مسعود پزشکیان گفت: به جای اینکه بیایند وحدت و انسجام را حفظ کنند و از تجربه‌ای که پیشینیان داشتند، استفاده شود و با همکاری آن‌ها جلو بروند، آن‌ها را حذف می‌کنند و صفر کیلومتر می‌آورند و یا با کیلومتر پایین‌تر می‌آورند که مشکل ایجاد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشکان انگلیسی اعلام کردند که در اعتراض به خودداری دولت «ریشی سوناک»، نخست وزیر انگلیس از مذاکره با نمایندگانشان بر سر شرایط کاری و حقوق، در ماه سپتامبر نیز اعتصاب‌ها را ادامه خواهند داد.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید نگاه و راه‌مان را اصلاح کنیم. اگر اصلاح نکنیم با همین مسیری که می‌رویم و با مقصر دانستن دیگران مشکل حل نمی‌شود و بیخود وقت تلف می‌کنیم.
کارشناسان می‌گویند حالا که آثار این قانون و شدت‌یافتن پذیرفته‌شدگان سهمیه‌ای در رشته‌های پرطرفدار و حساس مانند رشته‌های مرتبط با سلامت انسان آشکار شده، خوب است که در برنامه هفتم در این زمینه تغییراتی ایجاد شود؛ انتظاری که باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه عملی می‌شود آن‌هم در شرایطی که از نمایندگان گروه‌های دارای سهمیه شنیده می‌شود که خواستار افزایش میزان و اثرگذاری سهمیه جامعه هدف خود هستند.
مسعود پزشکیان گفت: اگر موضوع حجاب را منطقی مدیریت نکنیم روز به روز این تنش‌ها افرایش پیدا کرده و به تقابل بین مردم می‌انجامد.
یک نماینده مجلس گفت: بچه من به زور حرف من را نمی‌پذیرد، چه برسد به جامعه‌ای که ممکن است با من موضع هم داشته باشد. چرا باید حرف من را بپذیرد؟
معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای، شرایط ثبت نام برای اعزام پزشکان به مراکز سلامت خارج از کشور را اعلام کرد.
حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.
امروز رسانه و دانشجو می‌خواهد اعتراض کند، اما با توبیخ، اخراج و بسته شدن مواجه می‌شود. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی می‌زند با او در مجمع عمومی بحث کرده و قانع کنید که اشتباه می‌کند، چرا وی را اخراج می‌کنید؟ اگر منطق دارید، دعوا نمی‌کنید. دانشجو که دیوانه نیست، دانشجو فردای مملکت ما است. من نخواهم بود، اما دانشجو خواهد بود و قرار است این مملکت را او اداره کند. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی زد دیوانه که نیست، با او صحبت کنید که به چند دلیل حرف تو اشتباه است.
پزشکیان گفت: مشکل زمانی است که من تخلفی می‌کنم و فضای مجازی آن را منتشر می‌کند. برای اینکه تخلف ما شفاف نشود، فضای مجازی را فیلتر می‌کنیم. «آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است». اگر مشکلی نداریم پس نباید از فضای مجازی بترسیم و اگر ما خوب هستیم، پس باید به بقیه نشان دهیم تاکنون چه کار‌هایی انجام دادیم، اما چون نمی‌توانیم برتری خود را نشان دهیم برای همین اجازه نمی‌دهیم عیب‌های ما هم گفته شود.
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن شرایط باثباتی دارد و همچنان در کمای مصنوعی به سر می‌برد. پزشکان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان "ویرخن دل روسیو" سویل او را به دقت زیر نظر دارند.
پزشکیان گفت: اگر کشور‌های دیگر هم قانون بنویسند که هرکس وارد کشور آن‌ها شود نباید حجاب داشته باشد آنوقت ما نمی‌گوییم آزادی و حقوق بشر کجا رفت؟ چطور وقتی دیگران قانون بنویسند که مثلا این کار را انجام دهند می‌گوییم آزادی را بهم ریختند، ولی وقتی خودمان کاری می‌کنیم آن را عین آزادی و حقوق بشر می‌دانیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آن‌ها را اجرا کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آن‌ها را اجرا کنند.
سرگیجه، سردرد، زجر تنفسی، گرفتگی و بی‌حسی عضلات و علائم نورولوژی، در میان مسموم‌شدگان گزارش شد و برخی از پزشکان نگران شرایط در هفته پیش‌رو هستند. آن‌ها می‌گویند، عامل مسمومیت احتمالا گاز‌های ترکیبی بوده است. از آن طرف هم خبر رسیده که از هفته گذشته تیم ویژه‌ای از متخصصان سم‌شناس، پزشکی قانونی، نورولوژیست و شیمیست به دستور وزارت کشور، تشکیل شده، بررسی آغاز و نتیجه به زودی اعلام می‌شود.
محمد عباس‌تبار، بازیکن جوان شهرداری همدان، درباره نحوه اطلاعش از بیماری سرطان و شرایط فعلی خود صحبت کرد.
یحیی ابراهیمی: نظام جمهوری اسلامی ایران برای تربیت نیروی انسانی متخصص پزشک، هزینه و یک سری شرایط را فراهم کرده منتها برخی چنان با این قشر برخورد می‌کنند که نتوانسته‌ایم آنها را جذب کنیم.
مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در فراخوانی شرایط جذب پزشکان برای حج 1402 را اعلام کرد.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تا دو هفته آینده لیست پزشکان واجد شرایط برای حج سال آینده به صورت رسمی اعلام می‌شود.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تا دو هفته آینده لیست پزشکان واجد شرایط برای حج سال آینده به صورت رسمی اعلام می‌شود.
این متصدی داروخانه با بیان اینکه شرایط همکارانم در داروخانه‌های دیگر هم مشابه است، ادامه می‌دهد: «در روز با تعداد زیادی از همکارانم در داروخانه‌های دیگر صحبت داریم و از مشکلات بیماران و مراجعان می‌گوییم. همه مثل هم، پزشکان داروخانه، تکنیسین‌ها و نسخه‌پیچ‌ها این روزها بسیار تحت فشار هستند.»
رئیس سازمان نظام پزشکی اهواز گفت: در یک سال گذشته شرایط به گونه‌ای بوده که در اهواز روزانه برای دو و گاهی تا ۱۰ نفر از کادر درمان گواهی گوداستندینگ صادر شده است بنابراین گاهی ماهانه برای ۲۵ تا ۳۰ نفر و سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر گواهی گوداستندینگ صادر شده است.
دکتر «محمد رئیس‌زاده» رئیس کل این سازمان با انتقاد از وضعیت اقتصاد سلامت و سیاست‌های نادرست این حوزه گفت: با این شرایط، در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت و مجبور می‌شویم برای برخی درمان‌ها با چند برابر هزینه، بیماران را به خارج از کشور بفرستیم یا با یک عقبگرد ۴۰ ساله، از هند، پاکستان و فیلیپین، پزشک وارد کنیم.
سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با روز پزشک اعلام کرد تمامی پزشکان و پیراپزشکان عضو سازمان نظام‌پزشکی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند، به صورت توافقی مشمول مقررات تأمین‌اجتماعی قرار گرفته‌اند.
شرایط این بازیکن طبق نظر پزشکان معالجش خوب است، اما نوع تمرینات این بازیکن بستگی به شرایط بدنی او دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ