سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: ساعت آغاز به کار ادارات، سازمان‌ها و مراکز تابعه تا پیش‌از آغاز به کار در سال جدید ابلاغ خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، بر اساس آیین نامه‌های موجود، این اختیار به استان‌ها داده شده است تا با هماهنگی ستاد و با توجه به شرایطی که دارند ساعت شروع آغاز به کار مدرسه را تعیین کنند.
به منظور رفاه حال کارکنان جهت مشارکت و اجرای مراسم عزاداری ساعت آغاز به کار ادارات، سازمانها، شرکت ها، بانک‌ها و موسسات دولتی برای فردا شنبه مورخ ۷ مردادماه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
قوه قضاییه شروع به کار مجموعه‌های خود را باز هم تغییر داد و ساعت ۶ صبح را ساعت آغاز فعالیت مجموعه‌های دستگاه قضا اعلام کرد.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از ۷ صبح شروع می‌شد، با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، از ۱۵ خرداد آغاز ساعت کاری از ۶ خواهد بود.
آموزش و پرورش تهران: به منظور بهره مندی از فیوضات معنوی شب قدر ساعت آغاز فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های استان تهران فردا از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
مشکل در چهاردهمین روز فروردین و آغاز به کار رسمی مدارس و ادارات، همچنان باقیست و برخی گوشی‌ها اجازه تنظیم غیرخودکار (دستی) ساعت را به کاربر نمی‌دهند و با وجود امکان تنظیم دستی ساعت برروی برخی دیگر از گوشی‌ها نیز عقب کشیدن دستی ساعت مشکلاتی را برای کار با برخی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های آنلاین برای کاربران ایجاد می‌کند.
ساعت آغاز به کار ادارات (به استثنای واحد‌های عملیاتی، خدمات رسان، آموزشی و بهداشتی) در ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح تعیین می‌گردد. همچنین ساعت کار در روز‌های بعد از لیالی قدر با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح است.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷.۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
پایگاه اطلاع رسانی دولت جهت تنویر افکار عمومی و اجتناب از برداشت‌های خلاف واقع، تصویر مصوبه ساعت به کار ادارات و مشاغل را منتشر کرد.
مشفق در خصوص ساعت کاری بانک‌ها در سراسر کشور گفت: ساعت آغاز به کار بانک‌ها همچنان ۷ و ۳۰ دقیقه صبح است و کارمندان بانک‌ها برای انجام مقدمات شروع به کار، نیم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح خدمات بانکی به مردم ارائه شود.
رئیس حوزه ریاست سازمان اداری و استخدامی گفت: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی در تمامی استان‌ها به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان در ماه رمضان از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
‏با تصویب هیئت دولت، از سال آینده آغاز به کار مدارس متوسطه ساعت ۷:۳۰ و ابتدایی ساعت ۸ خواهد بود.
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف، ادارات شهرستان دماوند به جز بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه، با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
سرما از یک سو و آلودگی هوا از سوی دیگر بازهم فعالیت مدارس برخی شهرها را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات و مدارس با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
استاندار گلستان گفت: مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه نیز غیر حضوری و آموزش‌ها در سامانه شاد ادامه یابد. کلاس‌های دانشگاه نیز تعطیل خواهد بود و آزمون‌ها بهتر است غیر حضوری باشد. ادارات نیز کار خود را با یک ساعت و نیم تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.
استاندار کردستان گفت: ساعت آغاز به کار ادارات، بانک‌ها و دادگستری‌ها در سایر روز‌ها از ساعت ۹ صبح تا پایان وقت اداری بوده، اما روز‌های پنجشنبه نیز در دادگستری‌های استان تعطیل نیست.
براین اساس، همه مدارس شهر تهران موظف به رعایت مصوبه استانداری تهران درخصوص ساعات کار مدارس هستند. طبق مصوبه مذکور، ساعت کار مدارس ابتدایی از٨:٣٠ صبح تا ١٢:٣٠ ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه ٧:٣٠ صبح آغاز می‌شود.
تیم فولاد خوزستان چند ساعت پس از مصاف برابر پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف اسپاد رفت.
عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صدا و سیما که در هفته جاری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی فارس منصوب شده بود استعفا داد! خبر کوتاه بود اما رسانه ها را در نوردید! خبر استعفا علی عسگری صحت دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ