مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
عضو کمیته فنی آبزیان گفت: بنا بر آمار سازمان شیلات ایران، حدود ۵ سال قبل آمار تولید کنسرو ماهی تقریباً ۵۰۰ میلیون قوطی در سال بود که با کاهش ۵۰ درصدی بازار تقاضا، تولید نیز دچار افت شده است.
یک کارشناس صنعتی با بیان اینکه در حال حاضر بازار ساخت و ساز وارد دوران رکود شده است، گفت: با توجه به طرح کاهش مصرف برق، بخش تولید کشور به ویژه در حوزه فولاد و نورد با افت مواجه می شود.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
بررسی میزان صادرات ملی مس نشان می‌دهد که در سال‌های 1396 و 1397 نسبت درآمد صادرات به کل فروش کاهش یافته و در سال 1401‌درصد صادرات آن از 55درصد به 30درصد رسیده که در این سال‌ها کشور با تلاطم ارزی مواجه بوده است.
سامسونگ الکترونیکس در مواجهه با رکود جهانی تقاضا برای نیمه رساناها و افت شدید قیمتها، اعلام کرد تولید تراشه را به میزان قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می دهد.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی تعدادی افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از ۳۳ کالای منتخب صنعتی و معدنی ۲۰ کالا افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
خجسته مهر گفت: برای تداوم تولید گاز در پارس جنوبی برنامه‌های نگهداشت توان تولید، حفاری‌های چاه جدید و فشار افزایی در مرحله طراحی و مطالعات است و جز برنامه‌های جدی شرکت ملی نفت محسوب می‌شود.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
بررسی میدانی بازار مرغ حاکی از کمترین نوسان قیمتی در این بازار داشته و افت تقاضا و مازاد تولید، قیمت گوشت سفید را در فروشگاه حتی به مبلغ کمتر از ۴۷ هزار تومان رسانده است.
اوجی وزیر نفت گفت: با تغییر در خطوط انتقال گاز و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید در جنوب تا این لحظه توانسته‌ایم استمرار در گازرسانی کشور را حفظ کنیم.
اواسط هفته گذشته مصرف گاز در بخش خانگی از ۶۵۰ میلیون متر مکعب گذر کرد و در پایان هفته به ۷۰۰ متر مکعب رسید این در حالیست که تولید روزانه گاز ۸۵۰ میلیون متر مکعب است.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که سرما تولید گاز را در آمریکا کاهش داده است به طوریکه بدترین افت یک روزه را طی 10 سال گذشته به ثبت رساند.
مهدوی ابهریبا اشاره به اینکه تمامی پتروشیمی‌های گازی کاهش تولید داشته اند گفت: تمامی پتروشیمی‌های متانولی و اوره‌ای ظرفیت تولید شان به ۷۰ درصد رسیده است.
کسب‌وکار‌های خرد اینستاگرامی و استارت‌آپ‌ها، نخستین قربانیان محدودیت‌های اینترنتی چند ماه اخیر بودند. به‌طوری که با فیلتر شدن اینستاگرام در هفته‌های ابتدایی، بخش اعظم کسب‌وکار‌هایی که بر این بستر فعالیت می‌کردند به حالت تعطیل درآمدند و تولید محتوای تجاری توسط آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افت کرد. این درحالی است که مرکز ملی فضای مجازی در ماه اخیر، اندازه بازار تجاری این پلتفرم را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد کرده بود.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۷ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی داشته و در مقابل صادرات کاهش یافته و مصرف داخلی رشد کرده است.
رکود بخش ساخت و ساز در کنار سرعت نسبتا پایین طرح نهضت ملی مسکن ظاهرا به انباشت تولید مصالح ساختمانی روی دست شرکت‌ها و دلالانی که از سال قبل تا پایان بهار امسال بر طبل گرانی می‌کوبیدند منجر شده است. قیمت سیمان در تابستان نسبت به بهار ۱۵ درصد افت کرد و نرخ آهن و فولاد ثابت ماند.
اسعدی گفت: چنانچه سرمایه گذاری مناسبی برای حفظ ظرفیت تولید صورت نگیرد، مقدار تولیدات پارس جنوبی در بین سال‌های ۱۴۰۵ تا ۱۴۱۰ سالانه حدود ۲۵ میلیون متر مکعب افت پیدا می‌کند
بررسی جوازهای تاسیس صادره برای بنگاه های صنعتی در ۵ ماه نخست امسال نشان می دهد که در این بخش افت ۳۸.۶ درصدی داشته ایم که بیانگر کاهش تمایل سرمایه گذاران برای سمایه گذاری در بخش تولید است
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۵ ماه نخست امسال، اگرچه تولید فولاد رشد ۱۷ تا ۲۱ درصدی داشته اما در مقابل صادرات با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.
وزیر صمت گفت: اگرچه در تولید برخی محصولات همچون روغن خوراکی و پودر شوینده کاهش تولید داشتیم اما این کاهش به منزله کمبود آن کالا در بازار نیست.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران از کاهش جوجه ریزی در ماه های اخیر خبر داد و گفت : تقاضا برای مرغ به شدت کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ