بر اساس مطالعه‌ای که نتیجه آن روز چهارشنبه در مجله انجمن قلب آمریکا منتشر شد دو فنجان یا تعداد بیش‌تر قهوه در روز با خطر مرگ ناشی از مشکلات قلبی در افراد مبتلا به فشار خون بسیار بالا مرتبط است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: به جای مجازات جایگزین حبس بگوییم «خدمت اجتماعی» که فرد برای جبران بیاید این کار را انجام دهد، نه از حیث مجازاتش. این دو نگرش به این مساله هست وقتی این دو نگرش آمد و از دیگری متفات شد خدمت اجتماعی دیگر بد نیست و هر خدمتی هم می‌تواند باشد واقعا هم باید با دیده خدمت به آن نگریسته شود به چه منظور؟ برای اینکه جبران کند.
حفظ آب بدن امری ضروری است، به ویژه در هوای گرم. اما از قرار معلوم فراموش کرده ایم که هر نوشیدنی‌ای عمدتاً از آب است، حتی چای و قهوه. بدن ما بهترین معیار برای پی بردن به زمان نوشیدن آب است. هر زمان که احساس تشنگی کردید یعنی وقت نوشیدنی است.
محسنی اژه‌ای گفت: وقتی در اثر برپایی دادگاه‌های علنی، ضعف‌ها و استدلالات مشخص شود، می‌توانیم در راستای رفع و تقویت آن‌ها گام برداریم؛ از سویی دیگر دادگاه‌های علنی برای مردم هم از جهت آگاهی‌بخشی و سایر جهات مؤثر بوده و برای بسیاری از افرادِ مورد محاکمه نیز بازدارندگی بیشتری از اعمال مجازات داشته است.
نجفی‌توانا: وقتی احساس می‌شود ضابطان دادگستری به وظایف خود آن‌گونه که باید عمل نمی‌کنند، دانش کافی را ندارند یا به مهارت‌های نوین برای اجرای وظایف خود مسلط نیستند این کاستی‌ها در فرآیند اجرای وظایف قوه قضاییه ایجاد اخلال و اشکال می‌کند. به همین دلیل در دستورالعملی که اخیرا آقای اژه‌ای صادر کرده‌اند بحث‌هایی، چون آموزش ضابطین، بازآموزی مسائل ظریف و دقیق مربوط به انجام وظایف ضابطین عام و خاص و... مورد تاکید قرار گرفته و این وظیفه به دادستان‌ها محول شده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.
برخی از مسائل در این مملکت انگار سازوکار دارد و همه با آن موافق هستند، ولی معلوم نیست چرا اجرا نمی‌شود. مثلا در جلسات علنی محاکمه خود آقای اژه‌ای چندبار اعلام موضع از ایشان دیدم که گفتند جلسات دادرسی باید علنی برگزار شود. من نمی‌دانم وقتی ایشان موافق است، موانع کجاست که غیرعلنی برگزار می‌شود؟ مسائل امنیتی است؟ اگر این نیست چه مسائلی است؟
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: پدری کردن من در حق شما برای زمانی است که وقتی از زندان بیرون می‌روید دوباره مرتکب جرم نشوید، دو بار زندان بودی و بیرون رفتی، اما دوباره سرقت کردی و به زندان افتادی.
اگر هنگام ادرار کردن احساس ناراحتی می‌کنید، ممکن است یک فنجان قهوه، تاکوی خیس‌شده با سس داغ یا برخی مواد غذایی دیگر مقصر اصلی باشند.
واکنش سید ابراهیم رئیسی به افزایش قیمت سکه به ۱۷ میلیون تومان را ببینید، رئیسی در هنگام ضبط این ویدیو رئیس قوه قضائیه بود، امروز و در حالی که وی رئیس جمهور است، قیمت سکه ۳۰ میلیون تومان را رد کرده است.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
بعضی روز‌ها - مهم نیست چقدر قهوه مصرف می‌کنید - باز نگه داشتن چشمانتان مشکل است، چه رسد به اینکه کار‌هایی را که باید در خانه یا محل کار انجام دهید، انجام دهید. با این حال اغلب اوقات، وقتی بالاخره شب میشود و به رختخواب می‌روید، باز هم بیدار می‌مانید. نمیتوانید بخوابید. چرا؟ چه اتفاقی در بدن شما افتاده است؟
بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها بودن موجب تغییراتی در مغز می‌شود که می‌تواند در خلاق شدن ذهن فرد موثر باشد. درواقع وقتی انسان تنهاست و هیچ تحریک اجتماعی وجود ندارد، مغز شروع به راه‌اندازی شبکه‌های خلاقیت خود می‌کند و با بالا بردن قوه تخیل فرد، جای خالی تحریک‌های اجتماعی را پر می‌کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: وقتی فردی به عنوان متهم دستگیر می‌شود، این با منطق و قانون سازگار نیست که ما او را ملزم کنیم اصطلاحاً سفره دلش را باز کند و همه کار‌هایی را که در طول سالیان متمادی مرتکب شده بر زبان بیاورد تا شاید در معرض افشای موضوع مدنظر ما قرار گیرد خداوند ستارالعیوب است این عمل خودش ضد شفافیت است.
معاون اول قوه قضاییه افزود: وقتی می‌دانیم فردی مکانی را آتش زده و قصد او ضربه زدن به نظام بوده است و در عین حال این فرد سلاح هم حمل می‌کرده، بنابراین در این شرایط دیگر شکی برای برخورد باقی نمی‌ماند.
دشمن دنبال ایجاد زحمت است ولی کار به جایی نمی برد. البته بعضی ها در داخل خیلی زود قضاوت می کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه حمله به اماکن مذهبی، اهانت به مقدسات، مجروح کردن پلیس و ده‌ها رفتار ضداخلاقی حکایت از مخالفت با اسلام دارد، گفت: وقتی سران سه قوه با جدیت دنبال روشن شدن پرونده هستند و چنین کار‌هایی حکایت از برنامه‌های طراحی شده دارد.
روحانی گفت: «قصد ما این بود که بنزین و گازوئیل را در بازار بفروشیم و برای دولت تامین مالی کنیم. اما بدون اینکه به مردم فشار مضائف وارد شود. یارانه ۴۵ هزار تومانی پاسخگو نبود؛ بنابراین باید یارانه جدیدی تعریف می‌شد؛ بنابراین به ۶۰ میلیون نفر یارانه سوخت دادیم. سه قوه در مورد اجرای این طرح توافق کردیم، ولی وقتی زمان اجرا رسید، در کاسه ما گذاشتند.»
اگر ادعای محمود احمدی‌بیغش درست باشد و مهدی تاج با وجود داشتن سابقه قضائی در انتخابات شرکت کرده باشد، آن وقت باید انگشت اتهام به سمت نهادی نشانه برود که صلاحیت مهدی تاج را تأیید کرده است. اگر چنین باشد، همان اصل کلی فیفا هم نادیده گرفته شده و کلا اعتبار انتخابات زیر سؤال می‌رود.
مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه اعلام کرد: رئیس قوه قضائیه به همسر تاج‌زاده وقت داده بود ولی ایشان دیر آمد.
قیمت مس که از ابتدای ماه جاری میلادی روند نزولی به خود گرفت، در آخرین روز معاملات بورس لندن ۲۹۷ دلار دیگر کاهش یافت و با نرخ ۸۲۸۰ دلار در کف ۸ ماهه نشست. در بازار ایران نیز فلز سرخ در پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قرار دارد و در هر تُن ۸۳۲۵ دلار معامله می‌شود.
در پی ورود جبهه جدیدی از گرد و غبار از سمت غرب کشورمان، کیفیت هوا در بسیاری از شهر‌ها افت محسوس کرده و موجب در پیش گرفتن تدابیر ویژه در بسیاری از شهر‌های کشورمان شده است. از جمله این شهرها، تهران است که اکنون شاخص کیفیت هوای آن با قرار گرفتن روی عدد ۳۲۷، در شرایط خطرناک قرار گرفته است.
پارسال بسیار درگیر این مساله بودم و به برخی گفتم خواسته قوه قضاییه این است سازمانی که تعدادی کارمند دارد، حداقل نصف آن مبلغ را به قوه قضاییه هم پرداخت کنید. بالاخره کاری جهادی از این مجلس انقلابی یک روز باید اتفاق بیفتد و این وضعیت از کف به بالا بیاید تا مشکل معیشتی همکاران ما حل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ