رسانه‌های آمریکا می‌گویند واشنگتن برای مقابله سریعتر با چالش‌های روزافزون پکن در عرصه‌های مختلف، به جای «میز چین» در وزارت خارجه، نهادی جدیدی به نام «خانه چینی» تأسیس کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر وقوع زمین‌لرزه ۵.۵ ریشتری در شرق چین، ۲۱ نفر زخمی شده و ۱۲۶ خانه فروریخت؛ همچنین حرکت ۶۰ قطار نیز لغو شد.
نایب رئیس مجلس یازدهم: بیست و نهمین اثاث‌کشی خانه را انجام دادم و به خانواده‌ام گفتم بعد از این همه مدت اجاره‌نشینی، هر بار موقع عوض کردن خانه، لرزه به تنم می‌افتد؛ امسال صاحبخانه ۴۰ درصد روی اجاره‌ام گذاشت و من نماینده مجلس هم نمی‌توانم چیزی بگویم.
اولین محصولات Realme که شاهرخ خان تبلیغ خواهد کرد Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ هستند که حدود چند هفته پیش در چین معرفی شدند و قرار است در ماه ژوئن در بازارهای بین المللی - از جمله هند - عرضه شوند.
کرم‌های گیاهی می‌توانند گزینه خوبی برای رفع چین و چروک صورت باشند. کرم‌های حاوی عصاره‌های گیاهی مثل آلوئه‌ورا، گل گاوزبان، و روغن جوجوبا، می‌توانند به ترمیم پوست کمک کنند و چین و چروک‌ها را کاهش دهند.
اواخر بیماری‌اش رئیس جمهور سابق از طریق علی چینی با ما تماس گرفتند که می‌خواهیم عیادت آقای حجازی برویم. چند ماشین و محافظ و ... به خانه ما آمدند و ۲۰ دقیقه ماندند. وقتی رفتند داشتیم ظرف‌ها را جمع می‌کردیم که یک بسته روی میز دیدیم. پدرم هم حالش خیلی بد بود. بسته را باز کردیم و دیدیم تراول است به مبلغ ۱۰ میلیون تومان.
شی جینپینگ، رئیس جمهور چین می‌خواهد چین را در راس نظم نوین جهانی قرار دهد. او اخیراً میانجی‌گر یک "توافق صلح" میان ایران و عربستان سعودی شد. با این حال، یک مشکل ریشه‌دار و بسیار نزدیک‌تر به خانه وجود دارد. اگر شی در مورد رهبری جهانی جدی است، باید آن را با پایان دادن به بن بست در شبه جزیره کره نشان دهد.»
این عمارت باشکوه در دو طبقه ساخته شده است. طبقه همکف که حدودا یک پله پایین‌تر از سطح حیاط قرار گرفته که شامل حوضخانه و اتاق‌هایی در اطراف آن است. در طبقه دوم این بنا هم تالاری زمستان‌نشین با دو گوشواره شامل اتاق‌های خصوصی اهل خانه طراحی شده است. این خانه با تزیینات مقرنس، آینه‌کاری، گچبری و نقاشی‌هایی به سبک اروپایی در سقف و دیوار‌ها چیزی کم از کاخ گلستان ندارد و مهم‌ترین ویژگی آن تلفیق هماهنگ و متناسب معماری سنتی در کنار عناصر تازه‌وارد فرنگی است.
سخنگوی وزارت خانه چین ضمن استقبال از توافق ایران و عربستان سعودی برای بهبود روابط، از آمادگی پکن برای کمک به تقویت امنیت و ثبات غرب آسیا خبر داد.
با توجه به شکست قزاقستان در خانه استرالیا، تیم ایران که رفت و برگشت به این حریف اوج گرفته باخته بود، برای چهارمین دوره پیاپی راهی جام جهانی شد.
عبدالرضا فرجی راد دیپلمات سابق در روزنامه آرمان ملی نوشت: چینی‌ها با قرارداد خوبی هم از سوی ایران مواجه شدند و دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد اما چینی‌ها در این مورد تصمیمی نگرفتند.
در شرایطی که مردم با همه تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، تحمل و پذیرش چنین وضعیت نگران‌کننده‌ای در محیط آموزشی خارج از توان ذهنی آنان است. نگرانی از چنین مشکلاتی و درخواست برای مدیریت آنها، چیزی نیست که با گذر زمان به فراموشی سپرده شود.
«خانه» می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک «چهاردیواری مسقّف» باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید.
شرکت‌های چینی برای سال نو میلادی به شکل عجیبی از کارگران خود تقدیر کردند، بطوری که به سختی باید هدایا را با خود به خانه ببرند./منبع: خبرفوری
مقابله با قدرت روزافزون چینی‌ها در عرصه‌های مختلف اکنون به اولویت نخست هیئت حاکمه در واشنگتن تبدیل شده و هر جریان سیاسی تلاش دارد ابزارها و شیوه‌های خود را در این زمینه به‌روزتر کند.
خانه می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک چهاردیواری مسقّف باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید که تخیل ما را از چارچوب مکعب‌مستطیل‌هایی که محل زندگی‌مان هستند آزاد می‌کنند.
چین از این طریق یک سابقه حقوقی ایجاد کرده که می‌تواند موجب تشویق دشمنان تمامیت ارضی ایران شود و در نهاد‌های چندجانبه بین‌المللی محل رجوع باشد. چین که خود در خانه شیشه‌ای نشسته و به اراده مردم تایوان برای استقلال و اعتراض کشور‌های آسه‌آن به اشغال جزایر متعلق به آن‌ها در دریای جنوبی چین با تهدید و مانور نظامی پاسخ می‌دهد، چرا باید به سوی خانه دیگران سنگ پرتاب کند.
رسانه‌های آمریکا می‌گویند واشنگتن برای مقابله سریعتر با چالش‌های روزافزون پکن در عرصه‌های مختلف، به جای «میز چین» در وزارت خارجه، نهادی جدیدی به نام «خانه چینی» تأسیس کرده است.
دارنده دو مدال نقره و برنز جهان گفت که بعد از شکست تیم ملی فوتبال مقابل آمریکا در جام‌ جهانی قطر، کشتی می‌توانست این تیم را در خانه خودش شکست دهد اما قهرمانی را تقدیم آنها کردیم.
اقیانوس آرام وسیع است، اما درکی فزاینده‌ای در کانبرا وجود دارد مبنی بر آن که درگیری بر سر تایوان بسیار نزدیک به خانه خواهد بود.
مدت‌هاست که مشخص شده سرکوب پکن به مرز‌های چین منتهی نمی‌شود. در سال ۲۰۱۶ میلادی «مین‌های گوئی» یک کتابفروش هنگ کنگی با ملیت سوئدی از خانه خود در تایلند که برای تعطیلات به آنجا رفته بود ناپدید شد و مشخص شده بود که در پکن در حبس به سر می‌برد.
چین تصمیم دارد با ساخت یک مزرعه بادی جدید با ظرفیت تامین برق ۱۳ میلیون خانه تا قبل از ۲۰۲۵ میلادی، رکورد خود برای بزرگترین مزرعه بادی جهان را بشکند.
مرد چینی در همان بازجویی‌های مقدماتی به قتل هموطنش اعتراف کرد و گفت که از مدتی قبل با او دچار اختلافات مالی شده بود و شب حادثه درحالی‌که مشروبات الکلی مصرف کرده و به خانه او رفته بود، دست به این جنایت زده است.
پنگ در سال ۱۹۶۲ میلادی متولد شد و از خانواده‌ای هنرمند در استان شاندونگ بود. مادر او یک بازیگر معروف اپرای کلاسیک چینی بود. پنگ در سال ۱۹۸۴ میلادی به گروه موسیقی ارتش آزادی‌بخش خلق چین پیوست که به دلیل منابع غنی و فرصت‌های اجرای متعدد خانه موسیقیدانان و هنرمندان برتر چین بوده است.
اسناد توقیف‌شده از عمارت رئیس جمهور سابق آمریکا، حاوی اطلاعاتی به شدت حساس و محرمانه درباره ایران و چین بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ