مقابله با قدرت روزافزون چینی‌ها در عرصه‌های مختلف اکنون به اولویت نخست هیئت حاکمه در واشنگتن تبدیل شده و هر جریان سیاسی تلاش دارد ابزارها و شیوه‌های خود را در این زمینه به‌روزتر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وسواس خاصی سراغ کمد لباس‌هایش می‌رود تا جالبترین ست ممکن را برای روز تمدید قرارداد انتخاب کند.
دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلاست و این اختلال خسته‌اش کرده است.
ایران شیفته زیبایی است. این وسواس تقاضای زیادی برای جراحی زیبایی ایجاد می‌کند. جنگ ایران و عراق در دهه ۱۹۸۰ میلادی منجر به ظهور جراحان برجسته‌ای شد که به آموزش جراحی ادامه دادند و تکنیک‌های تازه‌ای را خلق کردند. این وضعیت باعث شکل گیری جمعی از متخصصان حرفه‌ای در ایران شد که اکنون قادر هستند جراحی زیبایی انجام دهند. با این وجود، این صنعت موفق بدون مشکل نیست.
تمرکز وسواسی روی غذا باعث می‌شود فرد مبتلا به اختلال تغذیه، توانایی تمرکز روی جنبه‌های دیگر زندگی خود نداشته باشد. از
معاون شورای امنیت روسیه بر این باور است که غرض‌ورزی و بربریت کشورهای غربی علیه روسیه، عملیات ویژه نظامی در اوکراین را به امری ضروری بدل کرد.
والدین وسواسی به خاطر فشارها و افکار وسواسی که دارند، پرخاشگرتر، کنترل گرتر و اضطرابی تر برخورد می‌کنند. از آنجا که معمولا افراد در شرایط هیجانی درست برخورد نمی‌کنند و واکنش و پاسخ های نامتناسب یا بعضا آسیب زایی خواهند داشت، باعث بروز اختلافات خانوادگی خواهد شد
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد نوجوانانی که بیشتر اوقات فراغت خود را صرف تماشای ویدیو‌های آنلاین یا بازی‌های ویدیویی می‌کنند، ممکن است در معرض خطر ابتلا به اختلال وسواس فکری جبری باشند.
اختلال وسواس فکری یک بیماری نسبتاً شایع در حوزه سلامت روان است و انجمن روان‌شناسان آمریکا، وسواس فکری-اجباری (OCD) را این‌گونه تعریف می‌کند: "یک اختلال که با افکار مزاحم و مکرر نمود پیدا می‌کند و منجر به اضطراب و نهایتاً رفتار‌های اجباری می‌شود. "
یک فعال رسانه‌ای اصلاح طلب نوشت: من که در نوشته‌هایم فقط به خبرهای رسمی استناد می‌کنم و تازه، همان خبرهای رسمی را نیز معمولاً با وسواسی آزاردهنده بدون منبع معتبر نمی‌پذیرم، برایم بسیار جالب است که بدانم چه نوع کذبی را نشر داده‌ام!
کارلوس کی‌روش در تمرین امروز تیم ملی برنامه ویژه‌ای برای پرتاب اوت در نظر گرفته بود.
ستاره برزیلی سابق رئال که در تابستان امسال به منچستریونایتد پیوست، از لیگ برتر انگلیس به عنوان لیگی قوی‌تر از لالیگا یاد کرد.
روبرت لواندوفسکی تردید ندارد که بارسا می تواند در پایان فصل بالاتر از رئال قهرمان لالیگا شود. او همچنین گفت که پیوستنش به بارسا به خاطر توپ طلا نیست.
بیماری گریبانگیر وسواس معمولا از فکر‌های تکراری شروع می‌شود. لزوماً نشانه‌اش شستن مکرر دست‌ها و وسایل شخصی نیست. می‌تواند حتی فکر کردن به اینکه کاری را درست انجام داده‌ام یا نه باشد یا حتی احساس مسئولیت در مقابل اتفاقات ناگوار! وسواس پدیده غریبی است.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: همه تیم‌ها در مسابقات جهانی برای کسب سکو تلاش می‌کنند و ما نیز مانند همه تیم‌ها به دنبال این مهم هستیم.
حزب کمونیست همواره درگیر مسئله «کنترل» بوده است. با این وجود، در زمان ریاست جمهوری «شی جین پینگ» این وسواس عمیق‌تر شده است. پس از سه دهه گشایش و اصلاحات در زمان رهبران قبلی چین از بسیاری جهات تحت رهبری شی بسته‌تر و خودکامه‌تر شده است.
اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
متهم گفت: قصدم کشتن او نبود. در تمام ۳۷ سالی که با هم زندگی کردیم حتی یک سیلی هم به همسرم نزده بودم. همسرم سال‌ها بود که از بیماری وسواس رنج می‌برد. مثلاً اگر دست به دستگیره در می‌زدی باید ۶ مرتبه دستگیره را تمیز می‌کرد. با اینکه تحت درمان بود، اما وسواسش خوب نشده بود.
مریم کاووسی؛ روانشناس گفت: وسواس شستشو عبارت است از احساسی آزاردهنده مبنی بر اینکه آلودگی‌ها علی‌رغم بار‌ها شستشو هنوز از بین نرفته‌اند، این وسواس یکی‌از شایع‌ترین انواع اختلال وسواس فکری‌ـ‌عملی است که البته جزو درمان‌پذیرترین وسواس‌ها نیز به شمار می‌رود.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان تأکید کرد، کیفیت بازیکنان و رقابت نزدیک آنها در انتخابی باعث وسواس او در اعلام انتخاب ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی شده است.
دقت و وسواس در انتخاب مدیران تازه مورد تأکید یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران هم بود. احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران هم به انتصابات اخیر مدیریت شهری اشاره و این تغییرات را در سال دوم امری جاری و ساری عنوان کرد و گفت: شورای اسلامی شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونان وی با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام کرد، اما هیچ‌گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.
سرمربی پرتغالی سپاهان در پنج بازی اول لیگ تیمش را به پنج آرایش مختلف با میدان فرستاده است.
فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، فتح لیگ قهرمانان را هدف اصلی سیتی نمی داند و گفت که روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز کرده اند.
فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، فتح لیگ قهرمانان را هدف اصلی سیتی نمی داند و گفت که روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز کرده اند.
ساکت الهامی می‌گوید هوادار در دیدار با نفت مسجدسلیمان تیم برتر میدان بوده و استحقاق کسب سه امتیاز را داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ