امام جمعه موقت تهران گفت: بسیاری از مشکلات امروز و اعتراضاتی که مطرح است، به فاصله ما از شایسته‌سالاری بازمی‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اصلی‌ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است. بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت نگهداری کانتینر در بندر شهید رجایی تکمیل شده است.
منابع لبنانی از تعطیلی فعالیت تلویزیون دولتی لبنان به علت مشکلات عدیده ای خبر دادند که با آن دست و پنجه نرم می کند.
گرانیت ژاکا بعد از جدایی از آرسنال و انتقال به لورکوزن درباره علت این انتقال توضیح داد و گفت شایعات درباره مشکلات او با آرسنال کاملا دروغ است.
زمانی که کارخانه لیشینسکی از بندر انزلی به تهران منتقل شد با آرزومان آوانسیان که در روسیه در کارخانه کالباس‌سازی کار کرده بود و به علت علاقه و اطلاعاتی که در زمینه تهیه این فرآورده داشت و در ایران با همه مشکلات کمبود، سرمایه و امکانات به تولید اشتغال داشت، شریک شد و به این ترتیب اولین کارخانه کالباس‌سازی در «یافت‌آباد» بنا نهاده شد.
سرکه سیب می‌تواند به عنوان یک ماده اسیدی شوره سر را به خصوص در مواقعی که علت آن مشکلات قارچی است برطرف کند. برای استفاده از این ماده باید بعد از پایان شست‌وشوی موی خود با شامپو و نرم‌کننده، سرکه سیب را روی مو‌ها و پوست سر خود اسپری کنید.
انتخابات است و شور و شوقش، البته اگر مشارکتی درخور رخ دهد یا حداقل چینش نامزدها به شکلی باشد که همه جریان‌ها نماینده خود را داشته باشند. تجربه انتخابات مجلس یازدهم نشان داده که با حذف گسترده نامزدهای انتخابات، میدان رقابت از افراد توانا خالی و مجلس پر‌انتقادی مثل مجلس یازدهم و به باور کارشناسان بدون خروجی قابل‌دفاع تشکیل خواهد شد که یکی از نتایجش افزایش نارضایتی عمومی و بعد ناامیدی از صندوق رأی است. اتفاقی که در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم هم رخ داد و بعد از یک مجلس با مشارکت اندک شاهد یک دولت با حضور نه‌چندان مطلوب رأی‌دهندگان در پای صندوق رأی بودیم که تا امروز در حل مشکلات اقتصادی که چاره‌اش را اقدام انقلابی در یک هفته اعلام می‌کردند هم موفق نبوده است.
وجود جوش روی گونه‌های چپ و راست صورت دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که از جمله این دلایل می‌توان به عدم تعادل هورمونی، مشکلات ریوی، مشکلات قلبی و مشکلات معده اشاره کرد.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در نامه‌ای به آیت الله رئیسی کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش را دلیل اصلی مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان اعلام کرد.
کارل هاینتس رومنیگه، نایب‌رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید از رسوایی مالی باشگاه یوونتوس شگفت‌زده شده و مشکلات این تیم را ناشی از همراه شدن با ایده سوپرلیگ می‌داند.
لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده میزبان کریستیانو رونالدو خواهد بود اما حضور استقلال و پرسپولیس در این مسابقات منوط به کسب مجوز حرفه‌ای است که به علت مشکلات زیرساختی و فنی دو تیم با نگرانی‌هایی همراه است. منبع: ایسنا
ادسون تاوارس به علت مشکلات به وجود آمده در ثبت قرارداد، نمی‌تواند از بازیکنان خارجی‌اش استفاده کند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
تبریز- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علت وجود مشکلات معیشتی فعلی در کشور تورم انباشته طی سال های گذشته است.
در حالی که علت جدایی زودهنگام لاری آنجلو، بازیکن کلمبیایی مس کرمان مسائل مالی عنوان شده بود اما حالا این باشگاه می‌گوید او با درخواست خودش و به دلیل مشکلات شخصی از ایران رفته است.
متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.
رسانه آمریکایی نوشته به علت مشکلات فنی در میادین نفتی ونزوئلا و همچنین تحریم‌های آمریکا نمی‌توان انتظار داشت با صدور مجوز و معافیت جدید، نفت ونزوئلا به سرعت وارد بازارهای آمریکا و جهان شود.
این نویسنده انگلیسی در مقاله‌ای نوشته: شنیده بودم که ملکه به نوعی بیماری سرطان مغز استخوان مبتلاست که خستگی، کاهش وزن و مشکلات حرکتی ملکه تأییدکننده آن بود که غالبا در طول یک سال آخر زندگی ملکه به ما گفته می‌شد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: اشتغال، مسکن، تورم و سایر مطالبات مردم باید حل شوند چراکه بسیاری از اعتراضات به خاطر وضع معیشتی، مشکلات جوانان در امرار معاش و موضوعات اقتصادی کشور است.
مقام دولتی اوکراینی می‌گوید به علت تخریب نیروگاه‌های تولید برق این کشور با مشکلات زیادی روبرو است و برای رفع نیازهای خود نیاز به کمک دارد.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علت مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز کشور، فاصله گرفتن از فرهنگ دوران دفاع مقدس است.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
مطالعه‌ای از دانشکده پزشکی دانشگاه ایالتی وین نشان داد که افسردگی، زوال عقل و اختلالات ذهنی اغلب با کمبود ویتامین B مرتبط هستند. راجاپرابهاکاران راجارتینام، روانپزشک و نویسنده اصلی این مطالعه، می‌گوید: «کمبود ویتامین B ۱۲ به عنوان یک علت مشکلات شناختی اثری بسیار بیشتر از آن چیزی دارد که ما فکر می‌کنیم، به ویژه در میان سالمندانی که تنها زندگی می‌کنند و به درستی غذا نمی‌خورند.»
قطعی آب در همدان چند هفته‌ای است که مردم همدان را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده و طی هفته اخیر به اوج خود رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ