خاندوزی نوشت: حل مسئله ⁧ تعارض منافع⁩ پیش‌نیاز از بین بردن رانت و فساد است و ‏در روزهای گذشته دو اقدام ضد تعارض منافع⁩ را به تصویب دولت رساندیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوبو کاواکامی، موسس شرکت رسانه‌ای و مخابراتی ژاپنی DWANGO جایزه‌ای یک میلیون دلاری را برای اولین نفری که موفق به نوشتن مقاله‌ای که نشان‌دهنده نقض ذاتی اثبات موچیزوکی شود، تعیین کرده است.
امام جمعه گچساران گفت: خانمی که می‌خواهد وضعیت رضاخانی (کشف حجاب) را اجرا کند، پس نباید اجازه داد و مسئولین باید منطقی و قانونی این موضوع را حل کنند و اگر نشد آتش به اختیار وارد عمل خواهیم شد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: ایران تنها کشوری بود که در نشست اپسد توانست بندی مبنی بر حل مشکل گرد و غبارها اضافه کند.
اصفهان- وزیر کشور با بیان اینکه حقابه رودخانه هیرمند و تالاب هامون حق تاریخی ایران است، گفت: طالبان باید بگذارد که مسئولان ذیربط ما از نزدیک وضعیت را بررسی کنند.
سال‌های قبل مطالب و مقالات زیادی در این حوزه در کشور‌های غربی هم نوشته شده است. سؤال این است که یک شهروند نسبت به یک مصوبه‌ی مطوّل یا یک موضوع تخصصی چقدر می‌تواند کارشناس باشد؟ مثلاً اگر یک موضوع اقتصادی باشد، من به عنوان یک شهروند چقدر می‌توانم پاسخ اقتصادی داشته باشم نسبت به آن مسئله. یا اگر یک مسئله‌ی سیاسی کلان در حوزه‌ی روابط بین‌الملل باشد، من واقعاً چقدر کارشناس هستم که می‌توانم نظر دقیق بدهم.
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی از حل مشکل نهاده‌های طیور خبر داد و گفت: بخشی از افزایش قیمت گوشت مرغ به دلیل گران فروشی و بخشی مرتبط به هزینه‌های تمام شده تولید است.
ئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از جوانان با بیان اینکه چگونگی روند جوان‌گرایی در حکمرانی بسیار مهم است، گفت: جوانان مسأله نیستند بلکه راه حل هستند.
رشت - موضوع پسماند باید از مبدا کنترل و ساماندهی شود در غیر اینصورت نمی توان به هیچ راهکاری خوش بین بود و شاه کلید حل معضل پسماند سراوان در گیلان مبداسپاری است.
شاه اردن تاکید کرد که در صورتی صلح و ثبات در منطقه محقق خواهد شد که مسئله فلسطین حل و فصل شود.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ۱۰ اقدام راهبردی را در راستای حل مساله ناترازی گاز طبیعی در کشور پیشنهاد داد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس در تشریح ۱۰ توصیه راهبردی برای حل مسئله ناترازی گاز، گفت: حل مسئله ناترازی گاز نه یک راهکار، بلکه نیاز به اقداماتی چندگانه و چندوجهی دارد.
محمدباقر قالیباف گفت: امروز باید اقرار کنیم در برخی مسائل قدرت حل مسئله را نداریم و گاهاً که قدرت حل مسئله‌ای را داریم، اما آن را در زمان خود حل نمی‌کنیم و مسئله‌ای که در زمان خود حل نشود ارزش خود را از دست می‌دهد.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به مسئله پسماند سراوان و شیرابه‌های زباله سایت سراوان اضافه کرد: شیرابه‌های زباله سراوان آسیب جدی به محیط زیست گیلان وارد کرده است.
«عبدالله دوم» ضمن اشاره به تمرکز اردن بر دفاع از مسئله فلسطین گفت که این مسئله جز با استفاده از راهکار عادلانه و جامع که تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس را تضمین کند، حل نخواهد شد.
«عبدالله دوم» ضمن اشاره به تمرکز اردن بر دفاع از مسئله فلسطین گفت که این مسئله جز با استفاده از راهکار عادلانه و جامع که تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس را تضمین کند، حل نخواهد شد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز تصریح کرد: در حل مسئله اوکراین، رأی تعیین کننده متعلق به واشنگتن است نه کی یف.
دختر ۸ ساله شطرنج ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد و با پوشش کامل روی سکوی قهرمانی ایستاد می‌گوید به صورت تفننی وارد این رشته شده اما حالا به مسابقات جهانی و مدال آن فکر می‌کند.
وزیر امور خارجه اردن گفت که حل و فصل مسئله فلسطین ضامن تحقق امنیت و ثبات در منطقه است.
مشهد ـ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از ۲۵ سال قبل تاکنون حرف‌هایی که امروزه شهرداران کلانشهرها مطرح می‌کنند به صورت مستمر تکرار شده، این به دلایل آن است که قدرت حل مسئله را از دست داده‌ایم.
یک مدرس تخصصی ریاضی گفت: حل یک مسئله هندسه یا ریاضی تأثیر غیرمستقیم و خطی در حل مسائل زندگی دارد.
نماینده عُمان در سازمان ملل طی اظهاراتی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که کشورش از صلح در یمن و حل و فصل مسئله فلسطین حمایت می کند.
سفیر روسیه در افغانستان تأکید کرد حذف فیزیکی سرکرده القاعده راه‌حل مبارزه با تروریسیم نیست، چون افراد این گروه می‌توانند به گروه‌های تروریستی دیگر مانند داعش بپیوندند.
اگر این دولت هشت سال در مسند قرار گیرد و حتی بتواند به‌ نوعی مرهمی بر مسئله معیشت مردم بگذارد و درعین‌حال پس از هشت سال کشور را بدحال‌تر تحویل دهد، چه باید کرد.
سامسونگ در سال میلادی جاری ۳۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند کمتری تولید خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ