توییتر، حساب کاربری خبرنگارانی را که در مورد ایلان ماسک خبر منتشر می‌کردند، تعلیق کرد و درحالی که گروه‌های مطبوعاتی این تعلیق را محکوم می‌کنند، مالک توییتر روزنامه‌نگاران را متهم می‌کند که باعث به خطر افتادن خانواده‌اش شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک در توییت جدیدی اذعان کرده است که طبق پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران، ایکس یا توییتر سابق شاید واقعاً شکست بخورد.
ایلان ماسک مالک ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد یک قابلیت حفاظتی که به کاربران اجازه می داد حساب های دیگر را بلاک کنند، حذف خواهد شد.
ایلان ماسک مالک ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد یک قابلیت حفاظتی که به کاربران اجازه می داد حساب های دیگر را بلاک کنند، حذف خواهد شد.
موفقیت عظیم وی‌چت در چین ایلان ماسک را شدیداً تحت تأثیر قرار داده است و او می‌خواهد ایکس را شبیه به آن کند.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
ماسک پیشتر چندین بار تاکید کرده بود که توسعه هوش مصنوعی باید متوقف شود و این بخش نیاز به وضع مقررات دارد. وی بارها در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای «تخریب تمدن بشری» ابراز نگرانی کرده است.
ماسک در تازه‌ترین ادعای جنجالی خود اعلام کرد فناوری خودران کامل تسلا (موسوم به FSD) همین امسال در محصولات کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ایلان ماسک معتقد است که کشور چین در توسعه هوش مصنوعی در موقعیت قوی قرار دارد و این کشور در هر چیزی که به فکرش باشد عالی خواهد بود.
شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان می‌دهد ثروت خالص ایلان ماسک، بیش از دو برابر مارک زاکربرگ است.
طبق اطلاعاتی که افراد مطلع در اختیار وال استریت ژورنال قرار داده‌اند، مدیرعامل تسلا در مهمانی‌ها دوز کامل کتامین را مصرف می‌کند.
ایلان ماسک کارآفرین و یکی از بنیانگذاران نورالینک، اعلام کرد احتمالا این استارت آپ کاشت تراشه در مغز در سال جاری کارآزمایی بالینی خود را آغاز می کند.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر اعلام کرد حساب های کاربری که چندماه غیر فعال بوده اند را حذف خواهد کرد.
براساس سیاست‌های توییتر، کاربران باید حداقل هر ۳۰ روز یک‌بار به حساب کاربری خود وارد شوند تا اکانت‌شان برای همیشه از بین نرود. اما ماسک می‌گوید این شرکت در حال حاضر صرفاً به‌سراغ حذف اکانت‌هایی خواهد رفت که چندین سال است فعالیتی نداشته‌اند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بالا رفتن قیمت دلار، واقعیت کف بازار نیست، بلکه واقعیت، اقدامات هدایت شده و حساب شده از اطراف کشور ماست. سلیمانیه، هرات، دبی و استانبول مجموعاً در قیمت دلار تأثیرگذار هستند. از عوامل دیگر، قماری است که در عرصه ارز صورت می‌گیرد و به آن «ارز فردایی» می‌گویند، بدون اینکه ارز مبادله شود، در روز تعطیل قیمت را بالا می‌برند، معلوم است که این‌ها اقداماتی مبنی بر فشار هر چه بیشتر است.
ماسک که نظرسنجی اخیرش در رابطه با ماندن بر مسند مدیریت این پلتفرم، حسابی جنجالی شده بود، در نظرسنجی جدید از کاربران پرسیده است که به نظر آن‌ها نمایش تعداد بازدید‌ها از یک توییت باید در سمت راست قرار بگیرد یا چپ؟!
یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به فعالیت در توئیتر گفت: این حساب کاربری به نام من جعل شده و فیک است! اینکه تیک آبی گرفته عجیب است و باید از ایلان ماسک (مالک توییتر) بپرسید!
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد که در توییتر حساب کاربری ندارد.
اتحادیه اروپا مالک توییتر را به علت تعلیق حساب کاربری برخی از روزنامه‌نگارن تهدید به تحریم کرد.
توئیتر، حساب کاربری روزنامه‌نگارانی که اخبار ایلان ماسک را پوشش می‌دادند بست.
ایلان ماسک در توئیتی اعلام کرد: فایل هایی درباره چگونگی و دلیل سرکوب برخی حساب های کاربری به حساب  آزادی بیان منتشر می کند.
ایلان ماسک، مالک جدید توییتر که خود را مدافع سرسخت آزادی بیان می‌داند، درمورد بازگشت حساب کاربری ترامپ به توییتر نظرسنجی کرده بود و اکثر کاربران این شبکه اجتماعی به فعال شدن مجدد حساب ترامپ رای مثبت دادند.
«ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر می‌گوید هر کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به روشنی اعلام نکند که دارد به عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اقدام یکی از پاسخ‌های مالک جدید توییتر به مشکل ارائه تیک آبی با سرویس بلو باشد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: منافع و امنیت ملی ایران، خط قرمز ما است و چون در این مورد حساس هستیم رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه را برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ