وزیر جهاد کشاورزی دو عنصر آب و خاک را اساس زیرساخت سرزمینی و صیانت از تخریب و جلوگیری از هدرروی آن با ابزار مشارکت مردمی و سریع‌ترین راه برای دستیابی به حکمرانی سرزمینی عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال مشارکت مردمی در حوزه تعاون ۴۴ هزار میلیارد تومان بود که برای افزایش سهم تعاون گران در بخش درآمد ناخالص ملی به ۲۹۰ همت نیاز است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، روش‌های مشارکت در پویش «شوق زیارت» را اعلام کرد.
معاون اول رئیس جمهور در نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت گفت: هدف جدی دولت این است که بستر مشارکت را فراهم و برای مردم خلق ثروت کند.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش ۸۰ درصدی مشارکت مردم در طرح اطعام و احسان حسینی نسبت به سال گذشته خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: روش‌های مشارکت مردم و نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی اعلام شد.
همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی ، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از رویداد نمایشگاهی جهاد پیشرفت، از بسته ۱۲ هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با گروه‌های مردمی خبر داد.
میزان مشارکت مردمی در رقابت ریاست جمهوری ترکیه ۸۶.۹۹ درصد یا به عبارتی ۵۵.۸ میلیون از ۶۴ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۶۵۱ واجد شرایط رای دادن رای اعلام شده است.
مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: حدود سه هزار پایگاه فیزیکی، برای مشارکت مردم در حمایت از ایتام، تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برپا شده است.
معاون وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اجرای طرح یاوران نماز در مدارس گفت: هدف از اجرای این طرح جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد اهداف تربیتی است.
رییس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مشارکت مردمی و استفاده از امکانات فنی نوین را در اجراح موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری دانست.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی با بیان اینکه در دو حوزه مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وظایفی را عهده داریم، گفت: مشارکت باید از پرداخت هزینه به مشارکت در تصمیم گیری ها افزایش یابد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه در دو حوزه مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وظایفی را عهده داریم، گفت: مشارکت باید از پرداخت هزینه به مشارکت در تصمیم گیری ها افزایش یابد.
در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون و مشارکت‌های مردمی و تسهیلات زیرمجموعه ستاد ملی بازآفرینی شهری مورد توافق قرار گرفت.
مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تشکلهای مردمی و سمن های جوانان به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در جهاد تبیین و روشنگری دارند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر بتوانیم زمینه مشارکت مردم را در زنجیره پایین دستی پروژه های اقتصاد ملی فراهم کنیم، گامی جهت مردمی کردن اقتصاد خواهد بود.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری از در دستور کار قرار گرفتن توسعه سرانه‌های خدماتی در حوزه میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری خبر داد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق حکمرانی مردمی باید انگیزه مشارکت مردم در حکمرانی را تقویت کنیم.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن بر جذب مشارکت مردمی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسؤلیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به اهمیت طرح محیط یار از نقش مهم همیاران طبیعت سخن گفت.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره)، سه دلیل اصلی مراجعات نیازمندان به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری را اعلام کرد.
نشست خبری معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد و مسولان این سازمان به خبرنگاران پاسخ دادند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته از برگزاری دو ماهه جشن عاطفه ها در سال جاری خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: کمیته امداد از ۴۱۰ هزار یتیم و فرزندان محسنین، ۷۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ