اصلاح قانون انتخابات در دستور کار مجلس است و باید ببینیم که قانون در مواردی که گفته شد، تغییری دارد یا خیر. امیدواریم در مهلت مقرر اصلاحات لازم انجام شود و انتخابات سال آینده را با قانون جدید انجام بدهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن برهانی گفت: به هیچ‌وجه در مرحله حکم‌شناسی و تصدیق حکم بر موضوع، ضابطان جایگاهی ندارند. احیای این استقلال و حس امنیت قضات و انتقال این پیام که قوه قضاییه تمام قد پشت قضات است، می‌تواند برکات بسیاری برای ملک و مملکت ایجاد کند. برخی قضات خود را در برابر برخی ضابطان بی‌پناه حس می‌کنند.
شهردار تهران گفت: مشکلات زیست محیطی یکی از مسائل کلان شهرها است و افزایش سرانه فضای سبز می‌تواند بسیاری از چالش‌های زیست محیطی کلان شهرها را برطرف کند.
اردستان-فرماندار اردستان در بازدید میدانی از روستاهای بخش مهاباد این شهرستان گفت: مهاباد مشکلات بسیاری در حوزه‌های آب و مسکن دارد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: اگر همه به عاقبت رفتار، گفتار و کردار خود بیاندیشند شاهد این حجم از مشکلات نخواهیم بود، بسیاری از مشکلات در جامعه به دلیل این است که به عاقبت کار خود نمی‌اندیشیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کشور ریشه فرهنگی دارد و روحیه مجاهدت و فعالیت اقتصادی نیاز به فرهنگ‌سازی و تلاش قشر فرهنگی دارد.
کارشناس اقتصادی گفت: بسیاری از دولت‌ها به علت مشکلاتی مانند محدود شدن در یک مرز مشخص شهری جهت ساختن خانه‌های مسکونی و نیز رجوع به تراکم‌سازی به جای توسعه افقی شهرها، قادر به ساختن خانه‌های مسکونی نیستند. به همین دلیل، مسئله اجاره بها نیز به محدودیت شدید عرضه ملک مسکونی ناشی از انحصار بالای زمین در شهر‌های بزرگ مرتبط است.
بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا رویای بسیاری از فوتبال‌دوستان است اما این اتفاق در حال حاضر بسیار بعید به نظر می‌رسد.
شرایط بیرونی مانند رشد مشکلات اقتصادی و سرخوردگی ناشی از نرسیدن به آرزو‌های عادی، محرک بسیار نیرومندی است که خشونت را در ابعاد و زوایای گوناگون گسترش می‌دهد. از سوی دیگر دامن زدن به تفاوت‌های سیاسی و جناحی و تئوریزه کردن خشونت در اشکال و انواع گوناگون آن در تریبون‌های رسمی مانند صدا و سیما، رسانه‌ها و... یکی از ریشه‌های اصلی گسترش خشونت است.
تعریق بیش از حد، یا هایپرهیدروزیس، ممکن است ناشی از یائسگی، چاقی، ورزش بیش از حد، اضطراب یا استرس و حتی خوردن غذا‌های بسیار تند باشد. اما در برخی موارد تعریق شدید ممکن است نشان‌دهنده مشکلات تیروئید، دیابت یا مشکلات قلبی نیز باشد.
بسیاری از افراد زمانی که احساس می‌کنند سرماخوردگی شروع می‌شود، سعی می‌کنند با آنتی‌بیوتیک‌های باقی مانده خوددرمانی کنند. این امر نه تنها برای سرماخوردگی ناشی از ویروس موثر نیست، بلکه ممکن است باعث مشکلات حاد کلیوی شود.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: بسیاری از مشکلات جوامع بشری ریشه در بداخلاقی‌ها و دوری از خدا دارد.
ساوه- دادستان کل کشور گفت: سفرهای میدانی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها برای رفع دقیق نقاط ضعف دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مسئولان خواست، مشکلات اقتصادی که گریبان بسیاری از مردم را گرفته است، حل کنند.
وزیر خارجه عراق اعلام کرد: جایگاه فعلی عراق ویژه است و به دلیل روابط خوبش با بسیاری از کشورهای جهان، نقش مهم و اساسی ایفا می کند.
بر اساس مطالعه‌ای که نتیجه آن روز چهارشنبه در مجله انجمن قلب آمریکا منتشر شد دو فنجان یا تعداد بیش‌تر قهوه در روز با خطر مرگ ناشی از مشکلات قلبی در افراد مبتلا به فشار خون بسیار بالا مرتبط است.
رئیس مجلس با بیان اینکه تا کنون از ظرفیت‌های کشور و فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردیم تأکید کرد: بسیاری از مشکلات کشور را می‌توان در برنامه هفتم توسعه حل کرد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: اشتغال، مسکن، تورم و سایر مطالبات مردم باید حل شوند چراکه بسیاری از اعتراضات به خاطر وضع معیشتی، مشکلات جوانان در امرار معاش و موضوعات اقتصادی کشور است.
امام جمعه موقت تهران گفت: بسیاری از مشکلات امروز و اعتراضاتی که مطرح است، به فاصله ما از شایسته‌سالاری بازمی‌گردد.
امام جمعه موقت تهران گفت: بسیاری از مشکلات امروز و اعتراضاتی که مطرح است، به فاصله ما از شایسته‌سالاری بازمی‌گردد.
شهردار تهران با بیان اینکه بسیاری از اندیشمندان جهان معتقدند آمریکا در حال افول است و دیگر در نظام جهانی هژمونی ندارد، گفت: این کشور در بعد اجتماعی و اقتصادی دچار مشکلات است.
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور گفت: بسیاری مشکلاتی که اکنون در اقتصاد و صنعت کشور با آن دست به گریبان هستیم از اختیار وزیر صمت خارج است.
استاندار تهران گفت: اگر قرار باشد آسیبی به کشور وارد شود از آسیب اجتماعی نشأت می‌گیرد و بسیاری از افرادی که بازداشت شدند، مشکلات اجتماعی داشتند.
قم- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به ظرفیت‌های داخلی را در حل بسیاری از مشکلات مردم و کشور راه‌گشا دانست.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: حل بسیاری از مشکلات جامعه در گرو استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ