مرد چینی در همان بازجویی‌های مقدماتی به قتل هموطنش اعتراف کرد و گفت که از مدتی قبل با او دچار اختلافات مالی شده بود و شب حادثه درحالی‌که مشروبات الکلی مصرف کرده و به خانه او رفته بود، دست به این جنایت زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان ما در این حادثه به این نتیجه رسیدند که سهل انگاری شهروند علت بروز این حادثه بوده است، اما شاید بتوانیم با افزایش سطح آگاهی‌های مردم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم و بهتر است با نصب تابلو‌هایی در سطح شهر نسبت به افزایش آگاهی مردم اقدام کنیم.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به همراه خواهرش آن‌ها را زندانی می‌کرد.
یکی از آن‌ها گفت: زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما، چون آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آن‌ها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی ۲۰۰ هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
یک روحانی به نام محمد صادق نوری این متن را در توئیتر منتشر کرده که بازتاب زیادی داشته.
در حالی که پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح روی سر و صورت دختر جوان و آزار وحشیانه وی را تأیید کرده بود، کاوه ۲۲ ساله و ۳ دوستش در ورامین ردیابی و بازداشت شدند، اما جرم سیاه را گردن نگرفتند.
این اتفاق در شرایطی اردوی تیم ملی والیبال را تحت تأثیر قرار داده که پیش‌تر شایعه معرفی ۶۰ نفر به سفارت آمریکا در آنکارا برای گرفتن ویزا، تیم ملی والیبال و فدراسیون را به حاشیه برد. اگرچه فدراسیون در آن برهه اعلام کرد قرار نیست همه این افراد به آمریکا سفر کنند و بسته به شرایط تعدادی که مورد نیاز است به آمریکا خواهند رفت، ولی این مورد حاشیه‌های مربوط به خودش را برای تیم ملی به وجود آورد
بعد از دو سال متوجه شدم او وارد یک رابطه دیگر شده است. او از هرچه در اختیار من قرار می‌داد محرومم کرد و باعث شد دیگر نتوانم مثل سابق زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا از کار اخراج کرد.
«دخترم دیشب اومد گفت بابا توو مدرسه ما بوی گازوئیل میاد. گفتم تو مگه می‌دونی اصلا گازوئیل چه بویی میده؟، گفت یه بوی گندیده مثل دود گازوئیل. تعجب کردم و چیزی نگفتم. امروز متوجه شدیم بعضی بچه‌ها حالشون بد شده و ما هم اومدیم دخترمون رو بردیم خونه.»
موضوع مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر در شهرهای مختلف در مجلس جنجال برانگیز شد و برای دقایقی جلسه علنی مجلس را متشنج کرد.
توضیحات دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دانش‌آموز دختر اصفهانی با صورت خون‌آلود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دختر دانش‌آموز اصفهانی با صورت خون‌آلود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
از صبح امروز فیلم وتصاویری از یک دختر خردسال با صورت خونی در فضای مجازی پخش شده است. پلیس اصفهان در این خصوص اعلام کرد: اصل ماجرا دعوای دو دانش آموز بوده که ورود مادر یکی از آنها و دفاع از دخترش منجر به آسیب دیدن این دختر دانش‌آموز می‌شود.
ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!
بهادری جهرمی گفت: در دانشگاه قم خانمی آمد به من برگه‌ای داد و گفت تضمین دهید فردا مرا در گونی نبرند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاقبت پیامک بازی در فضای مجازی/ قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی/ جنایت پایان ۴۰ سال همسایگی/ سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران/ ماجرای مرگ مرموز دختر ۱۰ ساله در خانه پدری/ قتل برای ۵۰ هزار تومان!/ سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
ماجرای مرگ مرموز دختر ۱۰ ساله در خانه پدری
اردیبهشت سال گذشته گزارش مرگ مشکوک دختربچه‌ای ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد. در ادامه مأموران با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند که دختربچه‌ای به نام سحر بر اثر مسمومیت جان باخته است. پس از آن با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این سازمان اعلام کردند که وی بر اثر استعمال قرص برنج فوت کرده است.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید اینگونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید اینگونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ