اردستان-فرماندار اردستان در بازدید میدانی از روستاهای بخش مهاباد این شهرستان گفت: مهاباد مشکلات بسیاری در حوزه‌های آب و مسکن دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی خبر داد و گفت: ۷ میلیون گردشگر از مناطق گردشکری، تاریخی و طبیعی گیلان بازدید کردند.
این ویدئو که در مناطق روستایی کشور آذربایجان به ثبت رسیده است، نحوه طبخ متفاوت مغز گاو به سبک و سیاق مردم روستای شیرین را نشان می دهد.
افراد مسلح در مناطق مرکزی بورکینافاسو به روستایی حمله کردند و ده‌ها نظامی و شبه‌نظامی را به قتل رساندند.
فومن - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، روستاها را پایگاه‌های مردمی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: مناطق روستایی مورد توجه سیزدهم است.
سعادت معاون فرهنگی و اجتماعی توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به بیان توضیحاتی درباره انحلال جهاد سازندگی و تشکیل شورای جهاد سازندگی با هدف رسیدگی به روستاهای محروم پرداخت.
استفاده بهینه از آب‌های لب شور در مناطق روستایی غیر ساحلی، استفاده از فناوری‌ها و سیستم بیوفلاک از راهبردهای توسعه صنعت پرورش میگو در کشور است.
تبریز- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: اکنون زیست بومی در حوزه احیای واحدهای اقتصادی در دولت سیزدهم در حال خلق است.
دزفول- معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری گفت: در سال گذشته، چهار هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشتند و از این طریق ۸۰ هزار اشتغال ایجاد شد.
سمنان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی، ۱۹ هنرستان در مناطق روستایی و عشایری استان وجود دارد.
مقامات دولت نیجریه اعلام کردند در حمله افراد مسلح به روستایی در مناطق مرکزی این کشور ده‌ها نفر کشته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران مادران خانه دار ساکن مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار گیرند و حق بیمه را دولت پرداخت می‌کنند.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
اصفهان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۲۶ عدد چاپگر در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.
زمستان سال جاری پلنگ و یوزپلنگ‌های زیادی در مناطق مختلف کشور توسط مردم عادی یا محیط بانان مشاهده شدند، اما این بار پلنگی در یکی از شهرستانهای البرز دیده شده است.
مقاله دانشیار دانشگاه تهران درباره شیوه‌های نوین تأمین برق برای مناطق روستایی، با مطالعه موردی بر روی روستای آشار شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان، توسط انتشارات الزویر منتشر شد.
مقاله دانشیار دانشگاه تهران درباره شیوه‌های نوین تأمین برق برای مناطق روستایی، با مطالعه موردی بر روی روستای آشار شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان، توسط انتشارات الزویر منتشر شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه مدارس شهری به صورت مجازی فعالیت می‌کنند و مدارس روستایی فعالیت حضوری دارند گفت: بازگشایی دانشگاه‌ها از ۸ بهمن خواهد بود.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، به برخی تخلفات و ترک فعل‌های دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف قانونی خود در قبال مناطق روستایی و عشایری اشاره شد.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است ۴ چهار هزار واحد راکد و نیمه فعال تا پایان سال جاری احیا شود.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک کشاورزی، بانک کشاورزپایه است و باید به جای شهرها، در مناطق روستایی به کشاورزان و دامداران ارائه خدمات کند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از توسعه ۷۴ کیلومتر شبکه فیبرنوری روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دزفول از محل اعتبارات طرح توسعه روستایی (USO) وزارت ارتباطات خبر داد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: بیش از ۱۱۷ هزار واحد مسکن روستاییان در مناطق مختلف کشور امروز جمعه ۱۵ مهر آماده بهره برداری است.
معاون عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ساخت و تکمیل ۶۰ مرکز فرهنگی و مذهبی در مناطق محروم و روستایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ