در بکرزایی سلول تخم تمساح می‌تواند بدون لقاح با سلول اسپرم جنس نر، تبدیل به جنین تمساح شود. در واقع هنگام ساخت سلول تخمک، یک سلول پیش‌ساز به تخمک تبدیل شده و باقی به عنوان سلول اسپرم عمل کرده و با تخمک ترکیب شده و تخمک، بارور می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فوتبالیست پس از شیرجه زدن در رودخانه برای خنک شدن توسط یک تمساح بلعیده شد.
گرچه درباره کاموف ۵۲ مشهور به تمساح زیاد صحبت نشده است اما دلایل محکمی برای اثرگذاری آن در میدان نبرد وجود دارد. حتی مقامات اوکراینی هم کارایی کاموف ۵۲ در میدان نبرد را تایید کرده و درباره این سلاح قدرتمند ابراز نگرانی کرده‌اند.
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سفر یک روزه خود به شهرستان فریمان از خانه موزه شهید مطهری، سد تاریخی فریمان، سنگ‌بست و پارک کروکودیل و کارخانه قند و برخی دیگر از آثار تاریخی این شهرستان بازدید کرد.
مقامات رژیم صهیونیستی که دستشان به خون مردم فلسطین آغشته است در واکنش به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری، اشک تمساح ریختند.
اردبیل- نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اشک تمساحی که امروز غربی ها برای ملت ایران می ریزند بویی از صداقت و راستی در آن وجود ندارد.
تمساح ترسناک زمستان را در حالتی به نام «brumation» می‌گذرانند که در حقیقت نسخه خواب زمستانی خزندگان است.
تمساح‌ها از ریه‌های خود برای شناور ماندن بر روی آب استفاده می‌کنند و به دلیل ظرفیت بالای ریه‌های خود می‌توانند به راحتی روی آب شناور بمانند.
وزیر امور خارجه نوشت: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
این تمساح لولونگ نام داشت و در محوطه‌ای سفارشی در پارک بوناوان و مرکز تحقیقاتی فیلیپین نگهداری می‌شد. لولونگ در یک پل با وزن کامیون وزن شد و تقریباً ۱۰۷۵ کیلوگرم (۲۳۷۰ پوند) بود. لولونگ در ۱۰ فوریه ۲۰۱۳ درگذشت.
مکانیزم نهفته در تکامل برتری تطبیقی کروکدیل‌ها، هنوز یک راز است؛ ولی تحقیقات دانشگاه نبراسکا لیکلن که در مجله کارنت بیولوژی منتشر شده، اکنون از قطعه جدیدی از این پازل تکاملی رونمایی کرده است.
این گونه تمساح که «Titanochampsa iorii» نام دارد، نزدیک به ۷۰ میلیون سال پیش روی زمین وجود داشته و هم‌دوره دایناسور‌های غول‌پیکر علف‌خوار «تیتاناسور» بوده است. به گفته پژوهشگران، این گونه از تمساح‌ها اندازه‌ای بین ۳ تا ۶ متر و قدرت گازگرفتن فوق‌العاده بالایی داشته‌اند.
باستان‌شناسان لهستانی حینِ حفاری گورستان تِبان در مصر ۹ سر تمساح را کشف کردند که درون دو گور متعلق به اشرافیان بلندمرتبه قرار داشتند.
تمساح سیامی خجالتی، که زمانی در سراسر آسیای جنوب شرقی رایج بود، می‌تواند تا ۱۰ فوت رشد کند، برای دهه‌ها برای پوست و گوشتش شکار می‌شد به حدی که در اوایل دهه ۱۹۹۰ تصور می‌شد این گونه در جهان منقرض شده است. اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت این گونه را در فهرست در معرض خطر انقراض قرار داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب توییتری خود نوشت: آمریکای حامی اغتشاش و تروریسم و اعمال کننده تحریم و فشار حداکثری علیه ملت ایران، در شب یلدا برای ایرانیان اشک تمساح می‌ریزد!
سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب توییتری خود نوشت: آمریکای حامی اغتشاش و تروریسم و اعمال کننده تحریم و فشار حداکثری علیه ملت ایران، در شب یلدا برای ایرانیان اشک تمساح می‌ریزد!
سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب توییتری خود نوشت: آمریکای حامی اغتشاش و تروریسم و اعمال کننده تحریم و فشار حداکثری علیه ملت ایران، در شب یلدا برای ایرانیان اشک تمساح می‌ریزد!
جریان منتقد اصلاح طلب که دوره ای سنگ لای چرخ ارتباط ایران با چین می گذاشت، حالا که رئیس جمهور چین سفری به عربستان صعودی داشته در واکنش به این تعامل اشک تمساح می ریزد و به دولت می تازد.
امام جمعه موقت تهران با خنده‌دار بودن حمایت سلطنت طلبان و اشک تمساح منافقان گفت: اینهایی که سالیان سال به مردم ظلم و اینهمه کشتار و ترور کردند، امروز به حمایت از یک خانم برخاستند؛ اصلا به قامت و قیافه تان نمی‌آید.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم ما اشک تمساح رسانه‌های رژیم صهیونیستی کودک‌کش و شبکه‌های انگلیسی درباره موضوع «مهسا امینی» را نمی‌پذیرند.
آنتونی بلینکن،‌ وزیر خارجه آمریکا دیشب در توییتی نوشت: «مهسا امینی امروز باید زنده بود. اما حالا ایالات متحده و مردم ایران سوگوار او هستند.»
در ماجرای تراژیک مهسا امینی، آمریکا و انگلیس بهتر است به جای ریختن اشک تمساح، فکری به حال جنایات خود کنند و اجازه دهند جامعه ایران بدون فشار و مداخله خارجی، به مسائل و مشکلات خود بپردازد.
۳ افسر پلیس پس از تماسی در مورد یک تمساح که در حیاط خلوت یک زوج در بنتون، لس آنجلس دیده شده بود، به محل اعزام شدند، این خزنده ۹۰ سانتی در نهایت به یک منطقه حفاظت شده حیات وحش منتقل شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۱ میلیون و ۶۷۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش قریب به ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۱ تن از ایشان وخیم است.
تمساح فرانسوی در آستانه پیوستن به سپاهان!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ