این روز‌ها انتقاد جدیدی هم از بازیکنان پرسپولیس، به ویژه بازیکنان ملی‌پوش این تیم شده است؛ عنوان شده که با توجه به نزدیکی به جام جهانی، بازیکنان ملی‌پوش این تیم با تمام وجود برای تیم بازی نمی‌کنند و همین مورد باعث افت کیفیت کلی این تیم شده است. اما آیا چنین ادعایی صحیح است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پریرا که نیم فصل حضور در جمع سرخپوشان را با تنها یک گل زده به پایان رساند، اکنون اتهام عجیبی به بازیکنان این تیم وارد کرده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به زودی به اتهام توهین به بازیکنان مسلمان و سیاه‌پوست در دادگاهی در نیس محاکمه می‌شود.
بازیکنان تیم هندبال سپاهان از باخت الریان قطر برابر تیم الکاظمه کویت خشمگین شدند و انگ تبانی به قطری‌ها زدند.
زننده گل استقلال در دربی ۱۰۱ به اتهام کم‌کاری بازیکنان تیمش واکنش نشان داد.
بازیکن تیم ملی کره جنوبی به اتهام رشوه‌ خواری در چین بازداشت شد.
عبدالله ویسی به شایعه شرط‌بندی کاپیتان صنعت نفت واکنش نشان داد و اعلام کرد این حواشی تمرکز بازیکنان این تیم را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
رضا عنایتی، سرمربی سابق هوادار، به اتهام تبانی بازیکن این تیم در بازی برابر استقلال واکنش نشان داد.
افشای یک ایمیل علیه کریستوف گالتیه، مربی PSG، رسوایی بزرگی را به بار آورده و اتهام سنگین توهین به بازیکنان مسلمان و رنگین‌پوست به او وارد شده است.
بازیکنان تیم زنان منچستریونایتد با بازگشت میسون گرین‌وود به تیم مردان باشگاه مخالفت کردند. گرین‌وود با اتهام تجاوز مواجه بود ولی اخیرا از طرف یک دادگاه از اتهاماتش تبرئه شد.
بعد از اعلام تبرئه میسون گرین‌وود از اتهام تجاوز و تعرض، هواداران منچستریونایتد به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا او می‌تواند فورا به ترکیب تیم‌شان برگردد و با پیراهن یونایتد به میدان برود؟
بازیکنان تراکتوربعد از شکست برابر استقلال به داور حمله کرده و او را مقصر اصلی می‌دانستند.
آن شکست، ولی سرآغازی بر مطرح‌شدن شایعاتی بود که هنوز هم بر سر تیم آبی‌پوش تهرانی سایه افکنده است. شایعاتی که خبر از قطع همکاری احتمالی استقلال با ریکاردو سا پینتو استقلالی داد و از سوی دیگر انگشت اتهام را به سمت تعدادی از بازیکنان این تیم گرفت که با کم‌کاری سعی در تسریع روند اخراج سا پینتو دارند.
مهاجم استقلال می گوید که نباید به بازیکنان این تیم اتهام کم کاری زده شود.
عقبل کعبی به اتهام شرط‌بندی و تبانی توسط بازیکنان نفت مسجدسلیمان پاسخ داد.
اتهام باشگاه یوونتوس به سندسازی درباره گزارش‌های مالی خود طی دو سال گذشته، نه تنها مدیران سابق بلکه بازیکنان این تیم را هم به دردسر خواهد انداخت.
اتهام باشگاه یوونتوس به سندسازی درباره گزارش‌های مالی خود طی دو سال گذشته، نه تنها مدیران سابق بلکه بازیکنان این تیم را هم به دردسر خواهد انداخت.
هروه رنار به شایعات پیرامون تلاشش برای انتقال بازیکنان عربستان به لیگ‌های اروپایی واکنش تندی نشان داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
اولین بخش از مینی‌کمپ تیم ملی با حضور بازیکنان لیگ برتری ساعاتی پیش به پایان رسید.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء گفت که شکست هفته قبل را فراموش کرده و به دنبال پیروزی برابر الوحده است.
رئیس کاروان تیم ملی جوانان والیبال عربستان بعد از شکست برابر ایران در رقابت‌های آسیایی، ایران را به استفاده از بازیکنان صغرسن متهم کرد.
قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به صورت رسمی اعلام شد که در چند مورد ابهاماتی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ