یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال العربی در‌ هفته اول لیگ ستارگان قطر برابر سرمربی ایرانی شاغل در این مسابقات قرار خواهد گرفت.
پدر قربانی به‌عنوان، ولی دم و قیم نوه خردسالش به جایگاه رفت و گفت: شهرام به خاطر یک گوشی پسرم را با سنگدلی کشت و زندگی خانواده‌اش را ویران کرد. حالا که او در زندان فوت شده من درخواست دیه پسرم را دارم.
در صورت رعایت برخی نکات و نگهداری منظم از یخچال خود می‌توانید طول عمر دستگاه را افزایش دهید و از سوی دیگر، مانع از افرایش قبض برق خانه شوید.
بر اساس نتایج تحقیقات جدید، خوردن بیشتر غذا‌های سازگار با محیط زیست می‌تواند به شما کمک کند زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری داشته باشید.
رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی در ساختمان ها گفت با افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حد اقل ۴۰ درصد بالا برد.
یک مطالعه تحقیقاتی جدید مطرح کرده است که قدمت کیهان ممکن است ۲۶.۷ میلیارد سال باشد و به این ترتیب برآورد مورد پذیرش کنونی مبنی بر عمر ۱۳.۷ میلیارد ساله جهان را به چالش کشیده است.
عمر دانسی دستیار و برنامه ریز استراماچونی سرمربی استقلال به عضویت فولاد در خواهد آمد.
لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و پیوستن به نیروهای مقاومت و هم چنین نابودی توهمات رژیم صهیونیستی در خصوص تضعیف نیروهای مقاومت، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
عمر سوما، ستاره تیم ملی سوریه، در اردوی این تیم در ویتنام حاضر نشد.
ورزش بیش‌ترین قدرت را دارد که تعیین کند بقیه عمر خود را چگونه سپری کنید. ورزش کردن شروع بیماری‌های مزمن را تقریبا به طور کلی به تعویق می‌اندازد، اما همچنین به طرز شگفت انگیزی در افزایش و بهبود طول عمر مفید است.
نتایج تحقیقات نشان داد که انتظار می‌رود که میانگین سن خودرو در سال آینده کاهش یابد زیرا افزایش در دسترس‌بودن و تقاضای جدید باعث افزایش فروش خودروهای جدید به بالای ۱۴.۵ میلیون در سال ۲۰۲۳ می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه ۹ دهه از افتتاح جاده چالوس می‌گذرد؛ گفت: این جاده ظرفیت تردد این حجم از خودرو آن هم با سرعت‌های امروزی را ندارد و باید در آن یک بازنگری جدی صورت بگیرد.
اپل فهرستی از نکات مفید برای افزایش عمر باتری دستگاه‌ها را فاش کرده است.
این پزشک متخصص با بیان اینکه حتما افراد از محلول هایی که همزمان با لنز تجویز می شود استفاده کنند گفت: لنز را درون محلول نگهداری بگذارند و به عمر مفید لنز هم توجه داشته باشند چرا که لنز ها پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و باید حتما تعویض گردند.
دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: عمر دولت آقای روحانی با بدنامی و بی‌اعتباری نزد مردم تمام شد و هیچ گونه بهبودی در ترمیم آن اعتمادی که مردم به او داشتند، حاصل نشد.
در آگهی فروش این ساختمان‌ها ۳۰۰ سال عمر مفید دارند و تا ۹ درجه مقیاس ریشتر در مقابل زلزله مقاوم هستند، این موضوع چه قدر قابل سنجش است و در این سال‌هایی که گذشته این قابلیت کم‌تر شده؟ چه تکنیکی در این ساختمان‌ها به کار رفته است؟
هریک از مدل‌های گوشی همراه، عمر مفید مشخصی دارند که بعد از گذشتن از آن، بهتر است گوشی تعویض شود.
باتری لپ تاپ، مانند هر نوع باتری دیگر دارای عمر مفیدی است که این عمر مفید به نوع باتری و نحوه استفاده از آن بستگی دارد؛ بنابراین می‌توان با اتخاذ راه کار‌هایی ساده، طول عمر مفید باتری لپ تاپ را افزایش داد و برای مدت بیشتری از آن استفاده کرد.
می‌توان گفت که با درپیش گرفتن راه کار‌هایی می‌توان عمر مفید لپ تاپ خود را افزایش دهیم که در ادامه به برخی از این راه کار‌ها اشاره خواهیم کرد؛
اگر قرار است باتری گوشی شما یک روز کامل بدون دسترسی به پاورپوینت یا شارژر قابل حمل دوام بیاورد، این راه حل بسیار مهم و مفیدی است. قبل از اینکه شارژ گوشی به زیر ۷۵ درصد برسد، می‌توانید حالت کم مصرف را روشن کنید. در حالت کم مصرف، آیفون شما در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برخی از وظایف به ظاهر کم اهمیت تری، مانند به روز رسانی برنامه‌ها را به صورت آشکار در اسکرین گوشی نمایش نمی‌دهد.
اتری لپ تاپ، مانند هر نوع باتری دیگر دارای عمر مفیدی است که این عمر مفید به نوع باتری و نحوه استفاده از آن بستگی دارد؛ بنابراین می‌توان با اتخاذ راه کار‌هایی ساده، طول عمر مفید باتری لپ تاپ را افزایش داد و برای مدت بیشتری از آن استفاده کرد.
رییس اداره صحه‌گذاری و تایید نوع محصول ایران‌خودرو با تاکید بر این‌که مشکلات آلودگی هوای شهرها هیچ‌گونه تناسبی با سطح آلایندگی محصولات تولیدی ندارد، گفت: ترکیب خودرو یورو پنج با سوخت کم کیفیت حاضر، نه‌تنها موجب کاهش آلودگی هوا نمی‌شود، بلکه به دلیل عدم تناسب سیستم‌های احتراقی و کنترلی خودرو با سوخت مصرفی، موجب افزایش هزینه‌های نگهداری خودرو شده و کاهش عمر مفید خودرو را به دنبال خواهد داشت.
درایو الکتروموتورهای صنعتی یک شرکت دانش بنیان ایرانی اکنون قادر به تحمل رطوبت ۱۰۰ درصدی و دمای ۵۵ درجه سانتی‌گراد است و بر اساس برآوردها می‌تواند تا ۱۰ سال عمر مفید داشته باشد.
نشریه اکونومیست با انتشار مقاله‌ای، نخست وزیر انگلیس را به شدت و به طور بیرحمانه مورد انتقاد قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ