در شرایطی که مردم با همه تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، تحمل و پذیرش چنین وضعیت نگران‌کننده‌ای در محیط آموزشی خارج از توان ذهنی آنان است. نگرانی از چنین مشکلاتی و درخواست برای مدیریت آنها، چیزی نیست که با گذر زمان به فراموشی سپرده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: توقف مسمومیت ها به صورت جالبی و با کنترل اخبار در رسانه‌ها انجام شد. به صورتی که پس از کنترل انتشار اخبار مسمومیت‌های سریالی در مدارس، دیگر شاهد ادامه مسمومیت ها نبودیم. منشا این مسمومیت‌ها در رسانه بود و میکروب یا چیز دیگری در آن نقش نداشت.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: توقف مسمومیت ها به صورت جالبی و با کنترل اخبار در رسانه‌ها انجام شد. به صورتی که پس از کنترل انتشار اخبار مسمومیت‌های سریالی در مدارس، دیگر شاهد ادامه مسمومیت ها نبودیم. منشا این مسمومیت‌ها در رسانه بود و میکروب یا چیز دیگری در آن نقش نداشت.
ستایشی درباره پرونده‌های مسمومیت‌های الکلی گفت: این مسأله تأسف‌بار بود که افرادی مبادرت به این کار کنند، چون ممنوعیت شرعی و قانونی دارد؛ اما قوه قضاییه بنا بر تکالیفی که دارد نسبت به پیگیری پرونده فوت و مسومیت ناشی از مصرف الکل در استان‌های البرز، آذربایجان غربی، قزوین و هرمزگان اقداتی انجام داده است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسمومیت‌های الکلی در ایران سریالی نیست و در هر نقطه‌ای که گزارش از مسموم شدن افراد با مشروبات تقلبی اعلام شده است افراد تولیدکننده بلافاصله شناسایی و دستگیر شده‌اند.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
نماینده سقز و بانه در مجلس گفت: متاسفانه مسمومیت سریالی دانش آموزان چند ماهی است به گستردگی ایران در حال وقوع است و به موضوعی پرچالش و بدون جواب تبدیل شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: حوادث اخیر (مسمومیت دانش آموزان) یک منشأ اولیه داشت، اما بد معرفی شد و بعد بسیار بدتر برجسته شد. بخشی هم شاید توسط شبکه‌های غیررسمی داخلی حتی بخشی از شبکه‌های رسمی و اطلاع‌رسانی جمعی داخلی گفته شد.
بمب‌افکن B-۲۱ Raider به‌طور خاص طراحی شده است تا با کمترین نیاز به سوخت‌گیری مجدد بتواند مسافت‌های طولانی و مأموریت‌های پیچیده را به انجام برساند. این محصول همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد که اجازه انجام عملیات‌های ISR را می‌دهد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مشخص شده عامل مسمومیت‌ها در مدارس ویروسی، میکروبی و پرتویی نیست.
متخصص عفونی با تاکید بر اینکه درباره مساله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در کشور باید متخصصان حوزه سم شناسی و مسمومیت نظر بدهند، می‌گوید: در حوزه مسمومیت نمی‌توانم نظر بدهم، اما در هرحال شواهد و قرائن نشان می‌دهد آنچه که بر سر دانش‌آموزان می‌آید نمی‌تواند عامل ویروسی داشته باشد، هرچه هست باید یک نوع سم باشد.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: موضوع مسمومیت‌ها به نظر می‌رسد سازمان یافته است و کاری است که دشمن نهایت بهره برداری را از این مسئله می‌کند.
اصفهان- رئیس دستگاه قضا گفت: مسمومیت‌های دانش‌آموزان یکی از موارد افساد فی الارض است و عاملان آن به رشد مجازات محکوم خواهند شد.
گسترش ابعاد ماجرا، این ضرورت را ایجاد کرده که کمیته‌ای با مشارکت و ایفای نقش متخصصین، مسئولان و حتی هیات‌های مردمی برای اطلاع‌رسانی به افکار عمومی شکل بگیرد. برای حفظ اعتماد عمومی و رفع نگرانی‌های عمومی ضروری به نظر می‌رسد که چنین کمیته‌ای سریعا تشکیل و به شکل روزانه به جامعه اطلاع‌رسانی کند
این ماجرا بیشتر جنس اتفاقات امنیتی تروریستی با عقبه سیاسی و امنیتی دارد. ما واقعا در ایران جریان مذهبی که تا این اندازه سازمان یافته و پیچیده عمل کنند، نداریم. اما مشخصا واضح است که این پروژه دختران ما را هدف قرار داده است و سعی دارد خانواده‌های آن‌ها را بترساند.
محمدباقر باقرپور افزود: حال عمومی همه دانش آموزان مسموم شده خوب است و به صورت سرپایی در مرکز درمانی در حال مداوا هستند.
فراتر از تمامی اخبار‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، خبرسازترین رخداد هفته جاری، مربوط به تلف شدن «پیروز» توله‌یوز ایرانی‌ای بود که در ماه‌های گذشته معروفیت خاصی پیدا کرده بود. پس از چند روز انتشار اخبار نگران‌کننده از تداوم بیماری و نارسایی‌های کلیوی، در سه‌شنبه (۹ اسفند) بعد از تلاش نافرجام دامپزشکان در اتاق عمل، پیروز تلف شد
عادل فردوسی‌پور به اتفاقات اخیر در مدارس دخترانه واکنش نشان داد.
عادل فردوسی‌پور به اتفاقات اخیر در مدارس دخترانه واکنش نشان داد.
گزارش استشمام بوی آمونیاک، بوی نارنگی گندیده و اخیرا هم یک مورد گزارش استشمام بویی شبیه نعنا وجود دارد. در بسیاری از گزارش‌ها به «بو»‌ی خاصی در مکان‌هایی که مسمومیت در آن‌ها بروز کرده، اشاره نشده. علاوه بر اینها، گزارشی از تنفس بویی شبیه «شوینده» و «وایتکس» گزارش شده.
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان سازمان بازرسی قرار گرفته است.
دکتر محبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرده، بررسی‌های وزارت بهداشت از ماجرای مسمومیت‌های مدارس قم به نتیجه نرسیده است. محبی می‌گوید در این بررسی‌ها نمونه‌های مختلفی که لازم به بررسی بود، حتی لباس دانش‌آموزان و نمونه‌های محیطی، تنفسی و خونی مورد آزمایش قرار گرفت، اما نتیجه‌ای حاصل نشد. حالا علوم پزشکی یک نمونه‌برداری جدید در این زمینه انجام داده تا ببیند از سری آزمایش‌های جدید می‌تواند به نتیجه‌ای برسد یا خیر.
فصیحی پس از این لحظه تاریخی، درحالی که اشک می‌ریخت این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کرد و از عبارات «برای مردم ایران» و «برای شادی مردم ایران» استفاده کرد. دختر باد لقبی است که فرزانه فصیحی در ورزش ایران به خود اختصاص داده است. فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران امروز وزیر بهداشت را عازم قم کردند تا به عنوان نماینده دولت موضوع را از نزدیک و با جزییات بیشتری به صورت میدانی مورد بررسی قرار دهند.
هدف این پروژه جمع‌آوری اطلاعات حیاتی در مورد توزیع و دسترسی به آب، یخ و سایر عناصر فرار برای فعالیت‌های اکتشافی و ماموریت‌های آینده ناسا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ