اردبیل - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: افت وضعیت کمی و کیفی آب‌ها، افت وضعیت خاک و افزایش آلودگی هوا تهدیدات مهم زیست محیطی در اردبیل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
وی او دی‌ها به سراغ محتوا‌های ارزان‌تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان‌تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان‌تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
وی او دی‌ها به سراغ محتواهای ارزان تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
بی‌خوابی می‌تواند بر الگو‌های خواب شما تأثیر منفی بگذارد و باعث کم‌خوابی و افت کیفیت خواب شود. کم‌خوابی یکی از دلایل شایع سردرد‌های صبحگاهی است و می‌تواند باعث میگرن شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، با بیان اینکه نمرات پایین و افت نمرات امتحان نهایی خردادماه امسال در بین دانش‌آموزان رشته انسانی بیشتر از سایر رشته‌ها بود، گفت: فعلا نمی‌توان درصدی برای تجدیدی‌ها و قبولی‌های امتحان نهایی امسال اعلام کرد چراکه ممکن است نمرات پایین امتحان نهایی دانش آموز با نمره مستمر جمع و دانش آموز در دروس خود قبول شود.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و افت دما طی هفت روز پیش‌رو ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
محمد رییس‌زاده، دیروز و در حاشیه نشست خبری خود با خبرنگاران، در ادامه این پاسخ گفت: «افت کیفیت آموزش پزشکی و به دنبال آن، افت استاندارد خدمات پزشکی، بسیار خطرناک است چون سلامت مردم آسیب می‌بیند. در حوزه سلامت، مفهوم بسیار مهمی با عنوان ایمنی بیمار مطرح است.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر هوادار که منجر به شکست این تیم و در خطر از دست رفتن صدر جدول شد، نشان از سقوط آمار کیفی و کمی این تیم در هفته بیستم لیگ برتر دارد که زنگ خطر را به صدا درآورد.
سبزه‌زاری افزود: به دلیل شکل‌گیری توده گرد و خاک روی کشور عراق و نفوذ گرد و غبار از عصر امروز به استان خوزستان به ویژه در نواحی شمال غربی، غربی، جنوب غربی و بخش‌های از مرکز افت کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
سرمربی سیتی در اولین اظهار نظر خود نسبت به جدایی ژائو کانسلو، تاکید کرد که نگران افت کیفیت تیمش بعد از این اتفاق نیست.
در سیستم پریسکوپی که مدت‌هاست در دنیای اندروید وجود دارد، نور وارد لنز تله‌فوتو شده و روی یک آینه زاویه‌دار به سمت سنسور دوربین، بازتاب می‌شود. تغییر جهت نور در هنگام حرکت، منجر به دستیابی به زوم اپتیکال طولانی‌تر بدون افت کیفیت می‌شود.
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت.
یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید خطر اخراج مربی و مدیر باعث شده است مربیان ریسک نکنند و نتیجه گرا باشند.
«بر روی سازند گچساران، سد‌های زیادی بدون افت کیفیت آب ساخته شده است»
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که دوری دو تیم استقلال و پرسپولیس از مسابقات نگرانی‌هایی را برای افت کیفی دربی به وجود آورده است، گفت: تیمی که بتواند آرامش داشته باشد برنده دربی است.
این روز‌ها انتقاد جدیدی هم از بازیکنان پرسپولیس، به ویژه بازیکنان ملی‌پوش این تیم شده است؛ عنوان شده که با توجه به نزدیکی به جام جهانی، بازیکنان ملی‌پوش این تیم با تمام وجود برای تیم بازی نمی‌کنند و همین مورد باعث افت کیفیت کلی این تیم شده است. اما آیا چنین ادعایی صحیح است؟
پایان رافت معتقد است غیبت هواداران در استادیوم تاثیر زیادی بر روی افت کیفیت تیم‌ها داشته است.
نایب‌رییس و سخنگوی اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری: در یک کلام باید گفت، سطح کیفی وکالت در ایران پایین می‌آید. این کاهش کیفی هم دو علت دارد؛ نخست اینکه، ورودی‌ها بر اساس ظرفیت مورد نیاز تنظیم نشده، دوم هم اینکه حداقل نمره هم لحاظ نشده است. بنابراین در جایی که نمره تراز، معیار کنترلی نباشد افت کیفیت و افت معیار علمی وکالت شکل می‌گیرد. حتی در آزمون‌های دوران ابتدایی، دبیرستان، دانشگاه و اساسا هر آزمونی برای قبولی یک حداقل نمره‌ای در نظر گرفته می‌شود. اما بر اساس قانون جدید، آزمون وکالت تنها آزمونی در کشور است که نه حداقل نمره دارد و نه ظرفیتی برای ورودی‌اش در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات گفت: اگر وضعیت تعرفه شبکه موبایل به همین روال ادامه پیدا کند در آینده نزدیک شاهد افت شدید ارتباطات در کشور خواهیم بود.
به نظر می‌رسد پافشاری یحیی گل‌محمدی روی جذب مهاجم خارجی با کیفیت جواب داده و به زودی شاهد حضور یک مهاجم باکلاس اروپایی در تهران خواهیم بود.
هرچند جشنواره به واسطه محدودیت‌های کرونا و همچنین اکران آنلاین فیلم‌ها که به بی‌میلی گروهی از مستندسازان مطرح برای حضور در این رویداد منجر شد، افت کیفی داشته، همچنان رویداد مهمی محسوب می‌شود. در این دوره نیز مستند‌هایی وجود دارد که ارزش یک بار دیدن را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ