابزار مشارکت مردمی و سریع‌ترین راه برای دستیابی به حکمرانی سرزمینی عنوان کرد.
معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: 98درصد محصولات زراعی کشور، تابستانه و در تناوب با گندم کشت می‌شود؛ ازاین رو لازم است برای استفاده حداکثری،محصولات کم‌آب بر در تناوب با محصول گندم کشت شود.
در بکرزایی سلول تخم تمساح می‌تواند بدون لقاح با سلول اسپرم جنس نر، تبدیل به جنین تمساح شود. در واقع هنگام ساخت سلول تخمک، یک سلول پیش‌ساز به تخمک تبدیل شده و باقی به عنوان سلول اسپرم عمل کرده و با تخمک ترکیب شده و تخمک، بارور می‌شود.
قائم مقام سابق سازمان میراث فرهنگی گفت: تحقیق در ارزشهای آثار پیشینیان مقدم بر هر اقدامی در زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است ولی این امر در برنامه پیشنهادی هفتم مغفول ماند.
خاندوزی نوشت: حل مسئله ⁧ تعارض منافع⁩ پیش‌نیاز از بین بردن رانت و فساد است و ‏در روزهای گذشته دو اقدام ضد تعارض منافع⁩ را به تصویب دولت رساندیم.
هویج به اشکال مختلفی در میان خانواده‌ها مصرف می‌شود که در این قسمت در مورد هویج پخته صحبت می‌کنیم. هویج همچون گوجه فرنگی اگر پخته شود میزان جذب بتاکاروتن (پیش‌ساز ویتامین A) و سایر ریزمغذی‌ها و آنتی اکسیدان هایش که خواص ضدسرطانی قوی دارند افزایش می‌یابد و اگر این سبزی را به همراه اندکی روغن، بخارپز یا آب پز کنید میزان جذب ویتامین‌های محلول در چربی آن، بیشتر هم می‌شود.
. اگر آن چارچوب نظری را که می‌گوید فرهنگ دموکراتیک پیش‌نیاز یک جامعه دموکراتیک است را فرض بگیریم و مبنا قرار دهیم، به نظر من توئیتر مانع گذار به دموکراسی است. آنچه من در تز خودم به آن رسیدم این است که توئیتر در شکل‌گیری فرهنگ دموکراتیک در ایران، اختلال ایجاد می‌کند.
سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: ساعت آغاز به کار ادارات، سازمان‌ها و مراکز تابعه تا پیش‌از آغاز به کار در سال جدید ابلاغ خواهد شد.
حاکمیت قصد فراهم کردن پیش‌نیاز‌های گفتگو در عرصه عمومی دارد و نکته آنکه از مقدمات این پیش‌نیازها، ارتباط و «به‌رسمیت شناختن» است. این گامی که توسط حاکمیت برداشته شده، از جهات بسیاری قابلیت پرداخت دارد. یکی از مهم‌ترین جهات، ترجیح و اولویت حاکمیت در ترمیم شکاف‌های اجتماعی و شکل‌گیری «دیالوگ» برای این ترمیم است.
حاکمیت قصد فراهم کردن پیش‌نیاز‌های گفتگو در عرصه عمومی دارد و نکته آنکه از مقدمات این پیش‌نیازها، ارتباط و «به‌رسمیت شناختن» است. این گامی که توسط حاکمیت برداشته شده، از جهات بسیاری قابلیت پرداخت دارد. یکی از مهم‌ترین جهات، ترجیح و اولویت حاکمیت در ترمیم شکاف‌های اجتماعی و شکل‌گیری «دیالوگ» برای این ترمیم است.
سخنگوی دولت گفت: طبق آمار بانک جهانی، پیش‌از انقلاب فقط ۳۷درصد افراد بالای ۱۵سال ایران سواد داشتند و پس از انقلاب، این عقب‌ماندگی جبران شد.
در گزارش همشهری آمده است: فعالیت دوباره اینفلوئنسر‌ها از دیگر نمود‌های عادی‌شدن شرایط در کشور به‌حساب می‌آید. با شکست پروژه «تحریم» و «اعتصاب»، در هفته‌های اخیر فعالیت اکثریت قریب به اتفاق اینفلوئنسر‌ها در شبکه‌های اجتماعی ازسر گرفته شده‌است و آن‌ها با انتشار پست‌های متعدد، می‌کوشند بازدید‌های صفحات خود را به شرایط پیش‌از ناآرامی‌ها بازگردانند.
رالی داکار با برگزاری سومین دور از این مسابقات در عربستان در حال پیگیری است.
واتچریا یکی از چهارپایان اولیه بود، همانطور که اولین مهره داران خشکی - حیوانات با ستون فقرات - شناخته شده بودند. این‌ها پیشینیان مهره داران زمینی امروزی بودند؛ دوزیستان، خزندگان، پرندگان و پستانداران.
زیدآبادی نوشت: شی‌جین‌پینگ، رئیس‌جمهور کنونی چین، حتی برخلاف برخی از پیشینیان خود، از مشارکت کادرهای حزب کمونیست در روند تصمیم‌گیری‌های کلانِ کشور کاسته و با ارتقای نقش شخصی خود در نظام سیاسی، رؤیای حکومتی مادام‌العمر در چین را در سر می‌پروراند.
رئیس اتاق ایران حل مشکل ضمانت‌نامه‌های بانکی و حمل‌ونقل و ترانزیت میان ایران و بلاروس را پیش‌نیاز توسعه روابط تجاری دو کشور دانست.
مسعود پزشکیان گفت: به جای اینکه بیایند وحدت و انسجام را حفظ کنند و از تجربه‌ای که پیشینیان داشتند، استفاده شود و با همکاری آن‌ها جلو بروند، آن‌ها را حذف می‌کنند و صفر کیلومتر می‌آورند و یا با کیلومتر پایین‌تر می‌آورند که مشکل ایجاد می‌شود.
نیترات، به عنوان پیش‌ساز نیتریک اکسید در بدن، ترکیبی است که در چغندر و سبزی‌های برگ تیره مانند اسفناج یافت می‌شود. این ترکیب علاوه بر تاثیر در پیشگیری از دیابت بر روی پیشگیری از پرفشاری خون و محافظت از سیستم قلبی عروقی نیز تاثیر دارد.
فرمانده کل ارتش گفت: تاریخ گواه است که پیشینیان ما با تمام توان و با توکل به خدا بار سنگین مسئولیت خطیر پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی را برعهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس از آن سربلند بیرون آمدند.
رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که با وعده‌ی بازگشت به برجام پا به عرصه‌ی رقابت‌های ریاست‌جمهوری گذاشت، تاکنون عملکردی همسو با پیشینیان خود در اعمال فشار حداکثری علیه ملت ایران داشته است.
رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که با وعده‌ی بازگشت به برجام پا به عرصه‌ی رقابت‌های ریاست‌جمهوری گذاشت، تاکنون عملکردی همسو با پیشینیان خود در اعمال فشار حداکثری علیه ملت ایران داشته است.
مدیرعامل نیروگاه سیکل‌ترکیبی فردوسی مپنا گفت: دومین واحد بخار این مجموعه به ظرفیت 160 مگاوات پیک تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
آقای [محمدتقی] مصباح [یزدی، سخنران پیش‌از خطبه‌ها]، تحت تأثیر شعارهای مُستمعان در مورد مجازات آشوبگران، خیلی تُند صحبت کرد و خواستار خشونت و اعدام و سرکوب شد و از کسانی که خشونت را محکوم می‌کنند و صحبت از تساهل و تسامح می‌کنند، انتقادکرد.
پیش‌از این در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ مجید رجبی‌معمار که سکان‌دار مدیرعاملی خانه هنرمندان را بر عهده داشت از این سمت استعفا داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ