وی او دی‌ها به سراغ محتوا‌های ارزان‌تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان‌تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان‌تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وی او دی‌ها به سراغ محتواهای ارزان تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
بی‌خوابی می‌تواند بر الگو‌های خواب شما تأثیر منفی بگذارد و باعث کم‌خوابی و افت کیفیت خواب شود. کم‌خوابی یکی از دلایل شایع سردرد‌های صبحگاهی است و می‌تواند باعث میگرن شود.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
تصادفات جاده‌ای در ایران ۲۰ برابر استاندارد‌های جهانی است. پلیس راهور، وضعیت تولید خودرو‌های داخلی و کیفیت پایین را مقصر اصلی تصادفات منجر به مرگ می‌داند. برخی حامیان خودروسازی حتی زیر بار کیفیت پایین خودرو هم نمی‌روند و می‌گویند: «چرا به خودروی داخلی می‌گویی لگن؟ لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.»
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
چه رنگ‌هایی در طبیعت جذابیت را افزایش می‌دهند، چرا اکثر ما آبی را دوست داریم و استفاده هوشمندانه از رنگ چگونه به سلامت و کیفیت زندگی مان کمک می‌کند؟ در ادامه با علم شگفت انگیز پشت رنگ‌ها بیش‌تر آشنا می‌شویم.
گلایه دارم که چرا نیمه اول نتوانستیم این کیفیت را ارائه کنیم؟ شاید اسیر جو استادیوم شدیم و اشتباهاتمان زیاد شد
این پزشک متخصص با بیان اینکه حتما افراد از محلول هایی که همزمان با لنز تجویز می شود استفاده کنند گفت: لنز را درون محلول نگهداری بگذارند و به عمر مفید لنز هم توجه داشته باشند چرا که لنز ها پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و باید حتما تعویض گردند.
محمد فاضلی نوشت: به گمان من حکمرانی در ایران هوشمندی و کیفیت لازم برای مواجهه با فرآیند‌های کُندرو را ندارد. چرا ندارد؟ من معتقدم که ما با یک فرآیند زوال عقل مواجه شده‌ایم. منظور از عقل هم چیزی در کتاب‌ها و مقالات نیست. از نظر من «عقل» محصول مهار متقابل جامعه و حکومت است.
محمد فاضلی نوشت: به گمان من حکمرانی در ایران هوشمندی و کیفیت لازم برای مواجهه با فرآیند‌های کُندرو را ندارد. چرا ندارد؟ من معتقدم که ما با یک فرآیند زوال عقل مواجه شده‌ایم. منظور از عقل هم چیزی در کتاب‌ها و مقالات نیست. از نظر من «عقل» محصول مهار متقابل جامعه و حکومت است.
دلایل زیادی، چون اختلالات خواب، چاقی، سلامت روان و بدن و شرایط محیطی می‌تواند بر کیفیت خواب شما اثر بگذارد بر اساس نظرسنجی جدید WebMD بسیاری از افراد، با وجود این که زمان زیادی را در رختخواب می‌گذرانند، به اندازه کافی نمی‌خوابند.
روی ماتا مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت نمی‌دانم چرا هواداران با رضاوند و مهری مشکل داشتند.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
مهران گلزاری می‌گوید از کمتر بازی کردن در این فصل گلایه‌ای ندارد چرا که مدافعان دیگر گل گهر کیفیت بالایی دارند.
یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی صنعت خودرو در ایران، انحصار بازار این کالاست زیرا موجب شده خودروسازان نه تنها به بهبود کیفیت، بلکه حتی به فکر تغییر ظاهر تولیداتشان هم نباشند.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل شرایط اقتصادی کشور و محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها نتوانستیم کیفیت سوخت را ارتقا دهیم، توزیع سراسری سوخت استاندارد داشته باشیم، به نوسازی و توسعه حمل و نقل عمومی بپردازیم، نیروگاه‌های تجدیدپذیر ایجاد کنیم و موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها را نو کنیم. تمامی این موارد باعث قرار گرفتن در شرایط فعلی شده است.
وزیر ارتباطات گفت: چیزی به نام اینترنت طبقاتی نداریم که به طبقه خاصی اینترنت با کیفیت و با سرعت ارائه شود چرا که برای ما همه مردم خاص هستند.
وزیر ارتباطات گفت: چیزی به نام اینترنت طبقاتی نداریم که به طبقه خاصی اینترنت با کیفیت و با سرعت ارائه شود چرا که برای ما همه مردم خاص هستند.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
کشور‌های آفریقایی نمی‌توانند بازیکنانی با کیفیت مشابه آلمان، اسپانیا و ایتالیا پرورش دهند. دلیل این مسئله را باید در اینجا جست‌وجو کرد که آن‌ها بازیکنان داخلی خود را نمی‌شناسند. تا حد زیادی این امر به شکست تیم‌های آفریقایی در جام‌جهانی کمک می‌کند. آن‌ها برای بازیکنانی که در خارج کشور بازی می‌کنند، اولویت بسیار بیشتری نسبت به بازیکنانی که در لیگ‌های داخلی بازی می‌کنند قائل هستند.
بهبود کیفیت خواب می‌تواند بر بسیاری از بخش‌های زندگی ما تاثیر بگذارد، از جمله ایمنی افرادی که مشاغلی دارند که اشتباهات آن‌ها می‌تواند کشنده باشد، از جمله آتشفشان‌ها، پرستاران و خلبانان.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی با سرمایه در گردشی که در اختیار دارند کالا تولید کرده و آن را در انبار نگهداری می‌کنند، اما مشتری ندارند چرا که کالای آن‌ها به دلیل کیفیت پایین مشتری ندارد.
محمدرضا حسینی، وینگر سپاهان به‌شدت از کیفیت توپ‌های لیگ برتر شاکی است
دکتر «محمد فاضلی»؛ جامعه‌شناس گفت: جامعه‌ای تحت فشار اقتصادی به مدت چندین دهه و بالاخص در دهه اخیر، به شدت تحت فشار تحریم و با تجربه انباشت انواعی از نارضایتی‌ها که منشأ عمده آن‌ها در کیفیت و شیوه حکمرانی است، به یکباره با مرگ «ژینا امینی» آتش گرفت. این عوامل ساختاری دخالت زیادی داشته‌اند و در همان حال باید توجه داشت که جامعه سال‌هاست از گشت ارشاد متنفر شده است و ده‌ها فیلم درباره برخورد مأموران گشت ارشاد منتشر شده بود که وجدان جمعی جامعه را به درد آورده بود. همه این‌ها آتش اعتراض را برانگیخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ